|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Voorverkoop NAC op donderdag van .. tot .. in Supportershome. Prijzen.. Losse kaarten: €15,- clubcard verplicht! Bewuste avond in het supportershome zag het er akelig dicht uit, waarop ik maar even naar Roda belde. Ik had immers op teletekst gelezen dat er wel deegelijk voorverkoop zou moeten zijn, dat ging ongeveer als volgt: Goedenavond, Roda JC met X! Goedenavond, U spreekt met Bart Urlings, ik sta hier in de KickOff, maar er is niemand voor de voorverkoop, ik wil losse kaarten hebben?! Voor losse kaarten moet U bij NAC zijn, wij hebben geen losse kaarten. Maar ik heb het daarnet zelf op teletekst gelezen?! Dat kan niet meneer, dat kijken we altijd na! Maar het staat er echt! Hoe dan ook, wij hebben geen kaarten.. Ik weer naar huis, nogmaals op teletekst gekeken, en jawel, hoor, het stond er nog steeds ![]() Uiteraard stond de foutieve informatie nog dagenlang op teletekst, en had ik mij alle moeite kunnen besparen door de kaarten die Roda voor €15,- aan de man werden gebracht aan de Bredase kassa voor 12,50 werden verkocht ![]() Ik geloof dus na al die ellende eerder de informatie die we zelf doorkrijgen uit het veiligheidsoverleg, en daarin werd een combi vastgesteld ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |