Enkele bericht bekijken
Oud 11 March 2004, 13:28   #4634
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
als je de rodasite bekijkt op tt, je dus echt wel los kaarten kan kopen. Ajax raadt alleen de busreis aan ivm parkeren
Daar noem je me 2 mediums die werkelijk nog nooit iets nuttigs gemeld hebben. Ik heb eens tegen NAC meegemaakt dat ik me in wilde schrijven. Op teletekst stond:
Voorverkoop NAC op donderdag van .. tot .. in Supportershome. Prijzen.. Losse kaarten: €15,- clubcard verplicht!

Bewuste avond in het supportershome zag het er akelig dicht uit, waarop ik maar even naar Roda belde. Ik had immers op teletekst gelezen dat er wel deegelijk voorverkoop zou moeten zijn, dat ging ongeveer als volgt:

Goedenavond, Roda JC met X!
Goedenavond, U spreekt met Bart Urlings, ik sta hier in de KickOff, maar er is niemand voor de voorverkoop, ik wil losse kaarten hebben?!
Voor losse kaarten moet U bij NAC zijn, wij hebben geen losse kaarten.
Maar ik heb het daarnet zelf op teletekst gelezen?!
Dat kan niet meneer, dat kijken we altijd na!
Maar het staat er echt!
Hoe dan ook, wij hebben geen kaarten..

Ik weer naar huis, nogmaals op teletekst gekeken, en jawel, hoor, het stond er nog steeds Weer opgebeld, en toen kreeg ik iemand aan de lijn die wist te melden dat men de fout al aan het weghalen was. Voor losse kaarten moest ik bij de supporterscoördinator zijn, dhr. Bakker. In het supportershome uiteraard. Aangezien ik dat al eens eerder had gehoord besloot ik even na te bellen, en wat bleek, de verkoop was bij de hoofdingang. Gewapend met mijn seizoenkaart toog ik voor de 2e keer richting stadion, en eindelijk kreeg ik dan mijn kaart. 'Wacht, mijn clubc' 'Ach meneer, dat is toch helemaal niet nodig, alstublieft'!

Uiteraard stond de foutieve informatie nog dagenlang op teletekst, en had ik mij alle moeite kunnen besparen door de kaarten die Roda voor €15,- aan de man werden gebracht aan de Bredase kassa voor 12,50 werden verkocht

Ik geloof dus na al die ellende eerder de informatie die we zelf doorkrijgen uit het veiligheidsoverleg, en daarin werd een combi vastgesteld Maar we zullen wel op een parkeerplaats eruit gegooid worden, dus dan is een biertje best mogelijk denk ik
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden