Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
He headliner, had jij eigenlijk niet verloren? / ohnee, je was onder de losers uitverkoren.
Ook wel te merken aan dit trieste begin / voor de 2e ronde ben je gewoon veels te min!
Maar maakt niet uit, want hier vanuit mijn krot / maak ik je gewoon af tot aan het bot.
Dreigen met fancy kung-fu praktijken / dude, je kan niet lopen zonder van uitputting te bezwijken!
Nee het is duidelijk hoe het hier zal gaan / headliner die als een klein kind om zich heen begint te slaan.
Zielig, klein, angstig en triest / tis gewoon niet meer dan logisch dat je hier verliest.
Dus rot maar weer op naar je straat / naar je huis, oftewel waar je kartonne doos staat.
Je tranen zullen zich dan langzaam mengen met de regen / BUT I DON'T CARE! Rot nu op, iemand moet die oudpapier doos legen!
|
Man, man, man... je rapt als een mislukte pooier / je vader was zeker een schooier?
Je noemt jezelf zeker easy-J / Belachelijk, maar ik heb daar wel vrede mee.
Je komt uit Hengelo en vind jezelf nogal wat / Ik heb de pest aan je en laat je verwijderen als een wrat.
Ik win deze battle heus, zelfs met 2 vingers in me neus .... kneus!
Je bent zelfs zo traag dat je wordt verslagen door mn oma / Je rhymes zijn gaar gebakken in croma.
Oke einde verhaal het is met je gedaan.. ik kom je kaars uitblazen / Jij komt aan met 2 Boeren ik leg je neer met 4 Azen.
Jou zullen we missen als kiespijn, je wilt hier de beste zijn / Maar 1 stomp van mij zorgt ervoor dat je weg kwijnt.
Als een gier pluk ik je kaal / Op een ongekend niveau zeker dat je dat niet haalt.