|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
stel m nu samen
de muziek(leden)forum band bestaande uit: gitaar: bas: drums: zang: achtergrond zangeres 1: achtergrond zangeres 2: didgeridoo: triangel: mond harmonica: ik meld me al aan voor triangel! |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
gitaar: lieve_colafles
![]() bas: QQQ drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: Jamiel achtergrond zangeres 2: AMF didgeridoo: dext0r triangel: yor mond harmonica: Spine ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
gitaar: QQQ voor zijn muzikale kennis ( en weirde bands die hij kent)
bas: stapper, kan ie mooi combineren met zijn fobie voor filmmuziek (toch?) drums: dimas (ex-lid), hij geilt op drummers schijnt zang: yo de plo, kan ie al zijn frustratie er eindelijk uitgooien zodat de mensen is een keertje WEL naar m luisteren achtergrond zangeres 1: biffy natuurlijk, maar dan wel zonder dat bierbuikje (bierbuikjes zuigen!) achtergrond zangeres 2: silverchair, je moet natuurlijk ook wat uitstraling in je band hebben didgeridoo: anemic, hij houdt van blazen triangel: dextor, hij heeft graag de touwtjes in handen en de triangel is onmisbaar! mond harmonica: spine voor de nodige emotie ik wordt wel manager en we nemen een split op met jim |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
gitaar: FiZz bas: Funfair drums: Anemic zang: Yo-de-plo achtergrond zangeres 1: Biffi achtergrond zangeres 2: AMF didgeridoo: Appelshampoo triangel: yor mond harmonica: BW genre: rock, metal manager: Stapper ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Stapper waarom moet ik in godsnaam op de didgeridoo ? maar ok
![]() gitaar: FiZz, lijkt me duidelijk bas: instructio4, lijkt me echt zown basgitarist drums: Anemic, sjah is ook drummer bij zijn eigen band toch ? zang: AMF, kan denk ik wel mooi zingen ![]() achtergrond zangeres 1: Lieve Colafles achtergrond zangeres 2: Silverchair didgeridoo: bAnAqUeEn, zie die fotows triangel: Yor mond harmonica: appelshampoo, dat is me roeping ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
gitaar: fizz
bas: dimas lijkt me wel een echte bassist ![]() drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: biffy achtergrond zangeres 2: jamiel didgeridoo: dext0r triangel: stapper ![]() mond harmonica: ambypur en ik ben wel de manager ![]()
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
he, ik doe op de bas ja
![]() én zingen is dat ook goed ![]()
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
doe maar zo
![]() gitaar: fizz ![]() bas: biffyyy drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: biffy ![]() achtergrond zangeres 2: jamiel didgeridoo: appelshampoo triangel: dext0r mond harmonica: spine vind ik wel een goeie ![]() oh en dan kunnen we ook een koor maken met stevie, ambypur, QQQ, instructio4 en alle andere muziekforummers in nonnenpakjes ![]()
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
FiZz op gitaar? en zang
![]() ![]() Owja, binnenkort een nieuw nummer opnemen wat iedereen vreselijk zal vinden, maar wat helemaal mij is ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
krrraak
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Trots van het noorden.
|
![]()
gitaar:anemic
bas:ik doe wel een poging daarop drums: dimas zang:amf achtergrond zangeres 1:jamiel achtergrond zangeres 2: dext0r didgeridoo:fizz triangel:yor mond harmonica:biffy
![]() |
#16 |
veteraan
|
![]()
spine is een emmer
![]() |
#17 |
krrraak
|
![]()
das nog altijd beter dan een mannelijke achtergrond zangeres anders
![]()
![]() |
#18 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
ben al gevraagd voor mondharmonica en nonnetjes koor ...
cool ![]() |
![]() |
![]() |