Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 May 2003, 15:41   #1
SpiNe
Trots van het noorden.

SpiNe's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard heb ik gvd weer hoor....

ik kocht vandaag een spel voor de gamecube genaamt burnout 2 point of impact tof spel hoor maar toen ik wou saven BLEEK DE FILE CORRUPT TE ZIJN nou ik dacht oei jammer dan dan moet ie maar terug naar de winkel maar toen ik de file wou deleten HEEFT HET GODVERDOMMESE KUT DING DE HELE MEMORY CARD GEFORMATEERT nu ben ik al mijn save's kwijt ik was net zo ver met metroid prime helemaal weg ik had alles gehaalt met ssbm helemaal weg ik had op alles goud gehaalt met ts2 totaal weg snik snik het duurt maanden voordat ik weer op gang ben met al mijn spellen
Oud 9 May 2003, 15:54   #2
lou
Guest

Standaard

Dat is dus vreselijk kut . Dat had ik vroeger met me Psx Mem Card , al mijn FF7 data eraf . Wat het een Nintendo Memory Card of een van een third party bedrijf ? meestal zijn spullen van Nintendo zelf wel betrouwbaar .
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2003, 15:58   #3
SpiNe
Trots van het noorden.

SpiNe's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Dat is dus vreselijk kut . Dat had ik vroeger met me Psx Mem Card , al mijn FF7 data eraf . Wat het een Nintendo Memory Card of een van een third party bedrijf ? meestal zijn spullen van Nintendo zelf wel betrouwbaar .
het is een logic 3 card maar ik heb ook zo'n logic 3 sound system duz ik dacht ow dat is duz wel een goed bedrijf ik heb al 35 spellen op die card gehad en verder nooit last van gehad

ff off
ik heb dat kut spel maar terug gebracht en nba street gekohct die is wel zwaar ownage
Oud 9 May 2003, 16:50   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

zwaar kut idd

misschien een idee om de volgende keer een back-up te maken op een andere memorycard?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2003, 17:07   #5
SpiNe
Trots van het noorden.

SpiNe's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Spider-Man
zwaar kut idd

misschien een idee om de volgende keer een back-up te maken op een andere memorycard?
die was ook vol
Oud 9 May 2003, 17:17   #6
Stapper
Guest

Standaard

das k*t, misschien dat je van vrienden een copy kan maken van de spellen die je kwijt bent, al is het natuurlijk altijd minder dat je je eigen save games kwijt bent

ik hoop dat het mij nooit voorkomt
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2003, 21:37   #7
Soundwave
Guest

Standaard

Never choose the darkside of thirdparty hardware.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels