|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Hehe, ik bedoel wanneer iemand 50 wordt ofzo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Dat komt best wel bekend voor. Althans, m'n neven/nichten hadden wat voor m'n oom en tante georganiseerd. Ook met gekke liedjes enzo. En daarna zuipen en feesten
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
binnen 10 dagen zijn m'n oma en opa 50 jaar getrouwd. we hebben een verrassing voor hen: er komt een bandje in hun tuin spelen, de hele buurt wordt uitgenodigd, er zijn hapjes en er is champagne à volonté. echt heeeeel veeeeel champagne. nadien gaan ze dan met de familie en de dichte vrienden dan op restaurant.
![]() |
#4 |
mycodenameis:edman
|
![]()
met 50 jaar wordt er altijd een rolstoel met een pop gegeven aan de jarige. ofzoiets
![]()
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
woejj we verzinnen altijd wel weer wat leuks
![]() toen paps en mams 12,5 jaar getrouwd waren heb ik samen met mijn zusje en een oom en tantes Ruby Tuesday en Dromen zijn Bedrog gespeelt ![]() en omdat we ons toen verveelden ook nog een improvistatie actie gehouden.. mijn halfbroers op de achtergrond *pom*pom*pom* en wij toen een dansje ofzo met een liedje? geweldig iig ![]() en met de bruiloft van mijn oudste halbroer hebben mijn zusje, mn andere halfbroer, zijn vrouw en ik ook een actie uitgehaald ![]() sjonnies gedaan ofzo.. met oversized hawaii blousen en zo'n uber grote clownsbril op ![]() ![]() en toen ik heel klein was met mijn zusje ook iets gedaan voor opa en oma.. ballet voorstelling ![]() ![]() ![]() en vroeger als we ons verveelden gingen we (nichtjes zusje en ik ofzo) altijd modeshows lopen met jassen die we uit de garderobe haalden ![]() *zucht* ja .. leuke herinneringen ![]() Laatst aangepast door AmbyPur : 27 August 2003 om 10:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik heb paar maanden terug met me pa's 50 jaar zooi, een tekst gemaakt op het nummer November van Rowwen Heze (zijn nr 1 hit).
![]() Wij vieren zulk soort dingen nooit thuis trouwens, daar is t te klein voor dus doen we het in de sporthal of sportcafe biljartcafe van me pa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
met mijn verjaardag gingen we mety een groep laserschieten dat was vet gruwelijk cool
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
t is heer nog neet gedoan ik keek ow aan en ik schrok d'r van ik haj ow joare neet gezeen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Hierzo doen we niet aan die onzin
|
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Zuipen rest laat ik aan mn ouders zn fantasie over..
![]() |
#13 |
Bianca
|
![]()
Met mn pap en mams 25-jarige bruiloft gingen we iets doen dat iedereen een stukje over hun leven vertelde en dan geld erin deed. Ik zei zoiets van: We gunnen jullie wel een feestje, dus.... en dan een gedichtje eromheen. Toen moesten we het terugpakken en toen zei ik: ja maar de eigenaar moet ook nog werken morgen, hier geld voor een kopje thee
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Heb op feestjes van alles gedaan..
Men pa en 2 ooms hebben ook nog is linda,roos en jessica nagedaan*schaam* heb zelf een viswijf gespeeld,een weerbericht gegeven*alcohol dampen*.. Ehmz..gedichtjes,stomme & leuke liedjes ehm van alles gedaan. Veel feestjes nadeel (of jah voordeel) van een grote familie ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
met nichtjes en neefjes en gekke ooms en tantes allemaal kleine opstredens geven, wle playbackend rare kleding aan enzo, pruiken brillen etc. is altijd wel leuk om te zien
![]() |
![]() |
![]() |