Enkele bericht bekijken
Oud 23 June 2004, 08:35   #21
sorija
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
Ik weet niet of dat het een minpunt is dat mensen iets anders denken als ik over een gedicht
daarom zijn het gevoelens, dat roept bij iedereen zoizo wel iets anders op
Kgeef je wel gelijk op het punt dat elk gedicht mooi is, het is zoizo niet makkelijk om gevoelens te beschrijven.
Ik laat ook niet alles gewoon aan iedereen lezen
hier is gewoon het makkelijke dat niemand mij kent, en geef ik al helemaal niets om wat ze over me denken.
Meestal schrijf ik ze gewoon voor mezelf. Om het van me af te schrijven om het zo maar te zeggen.
Het is soms zelfs een soort van afreageren.
Dat afreageren doe ik ook vaak, door een gedicht te schrijven.
Wat ik zelf wel eens vergeet is dat als je gedichten schrijft, je niet altijd negatief moet zijn.
Ik denk zelf dat een positief gedicht moeiliker te schrijven is dan een gedicht waarin ik vertel wat ik heb meegemaakt, hoe ik me voel enz.
De gedichten die ik heb gemaakt zijn vaak "negatief". Het gaat om wat ik meeheb gemaakt. In mijn hele collectie heb ik maar 2 gedichten die positief zijn.
begrijp wat je zegt, soms is het wel lekker om mensen je gedichten te laten lezen, en wil je je gevoelens delen.
Ik heb gisteren een nederlands gedict geschreven: door duisternis vervolgd, tuurlijk wil ik die misschien wel laten lezen door mensen, maar omdat het mijn gevoel is weet ik niet of ze mij snappen.
En een gedicht gaat meestal wel over gevoelens door geven en delen.
Ik heb er ooit een aan een vriend van me laten lezen: unknown indentity. voor mij was het een gevoel die ik had over hem, maar het kwam niet aan. het enige wat ie zei van: das fucked up zielig!!!!!
Dat heeft me eigenlijk het meest tegengehouden om ze te plaatsen op internet ofzo, omdat elk mens zijn eigen versie er van maakt.

Je gedicht: eeuwigheid vind ik echt mooi.
Ben je btw pas begonnen met schrijven of allang?