Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum > Thema > Battle Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn!

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 March 2004, 21:03   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
He headliner, had jij eigenlijk niet verloren? / ohnee, je was onder de losers uitverkoren.
Ook wel te merken aan dit trieste begin / voor de 2e ronde ben je gewoon veels te min!
Maar maakt niet uit, want hier vanuit mijn krot / maak ik je gewoon af tot aan het bot.
Dreigen met fancy kung-fu praktijken / dude, je kan niet lopen zonder van uitputting te bezwijken!

Nee het is duidelijk hoe het hier zal gaan / headliner die als een klein kind om zich heen begint te slaan.
Zielig, klein, angstig en triest / tis gewoon niet meer dan logisch dat je hier verliest.
Dus rot maar weer op naar je straat / naar je huis, oftewel waar je kartonne doos staat.
Je tranen zullen zich dan langzaam mengen met de regen / BUT I DON'T CARE! Rot nu op, iemand moet die oudpapier doos legen!
Man, man, man... je rapt als een mislukte pooier / je vader was zeker een schooier?
Je noemt jezelf zeker easy-J / Belachelijk, maar ik heb daar wel vrede mee.
Je komt uit Hengelo en vind jezelf nogal wat / Ik heb de pest aan je en laat je verwijderen als een wrat.
Ik win deze battle heus, zelfs met 2 vingers in me neus .... kneus!

Je bent zelfs zo traag dat je wordt verslagen door mn oma / Je rhymes zijn gaar gebakken in croma.
Oke einde verhaal het is met je gedaan.. ik kom je kaars uitblazen / Jij komt aan met 2 Boeren ik leg je neer met 4 Azen.
Jou zullen we missen als kiespijn, je wilt hier de beste zijn / Maar 1 stomp van mij zorgt ervoor dat je weg kwijnt.
Als een gier pluk ik je kaal / Op een ongekend niveau zeker dat je dat niet haalt.
Headliner is offline  

Berichting Regels