Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elysium
Aaargh mn relatie had er niks met te maken!
Nu is er haat eh…
Ik heb al die maanden geen een verkeerd woord over haar gezegd, gewoon uit een soort van respect. Deze keer ga ik wel eens alles dat op men lever ligt uitschrijven want dit was er echt te veel aan! Ja, ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt onze vriendschap op te geven, maar echt vriendschap kon je het niet meer noemen eh?...
Zoveel vriendinnen van mij heb je verweten, waarom? Kon je het zo hard niet hebben dat ik ook iemand anders leuk vond? Op de duur werd ik het ook beu dat je steeds m’n vrienden zat af te kraken. Zelf toen we uitgingen mocht ik amper nog een goeiedag tegen hen zeggen, terwijl jij de helft van de avond liever in het bos doorbracht met je vriend… Het is gewoon helemaal fout iemand op te eisen.
Toen ik uiteindelijk iemand ontmoet had waar ik echt een goed gevoel bij had, iemand die me respecteert voor wie ik ben, wenste je me liever m’n ex-vriend toe…om voor de zoveelste keer bedrogen en belogen te worden. Bedankt... Zo moeilijk iemand wat te delen? Btw iemand zeer close van jou heeft dit al eerder bevestigd. Zoals u ziet heb ik het wel langer dan 6maand uitgehouden, integenstelling tot wat je zei. Ondertussen heb ik met hem het mooiste jaar van m’n leven gehad. Niets is minder waar dat we geen vrienden meer zouden hebben. Ik heb juist eindelijk de kans gekregen veel meer mensen écht goed te leren kennen. Ik heb al meer dan een keer gehoord dat ik van danaf aan totaal ben opengebloeid. No way dak me nog laat beïnvloeden e.d. Weetje, ik heb zelf een beste vriendin, maar ik denk wel dat je weet wie ik bedoel…Herinner je nog paar maanden geleden? I Love Techno? Ik had het ook moeilijk en miste je ook wel maar wist dat alles weer op hetzelfste ging neerkomen… Uiteindelijk maakten we het’goed’. Maar besefte je het wel? Ik merkte meteen dat we toch niet zo voor elkaar gemaakt waren toen ik je bezig zag. Een fake blondje dat als een zombie in haar BH rondtoerde onder invloed van speed, knap… Ik herkende je niet meer. Ging je me er anders ook in betrokken hebben?
Je ziet, trek niet altijd eerst een lijn tussen slachtoffer en schuldige. Nou, ik ken het verhaal van Neongirl nu niet helemaal maar naar wat zij zegt vind ik het spijtig voor haar en ik denk dat bij deze alleen tijd alles kan oplossen. Alleszins heeft dit verhaal m’n hart opgelucht, verder ga ik er niets meer over zeggen, ieder zo z’n verhaal zeker. Ik weet dat sommige mensen mssn wel in de aanval zullen gaan tegen mij, maar eigenlijk kan het me gestolen worden.
Sow, psychobunny, the world means more than just you…
|
Al die maanden geen verkeerd woord over mij gezegd? K hoor toch altijd van iedereen dat ge achter mijn gat bezig zit...
Je neemt 't me kwalijk dat ik bv Nele afgezeken heb? Terwijl je zelf zei dat ze net hetzelfde deed? Maar dat maakte natuurlijk nix uit hé.
Toen we uitgingen niet bij iemand anders mogen gaan? Anders kan je eens lekker overdrijven en alles beginnen verdraaien hé?
Ik ga niet ontkennen dat ik bezitterig ben, want dat is zo, maar niet in de mate dat jij het laat uitschijnen. En ja, ik weet dat Tim jouw op dat punt gelijk gegeven heeft, dat heeft ie me zelf verteld. Btw, wie was er altijd zo jaloers op Ellen of op Lien, toen ik op het SVVHI zat? Dat jwam van twee kanten meisje.
Ik was niet degene die altijd van jouw heeft geprofiteerd, ik belde je niet alleen op als ik een slaapplaats nodig had na het uitgaan. Tim kon je van in't begin niet verdragen, en nadat we ruzie hadden heb ik gehoord waarom, en zijn antwoord was ook gewoon omdat je altijd al gebruik van mij hebt gemaakt. Je deed niets anders. Je mocht niets van thuis, dus kwam je hier maar je goesting doen.
Als je belde over Dries, heb ik altijd naar je geluisterd. Ik bel je wenend op doordat ik ruzie had met Tim, maar dan had je geen tijd om te telefoneren.
Op het vlak van tack, kun je me ongelijk geven? Dries was en is altijd een goeie vriend van mij geweest, en dan kwam tack, die op het eerste zicht in niets op jouw leek, van wie zn eerste zin tegen mij al direct een zware steek was, remember?
Zit btw niet over Dries bezig dat ie je bedrogen heeft, want je hebt hem ook bedrogen. Of ben je Louis vergeten?
Btw, vraag me eigenlijk af, wat met els, die toch zogezegd één van uw beste vriendinnen was? Lekker egoïstisch, vinde zelf niet?
I love techno, sjah, zeg wat je wilt, t was een zalige avond. Best wel smerig, zo persoonlijk aanvallen op het fake blondje (je hebt zelf nog je haar geblondeerd), het in BH rondtoeren ( nu jij eens niet met een gigantische decolté rondliep), en die ene keer experimenteren.
Soit, k heb er lang voor nodig gehad om er over te geraken, want zelfs Tim hé mij nooit gekwetst zoals jij gedaan hebt, maar ik ben er uiteindelijk wel stukken sterker en socialer uit gekomen. En ondertussen weet ik wel beter welke mensen de moeite waard zijn om hun energie in te steken...