|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff? | |||
Koelkast |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 39,58% |
Tyskie en Ar-Tuur |
20 | 41,67% |
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. |
9 | 18,75% |
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | ||||
ubergruber
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus omdat iedereen op mij zat te wachten is er niks gebeurd aha zo werkt dat dus. als ik dus plots zou komen te overlijden dan zou je eeuwig blijven wachten want zelf een beslissing nemen is natuurlijk niets. Die kun je beter door koelkast laten doen en als het dan mis gaat ga je hem schoppen dat het mis is gegaan. Citaat:
- Spontaan een oneerlijke pol en begin stelling te openen zonder overleg - Niets vragen je eigen conclusies gaan trekken halve informatie opvoeren als bewijs - vriendjes politiek ten top bewijzen door dit alles want dit had je niet voor een gebruiker als banaan of als Forza gedaan. - continu terug komen met dezelfde argumenten anders verpakt en verwoord. Wat verwacht je nu als bewijs? Elk bewijs wat ik aanlever tegen een gebuiker die jij niet weg wil hebben wordt afgedaan door jou bartje theo en alle andere rel schoppers als gephotoshopped vervalst enz. een verklaring van de politie te Rhoon wilden ze niet geven dat iemand een trol gebruiker is. Maar vele users zien dit wel en ik hoop dat het voor hen een leuker forum wordt.