|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#31 | |
|
Guest
|
Citaat:
Al die maanden geen verkeerd woord over mij gezegd? K hoor toch altijd van iedereen dat ge achter mijn gat bezig zit... Je neemt 't me kwalijk dat ik bv Nele afgezeken heb? Terwijl je zelf zei dat ze net hetzelfde deed? Maar dat maakte natuurlijk nix uit hé. Toen we uitgingen niet bij iemand anders mogen gaan? Anders kan je eens lekker overdrijven en alles beginnen verdraaien hé? Ik ga niet ontkennen dat ik bezitterig ben, want dat is zo, maar niet in de mate dat jij het laat uitschijnen. En ja, ik weet dat Tim jouw op dat punt gelijk gegeven heeft, dat heeft ie me zelf verteld. Btw, wie was er altijd zo jaloers op Ellen of op Lien, toen ik op het SVVHI zat? Dat jwam van twee kanten meisje. Ik was niet degene die altijd van jouw heeft geprofiteerd, ik belde je niet alleen op als ik een slaapplaats nodig had na het uitgaan. Tim kon je van in't begin niet verdragen, en nadat we ruzie hadden heb ik gehoord waarom, en zijn antwoord was ook gewoon omdat je altijd al gebruik van mij hebt gemaakt. Je deed niets anders. Je mocht niets van thuis, dus kwam je hier maar je goesting doen. Als je belde over Dries, heb ik altijd naar je geluisterd. Ik bel je wenend op doordat ik ruzie had met Tim, maar dan had je geen tijd om te telefoneren. Op het vlak van tack, kun je me ongelijk geven? Dries was en is altijd een goeie vriend van mij geweest, en dan kwam tack, die op het eerste zicht in niets op jouw leek, van wie zn eerste zin tegen mij al direct een zware steek was, remember? Zit btw niet over Dries bezig dat ie je bedrogen heeft, want je hebt hem ook bedrogen. Of ben je Louis vergeten? Btw, vraag me eigenlijk af, wat met els, die toch zogezegd één van uw beste vriendinnen was? Lekker egoïstisch, vinde zelf niet? I love techno, sjah, zeg wat je wilt, t was een zalige avond. Best wel smerig, zo persoonlijk aanvallen op het fake blondje (je hebt zelf nog je haar geblondeerd), het in BH rondtoeren ( nu jij eens niet met een gigantische decolté rondliep), en die ene keer experimenteren. Soit, k heb er lang voor nodig gehad om er over te geraken, want zelfs Tim hé mij nooit gekwetst zoals jij gedaan hebt, maar ik ben er uiteindelijk wel stukken sterker en socialer uit gekomen. En ondertussen weet ik wel beter welke mensen de moeite waard zijn om hun energie in te steken... |
|