|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik kocht vandaag een spel voor de gamecube genaamt burnout 2 point of impact tof spel hoor maar toen ik wou saven BLEEK DE FILE CORRUPT TE ZIJN nou ik dacht oei jammer dan dan moet ie maar terug naar de winkel maar toen ik de file wou deleten HEEFT HET GODVERDOMMESE KUT DING DE HELE MEMORY CARD GEFORMATEERT
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Dat is dus vreselijk kut . Dat had ik vroeger met me Psx Mem Card , al mijn FF7 data eraf
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
ff off ik heb dat kut spel maar terug gebracht en nba street gekohct die is wel zwaar ownage ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
zwaar kut idd
![]() misschien een idee om de volgende keer een back-up te maken op een andere memorycard? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
das k*t, misschien dat je van vrienden een copy kan maken van de spellen die je kwijt bent, al is het natuurlijk altijd minder dat je je eigen save games kwijt bent
ik hoop dat het mij nooit voorkomt |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Never choose the darkside of thirdparty hardware.
|
![]() |