Enkele bericht bekijken
Oud 25 April 2004, 16:25   #9
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard Re: Re: Re: Hou verdomme eens een topic open

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
niet een forum waarbij ze bij elke ow of slot die zij zetten een lading negativiteit over hen heen krijgen. Verder is het beleid bedoeld om vooral nieuwe leden aan te trekken en te groeien. iets wat het meest mislukt bij het huidige beleid.
Nog eens: respect doet respecteren.
In mijn tijd heb ik nooit een lading negativiteit over me heengehad..
zijn de leden dan zoveel veranderd in een paar maand tijd ?

en het beleid moet bedoeld zijn om de huidige mensen plezier et schenken en zo goed mogelijk te helpen.
Als die mensen gelukkig zijn dan komt dat groeien wel vanzelf.
Hoe kan je nu groeien als de huidige mensen niet tevreden zijn ?
denk je dat de nieuwe leden hier gaan blijven als ze merken dat een groot deel van de leden hier ontrevreden zijn .. niet dus

Citaat:
Dit is een beetje het kip en ei verhaal, het gaat hier nu juist om een nieuw ander beleid met een andere aanpak. echter als ik mensen ga bannen omdat ze serieuse beleids topics en discussies verzieken ben ik de boze wolf omdat ik mensen ten onrechte straff.
Hier heb ik nightwolf ook al eens opgewezen op mannen geloof ik.. je doet dit omdat je het forum zo goed mogelijk wil houden, niet omdat je wil bedankt worden voor je werk.
Je mag niet bang zijn voor wat negatieve reacties.
Je moet iets doen omdat je denkt dat dat de beste oplossing is, je mag niet gaan denken van ga ik negatieve commentaar krijgen als ik dit of dat doe ?
Dat is de verkeerde mentaliteit, LoeLoe heeft daar ook eens last van gehad dacht ik

Citaat:
door direct over te stappen naar posts verwijderen en opschonen ben ik bang te direct een andere koers te kiezen en zodoende olie op het vuur te gooien.
Als je een post verwijderd moet je dat dan ook niet zomaar doen, maar de plaatser van de post verwittigen dat je dat gedaan hebt en de duidelijke reden geven.
dan kan er geen probleem zijn lijkt me.

Citaat:
Ik denk niet dat door het sluiten van topics op feedback welke al reeds uit de hand gelopen zijn en totaal niet meer gaan om de post waar het om ging ik leden weg jaag.
Was vorig topic dan uit de hand gelopen ?
Ging het niet meer over de openingspost ?

Citaat:
hoogstend ongewenste leden die koste wat kost beleid willen ondermijnen en willen zagen en stoken op het forum. iets waar ik totaal geen problemen mee heb indien zij ons verlaten. Neen ik heb er geen probleem mee om ongewenste leden weg te jagen.
ben ik ongewenst ?
Doe ik niks anders dan stoken ?

Citaat:

Echter wat ik jammerlijk nog steeds mis is het doel van dit topic. Je bent boos dat 2 topics in feedback gesloten zijn. echter je hebt me nog steeds niet aangegeven wat voor een nuttige / zinnige reply nog had kunnen worden gegeven in deze nu gesloten topics.
Met alle respect maar dat is omdat jij blind bent voor nuttige dingen.
Jij ziet enkel aanvallen op jezelf en kan het verschil niet merken tussen een aanval en het proberen van je te helpen door op de fouten van je 'regime' te wijzen.
Niet alles is persoonlijk bedoeld weet je, sommige leden willen ook gewoon het forum leuk houde.. ik bedoel het forum leuk maken.
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden