Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 18:50   #134
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Voor mij en vele anderen verpest jij de sfeer, Koelkast... Wanneer volgt een ban voor jou?
Banaan had vroeger zeker on de trol users gevallen echter ik kan geen klachten en of reported posts mails of msn gesprekken over banaan herinneren over trol users wel dat kenmerkt dit soort gebruikers nu eenmaal. Als je zo een last van banaan hebt waarom komt dit dan NU pas naar boven en kwam je daar niet eerder mee.

Citaat:

En je kunt nu bij hoog en laag beweren dat je de afgelopen twee weken bewust niet gereageerd hebt.. Maar dat is voor mij weer een bewijs dat je totaal ongeschikt bent als beheerder, aangezien er wel degelijk belangrijke zaken zijn besproken de afgelopen twee weken.
Beweer ik niet hoog en laag ik heb dat opgemerkt en later op terug verwezen omdat je wederom met dezelfde kont argumenten kwam die ik dus al weerlegt had. Enige zaak die concreet besproken is de aanstelling van dext0r als FB+ hier heb ik ook mijn mening over gegeven aan Nightwolf over msn. verder is er geen ene ruk gebeurd in de staff als altijd behalve regeltjes maken en bedenken en hier over slap door zagen.

Citaat:

Daarbij heb jij zwart op wit aangegeven dat jij zou stoppen, ook nadat bijna iedereen heeft aangegeven dat onnodig te vinden en je gevraagd heeft te blijven. Iedereen binnen Staff zat dus te wachten op duidelijkheid van jouw kant, wanneer je zou stoppen...
Meerder mensen snapten het idee uiteindelijk de verwoording was slecht het ging niet om bartje het ging om de algemeene zaak men verwacht van een beheerder dat ie het forum (fort) beschermd met een pijl en boog terwijl de vijand met een 10 ton tank aan komt gerold. Dat slappe gedoe ala minister Donner werkt niet hier hoor ala foei jongetje mag je niet meer doen.

Dus omdat iedereen op mij zat te wachten is er niks gebeurd aha zo werkt dat dus. als ik dus plots zou komen te overlijden dan zou je eeuwig blijven wachten want zelf een beslissing nemen is natuurlijk niets. Die kun je beter door koelkast laten doen en als het dan mis gaat ga je hem schoppen dat het mis is gegaan.

Citaat:

Nu ben je terug, beslis je alleen dat Bartje gebanned wordt om onzinnige redenen (dat ultimatum stellen aan NW is natuurlijk kul, slechts weinigen zullen daar tegen in gaan).
Wat een lage, misselijke streek...
Ik vind het nog veel laffer om :

- Spontaan een oneerlijke pol en begin stelling te openen zonder overleg
- Niets vragen je eigen conclusies gaan trekken halve informatie opvoeren als bewijs
- vriendjes politiek ten top bewijzen door dit alles want dit had je niet voor een gebruiker als banaan of als Forza gedaan.
- continu terug komen met dezelfde argumenten anders verpakt en verwoord.

Wat verwacht je nu als bewijs? Elk bewijs wat ik aanlever tegen een gebuiker die jij niet weg wil hebben wordt afgedaan door jou bartje theo en alle andere rel schoppers als gephotoshopped vervalst enz. een verklaring van de politie te Rhoon wilden ze niet geven dat iemand een trol gebruiker is. Maar vele users zien dit wel en ik hoop dat het voor hen een leuker forum wordt.