Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 31 October 2010, 15:23   #1
Kwalvis
Geen Zeester

Kwalvis's Avatar

Standaard Trein Meisje

Mijn verhaal:

Ok ik kwam donderdag aan op het station in Rotterdam om de trein naar huis te pakken, deze vertrok om 16:55, eenmaal ingestapt loopt er een meisje voor mij. Ze zag dat de cabine tussen de twee treinstellen vol stond, en besloot om in het smalle gangpadje te blijven staan.

Ik bleef hier ook staan aangezien er geen andere keuze was.

Dus onderweg zag ik dat ze af en toe naar mij keek, en ik keek haar dan ook af en toe aan, we maakte duidelijk oogcontact

Ze zag er prima uit vond ik!

Na Dordrecht riep de machinist om dat er weer plek was voorin. Ze keek me aan en draaide weg en liep de tussen cabine in, hier bleef ze staan en keek weer naar mij, waarna ik glimlachte en voorbij liep.

Ik hield de deur open en ze bleek achter me aan te lopen, alleen toen ik een stuk door gelopen was zag ik dat ze achterin een plek had gevonden.

Ik zat de hele tijd aan haar te denken.

Eenmaal aangekomen bij de eindhalte, (ik blijf altijd zitten tot de trein stil staat) liep ze richting mij, en toen ze dichtbij was keek ze me aan, ik keek haar aan en we moesten allebei glimlachen.

Eenmaal voorbij gelopen, stond ik op, en liep naar buiten achter haar.
Ze keek af en toe lichtjes om.

Totdat ik bij de trap haar inhaalde omdat de mensen voor haar langzamer liepen, daarna ben ik haar uit het oog verloren

Ik durfde gewoon met me stomme kop niet op d'r af te stappen.
Zelf ben ik vrij verlegen aangelegd, en nu kan ik haar niet meer uit me hoofd krijgen!

Die mooie ogen, die leuke lach! ik blijf er maar aan denken...

Ik hoop dat ik haar aanstaande donderdag weer tegen kom, dan stap ik op d'r af, en ik loop dat station niet uit voor ik haar nummer of iets dergelijks heb, tenzij ik haar helemaal niet meer zie... (wat helemaal kut zou zijn!)

Heeft iemand van jullie ook wel eens lopen flirten maar er niet op durven afstappen?

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels