|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
We weten allemaal dat Alwin verliefd is, alleen durft ie dat niet zo goed te vertellen
![]() Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: Okeej Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: Tmoet wel goed rijmen Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ooooooohovera Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dit lied is voor jouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: want ik blijf je altijd trouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je moet weten dat ik van je houw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: waar ben je nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit hier alleen in de kouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kom nu gouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in die Deutsche Stau Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik wil jou als mijn vrouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: geloof me nauw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nouw Nu pas kwam Alwin op dreef: Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zonder jouw wordt ik gek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik sla mezelf voor m'n bek Bart Stay.. Just a little bit longer! zegt: hehehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik schreeuw het uit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij bent mijn fruit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor eens wat een geluid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: (muzieknoot) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik maak het met al me andere vriendinnen uit Mooi toch ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Het houdt ook nie op
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
mooi man, maar wat zie je nou in die vera?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik ben er stil van
ali zet er leuk melodietje achter en je ken er een gevoelig herdkeur nummerke van mken ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
.
Bart ![]() ![]() Wat doe jij daar nu een hele dag kerl? ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: msn'en Bart ![]() ![]() Kicks! (Y) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ja he Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: makkelijk geld verdienen :S Bart ![]() ![]() Hehe, dat had ik vroeger, voor ik in de grotten ging werken, werkte ik op een parkeerplaats in valkenburg Bart ![]() ![]() hele dag niks doen, als er eens een auto kwam, een kaartje geven, en op t eind afrekenen Bart ![]() ![]() voor de rest NIKS te doen :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar dat wordt ook saai Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: net als dit Bart ![]() ![]() Dat wás ook saai Bart ![]() ![]() verdiende goed, maar niks te doen Bart ![]() ![]() zelfs geen msn ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik heb alleen 1 klein probeelmpje... Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: stageverslag van 25 pagina's Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: al me msn gesprekken erin gooien dan maar? Bart ![]() ![]() hehehehe Bart ![]() ![]() (A) Bart ![]() ![]() Jah, ik denk dat je dan goede indruk achterlaat Bart ![]() ![]() dan moet die stage geen probleem zijn ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik laat overal een goeie indruk achter toch? Bart ![]() ![]() Alleen op de personen die je wilt dan niet Bart ![]() ![]() zo iemand als 0Vera ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: OOOOOOHooooooohoooovera Bart ![]() ![]() Ga een lied voor haar schrijven ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat een geweldig idee! Bart ![]() ![]() Kun je gitaar spelen? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ga gelijk beginnnen! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nee Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar wel zingen Bart ![]() ![]() Okeej Bart ![]() ![]() Tmoet wel goed rijmen ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ooooooohovera Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dit lied is voor jouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: want ik blijf je altijd trouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je moet weten dat ik van je houw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: waar ben je nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit hier alleen in de kouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kom nu gouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in die Deutsche Stau Bart ![]() ![]() hehehehe Bart ![]() ![]() WHOEI! Bart ![]() ![]() posten (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik wil jou als mijn vrouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: geloof me nauw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nouw Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat is het Bart ![]() ![]() jah, posten op t forum ![]() Bart ![]() ![]() Niet dan? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zonder jouw wordt ik gek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik sla mezelf voor m'n bek Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik schreeuw het uit Bart ![]() ![]() hehehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij bent mijn fruit Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor eens wat een geluid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ( ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik maak het met al me andere vriendinnen uit Bart ![]() ![]() hahahaha Bart ![]() ![]() Kerl Bart ![]() ![]() 'Ode aan 0Vera' Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: vet Bart ![]() ![]() Ik zie de titel al voor me (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ja Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat zou ze ervan vinden? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: denk je dat dr zusje jaloers zal zijn? Bart ![]() ![]() Ik denk wel dat ze onder de indruk is ![]() Bart ![]() ![]() nee, linnea gunt haar dat Bart ![]() ![]() je weet toch Bart ![]() ![]() het liefste zusje van de wereld ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: je weet toch????? Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ben je een turk bert? Bart ![]() ![]() ik niet ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oke.. Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: staat m'n ode er al? Bart ![]() ![]() ff kopiëeren (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: (Y) Bart ![]() ![]() Hij staat er (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: prachtig Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: url? Bart ![]() ![]() http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=30716 Bart ![]() ![]() weer een fout Bart ![]() ![]() in de topictitel ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: alies Bart ![]() ![]() jah Bart ![]() ![]() altijd tzelfde :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ![]() Bart ![]() ![]() denk je dat ze onder de indruk is? ![]() Bart ![]() ![]() En t uitmaakt met dimas? (U) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: tuurlijk Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wie zou er neit vallen voor dat lied Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zelfs queenie denk ik Bart ![]() ![]() hehe (6) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: queenie verdient ook wel een eigen lied.... Bart ![]() ![]() Jah? Maar daar ben je niet verliefd op :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: tuurlijk wel Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: OOOOOOOOHhhhhhhhh Queenie! