Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 May 2003, 22:32   #1
Queenie
Guest

Thumbs down jajaja

Kom je 2 weken niet zijn er opeens allemaal nieuwe FB's.... Leuk hoor....... Wel toevallig dat het allemaal de vriendjes van zijn he??? En Bert mag geen Fb worden omdat hij teveel kritiek levert

hmzz maar goed hier zal wel snel een slotje op komen eigenlijk verspilde moeite maar ik wou het toch ff kwijt
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:42   #2
Fade of Light
Guest

Standaard

over vriendjespolitiek gesproken ...wel toevallig dat jij limbonees over bartje begint...di ehele toevallig ook limbolander is...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:44   #3
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
over vriendjespolitiek gesproken ...wel toevallig dat jij limbonees over bartje begint...di ehele toevallig ook limbolander is...
Zoals ik al zeg tijdje niet meer geweest opeens nieuwe FB's en Bert heb mij n tijdje terug al gezegd dat ie FB wilde worden en daar dacht toevallig aan heb bert al n tijd niej gesproken hoor.............
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:49   #4
Karliene
Guest

Standaard

Het lijkt wel alsof je jaloers bent
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:51   #5
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene
Het lijkt wel alsof je jaloers bent
Who me k heb wel wat beter te doen hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:57   #6
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

WHOEI Iemand die t voor me opneemt Of jullie t nu wil geloven of niet, maar dit is een solo-actie Wist ik niks van
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:59   #7
Karliene
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by queenie
Who me k heb wel wat beter te doen hoor
Hahaha, oke dan...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 22:59   #8
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
Ze is dan ook de enige die dat vond, huh? Lees anders thread BoP Fb nog eens door .. Hoe dan ook, ik hoef geen FB te worden, maar wel sterk dat mensen als ik en tyskie, die regelmatig meedenken die waardering níet krijgen, omdat we een duidelijke eigen mening hebben, en Dimas FB wordt, omdat ie Bw bestookte met Pm's.. Volg jij het dan nog? Het is er dus om te doen dat we het niet vaak genoeg eens zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 23:00   #9
Queenie
Guest

Standaard

Ach jah wat doe je eraan he........... Eigenlijk is dit topic nutteloss maar jah ikw ou het toch helemaal kwijt en dat topic over bop had ik niej gelzen anders had ik daar wel in gereageerd......
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 23:12   #10
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

je kunt wel een mening hebben maar in het verleden is die mening nog al eens haaks geweest met de policy die spill nederland (de eigenaren van dit forum) hebben opgezet. lijkt me niet handig om mensen die tegen het beleid van de moederorganistatie zijn te zetten op een positie waarbij ze juist dat beleid moeten bewaken en handhaven
Oud 22 May 2003, 23:14   #11
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
je kunt wel een mening hebben maar in het verleden is die mening nog al eens haaks geweest met de policy die spill nederland (de eigenaren van dit forum) hebben opgezet. lijkt me niet handig om mensen die tegen het beleid van de moederorganistatie zijn te zetten op een positie waarbij ze juist dat beleid moeten bewaken en handhaven
Mensen kunnen veranderen weet je
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 23:18   #12
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by queenie
Mensen kunnen veranderen weet je
dat weet ik waar geef ik aan dat mensen dit niet zouden kunnen ?
Oud 22 May 2003, 23:20   #13
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:

dat weet ik waar geef ik aan dat mensen dit niet zouden kunnen ?
Ik gaf ook maar een suggestie hoor... t is echt niet dat ik nu ga eisen dat bert fb moet worden helemaal niet.... Maar weet je ik vond het gewoon toevallig........ Dat is alles........
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 23:54   #14
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Heb ik ooit nog protest ertegen gehad nadát bekend was dat Spill tegen avatars met erotische uitingen was dan? neen, ik vond het belachelijk, toen iemand gewoon besliste dat ie weg moest, met als argument: ik had het daar even met BW over gehad. Er waren toen nog geen regels, en de willekeur regeerde. Zo was t gegaan. Ik ben nooit tegen Spille ingegaan verder
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels