|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Wat ik zelf wel eens vergeet is dat als je gedichten schrijft, je niet altijd negatief moet zijn. Ik denk zelf dat een positief gedicht moeiliker te schrijven is dan een gedicht waarin ik vertel wat ik heb meegemaakt, hoe ik me voel enz. De gedichten die ik heb gemaakt zijn vaak "negatief". Het gaat om wat ik meeheb gemaakt. In mijn hele collectie heb ik maar 2 gedichten die positief zijn. begrijp wat je zegt, soms is het wel lekker om mensen je gedichten te laten lezen, en wil je je gevoelens delen. Ik heb gisteren een nederlands gedict geschreven: door duisternis vervolgd, tuurlijk wil ik die misschien wel laten lezen door mensen, maar omdat het mijn gevoel is weet ik niet of ze mij snappen. En een gedicht gaat meestal wel over gevoelens door geven en delen. Ik heb er ooit een aan een vriend van me laten lezen: unknown indentity. voor mij was het een gevoel die ik had over hem, maar het kwam niet aan. het enige wat ie zei van: das fucked up zielig!!!!! Dat heeft me eigenlijk het meest tegengehouden om ze te plaatsen op internet ofzo, omdat elk mens zijn eigen versie er van maakt. Je gedicht: eeuwigheid vind ik echt mooi. Ben je btw pas begonnen met schrijven of allang? |
|