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: lekkere limburgse meid! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: die zo lekker .... Bart ![]() ![]() ze is geen limburgse ![]() Bart ![]() ![]() maar zo'n stomme hollandse :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: oh kut heej Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar hoe verklaren we dat hoofd dan? :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: of is dit een: ![]() Bart ![]() ![]() Jah, duh dan Bart ![]() ![]() ze is géén limburgse Bart ![]() ![]() dan ben je niet zo knap ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik vind het allemaal maar raar Bart ![]() ![]() Mjah.. Jij weet niet beter hè? ![]() ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: idd Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik zit erover te denken een lied voor loeloe te maken Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ohhhhhhh loeloe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: met je mooie bril Bart ![]() ![]() Hehe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: en je dikke bil Bart ![]() ![]() das een schande voor de streek ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ook jij weet dat ik je wil Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hier bij bakker bart Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: in venray stad Bart ![]() ![]() hahahahaha Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: een broodje ham kaas Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: hoor het geraas Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nee dit slaat nergens op ![]() Bart ![]() ![]() Nee Bart ![]() ![]() maar dat komt Bart ![]() ![]() omdat in het lied over 0Vera passie zat Bart ![]() ![]() hartstocht en liefde Bart ![]() ![]() je steeg boven jezelf uit :S Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat verwoord je dat prachtig Bart ![]() ![]() Mjah, ik heb een idee hoe je je voelt (A) ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: lekker gevoel he? Bart ![]() ![]() ![]() Bart ![]() ![]() Hoe lang zal ie open zijn (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: totdat loeloe komt Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: of blue wolf Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: of irene Bart ![]() ![]() irene laat m open ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: meot ik dan een belgie lied maken voor wolf? Bart ![]() ![]() Hehehe Bart ![]() ![]() ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: mooi man, maar wat zie je nou in die vera? is dat niet een beetje domme vraag? Bart ![]() ![]() Jah, maargoed, probeer die gevoelens onder woorden te brengen (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dr zijn eigenlijk geen woorden voor Bart ![]() ![]() nee, je hebt het toch al in je lied gedaan ook eigenlijk? ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ja maar met alle moeite Bart ![]() ![]() Vera is online (A) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: WHOEEEEEEEEEE Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: kut dat ik zo pauze heb dan ![]() Bart ![]() ![]() ff adde? (A) Bart ![]() ![]() Pauze waartussen? ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ![]() pauze tussen betaald en niet betalld krijgen Bart ![]() ![]() ohw, hehe Vera (formerly known as Lief) is aan het gesprek toegevoegd. Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ben ook lief Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen ![]() Bart ![]() ![]() ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: :ROLLEYES: Bart ![]() ![]() ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ze is er stil van Bart ![]() ![]() Volges mij is ze er helemaal nie ![]() ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: zou d'r moeder stiekem meelezen Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dan weet ze dat ik d'r schoonzoon ben Bart ![]() ![]() Nee, das Dimas nog steeds ![]() Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: maar dat is een langharige kerel ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ben netjes he bart? Bart ![]() ![]() Jah, dat zeker ![]() Bart ![]() ![]() Geen hooligan ook ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: met z'n reportages tussen de ME paarden Bart ![]() ![]() Hehe, Verzijde.. stuk schorem Bart ![]() ![]() Bovendien houdt Arie van R&B en HipHop (h)( ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: TOEPAK! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: NELLY! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: BRAINPOWERRRRRRRRRRRRRR Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen ![]() Bart ![]() ![]() Ennem, Shakira? ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: is dat die spleetoog? Bart ![]() ![]() Die wat neukt met die prins van colombia Bart ![]() ![]() die ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: toe maar Bart ![]() ![]() jah Bart ![]() ![]() daar houd jij zeker van ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: prinzen? ja prince polly, de geile bink Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen ![]() Bart ![]() ![]() En Bloon ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dat is toch geen prins man Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ga toch gauw Bart ![]() ![]() Hehe Bart ![]() ![]() maar wel geile bink, toch? ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dat kan niemand ontkennen Bart ![]() ![]() En hijs fan van de backstreetboys ![]() Bart ![]() ![]() een van jou favo boys-bands (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: tja Bart ![]() ![]() iik ben nu aan t downen Bart ![]() ![]() van Bamikanarie Bart ![]() ![]() familie? ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: nooit van gehoord Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat down je dan? Bart ![]() ![]() Oude pc-spellen ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ga je dan topics openen het het games forum? Bart ![]() ![]() ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ohw Bart ![]() ![]() phitje zit prince te downen (H) Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: wat een feest daar dan! Vera (formerly known as Lief) zegt: AutoMessage: school+werk (en dan had ie nog gezegd dat ik ni hoefde te komen ![]() Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: het is voertijd voor mijn Bart ![]() ![]() Meer feest dan op stage :no Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: ik ga voer zoeken Bart ![]() ![]() hehe, okeej kerl Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: houdoe Bart ![]() ![]() verveel ze! Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: dankje Bart ![]() ![]() houdoe Arie | Dan gaan we morgen maar weer proberen een finale kaart te halen... zegt: jij ook met je rode kaarten Mag toch wel Bart, want wij hebben geen geheimen voor de menschen hier Laatst aangepast door Arie-Kanarie : 9 May 2003 om 11:59 |
![]() |
![]() |
#7 |
Über Mensch
|
![]()
ga weg met je elende lange gesprekken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
niet over mij roddelen!!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amanda
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Bert ik ben wel n limburgse
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
ik heb t helemaal gelezen
![]() lol ![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
...
|
![]()
Hehe ik heb het nog helemaal gelezen ook joh!!
Ik denk is het afgelopen, nee ben ik op de helft... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Huh, die quote van mij, dat was precies dezelfde text, hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |