Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 October 2004, 19:00   #1
K@rima!
Guest

Question Abortus is moord!

Een stelling voor de heren en dames. Ik heb eigenlijk nooit een mening van een jongen gehoord over dit onderwerp en ben wel benieuwd.

Ik ben nog niet zo lang geleden, in mijn nabije omgeving, geconfronteerd met een abortus. Ik heb eigenlijk nooit stilgestaan bij zoiets ingrijpends. Is het moord? Want tot de derde maand van je zwangerschap is het mogelijk 'het' weg te halen. En na de derde maand is eigenlijk alles al aanwezig. Het kindje is al helemaal compleet, om het maar zo te zeggen.
Maar aan de andere kant kan zo'n jong meisje vaak niet in haar eentje een kind een goede toekomst bieden, wat heeft het kind daar aan?
Moeten we regels stellen aan seks hebben, net als in Amerika gebeurd(seks tussen een minderjarige en een volwassene is verboden)? Of is er gewoonweg geen oplossing?

Stelling:
Abortus? Dat is moorden!

Mee eens of niet? Argumenten graag
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels