|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#14 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
![]() Verder, zo bijzonder is het toch niet dat je je eigen club in compliment maakt? Daarnaast kan ik me ooit de geweldige talenten Bennedict McCarthy, en Froylan Ledezma herinneren. Daarvoor stonden Paris St. Germain, AC Milan, Barcelona en Bayern München in de rij. Daar heeft Ajax toch maar mooi profijt van getrokken dat ze naar Amsterdam kwamen! Zelfde geldt voor Mariano Juan en nog zo'n flapdrol. Ik denk dat de talenten nog steeds liever naar PSV gaan. Aangezien die club heeft bewezen nederlands talent kansen te geven, daar waar ajax jongens als Sikora na 2 slechte wedstrijden meteen afserveert. Bij PSV heeft Robben een jaar de kans gehad, en voilà, die jongen hoort al thuis in het Nederlands XI-tal. Daarnaast is PSV gewoon de beste club van Nederland, dus ook dat is een reden daarvoor te kiezen.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|