|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#9 | ||||||
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
In mijn tijd heb ik nooit een lading negativiteit over me heengehad.. zijn de leden dan zoveel veranderd in een paar maand tijd ? en het beleid moet bedoeld zijn om de huidige mensen plezier et schenken en zo goed mogelijk te helpen. Als die mensen gelukkig zijn dan komt dat groeien wel vanzelf. Hoe kan je nu groeien als de huidige mensen niet tevreden zijn ? denk je dat de nieuwe leden hier gaan blijven als ze merken dat een groot deel van de leden hier ontrevreden zijn .. niet dus ![]() Citaat:
Je mag niet bang zijn voor wat negatieve reacties. Je moet iets doen omdat je denkt dat dat de beste oplossing is, je mag niet gaan denken van ga ik negatieve commentaar krijgen als ik dit of dat doe ? Dat is de verkeerde mentaliteit, LoeLoe heeft daar ook eens last van gehad dacht ik ![]() Citaat:
dan kan er geen probleem zijn lijkt me. Citaat:
Ging het niet meer over de openingspost ? Citaat:
Doe ik niks anders dan stoken ? Citaat:
Jij ziet enkel aanvallen op jezelf en kan het verschil niet merken tussen een aanval en het proberen van je te helpen door op de fouten van je 'regime' te wijzen. Niet alles is persoonlijk bedoeld weet je, sommige leden willen ook gewoon het forum leuk houde.. ik bedoel het forum leuk maken.
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
||||||
![]() |
![]() |