|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
... en heb nog steeds onvoldoende
![]() Had verkeerde dingen genoteerd op spiekbrief... En ik vind het grappig eigelijk ![]() Wehehehe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook gespiekt net
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
-
|
![]()
Ik steek mijn briefje tussen het doorschijnende kaftje van mijn agenda... En dan zet ik mijn pennenzak er op...
En elke keer ik iets nodig heb, gaat mijn pennezak toevallig opzij.... ... vrij waterdicht systeem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
ik doe t altijd onder m'n mouw
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Über Mensch
|
![]()
ik leer meestal de antwoorden wel van tevoren....
nooit spiekbriefjes gebruikt verder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Looking at you
|
![]()
deed het vroeger altijd een papiertje in mn pen, en ja dat was dan een doorzichtige pen
![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
blond en belgisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Irritantste is .. als je die spiekbriefjes maakt.. dan leer je het ook gelijk. Dus alles wat eigenlijk op je spiebriefje staat ken je meestal wel. Maargoed ik heb het ook veels te vaak gebruikt op allerlei manieren
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik duw me spiekbriefjes soms onder het horloge bandje.. en lag horloge op tafel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
hmmz.. sinds ik in de 4 zit (dus nu al anderhalf jaar) gebruik ik geen spiekbriefjes meer..
mijn manieren: 1. Erop zitten 2. tipp-ex op je nagels en dan met zwarte fine-liner erop schijven.. en jah ik kan klein schrijven 3. 3-kwart broek aan en dan op knie schrijven.. 4. pakje zakdoekjes met doorschijnende hoesje met lettertjes erop en dan een spiekbriefje meteen onder het hoesje en de lettertjes in dezelfde kleur afdrukken als de lettertjes op het hoesje 5. Om de werkboeken zit meestal een stukje bedrukt papier.. dat bestaat uit lagen.. als je de eerste laag eraf haalt heb je een witte kaft over.. die laat je door iedereen vol schrijven en je schrijft de antwoorden er tussen door.. dan vraag je of je een boek van een onder vak onder je toets mag omdat dat lekkerder schrijft |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Hehehe er WERD bij mij gespiekt bij t practicum scheikunde! Maar wat een
![]() diegene, noem geen namen, krijgt dus een onvoldoende ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amanda
|
![]()
ik schrijf het altijd gewoon op mn etui
![]() vorige toetsweek had ik de antwoorden frans voor mn liggen, omdat de lerares het zelfde proefwerk aan het nakijken was ![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik heb net mn eerste cijfer van mn toestweek teruggekregen; een 8.4 voor economie 1,2..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Ik weet nu ook al dat ik voor mn scheikunde een 10 heb
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
° Blub °
|
![]()
ik heb nooit spiekbriefjes gemaakt
![]() Wel een keer vals beschuldigd geweest van spieken. Was er zo'n jongen zo stom om tijdens mijn examen de antwoorden op een blad te schrijven en te tonen aan me, terwijl ik er niet eens achter had gevraagd ![]() ![]() En nu zou ik het zeker niet doen, als ze het nu ontdekken: 1. Mag je niet meer mee doen aan je examens van februari en juni, mag je dus pas terug komen in september 2. Ze laten je dan toch nog buizen 3. Ze schrijven naar iedere Vlaams universiteit en hogeschool een brief dat je bekend staat als spieker ![]() ![]()
![]() |
#16 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tis alleen jammer dat de Karremans-methode (mensen die op t Bredero gezeten hebben begrijpen m wel) zelden toegepast kan worden... ![]() ![]()
What do the innocent know, except what the guilty teach them. Laatst aangepast door Bird Of Prey : 20 January 2004 om 13:54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Super Lid
|
![]()
het beste is gwoon om het proefwerk van te voren te jatten, alles thuis maken.. onder je nieuwe blad leggen, doen of je wat maakt en uiteindelijk de goede inleveren
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
je ken ook leren, heuj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bianca
|
![]()
leren, niet spieken
![]() Van die mensen die tijdens hun tentamen met je proberen te communiceren, krijg je nog de schuld ook ![]()
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
wij krijgen altijd een lading ja/nee vragen waarbij het zo makkelijk is om te spieken dat ze het er gewoon om vragen. heb dit schooljaar dan ook nog geen tentamen verkut
![]() beetje van jezelf en een beetje van maggie he ![]() ik heb ook nog wel eens een heel a4tje vol met voorbeeldopgaven. er ligt zoveel papier op mn tafel tijdens een tentamen dat dat blaadje ook niet meer opvalt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Ik schrijf het meestal op mn kuit, en dan toevallig es aan mn been krabben enzo
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat ik altijd deed is extra proefwerkblaadjes nemen, en op het einde die in mijn tas stoppen en daar op met potlood in het klein alles schrijven (wel licht). en dan de volgende dag als spiekbriefje gebruiken ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ik gebruik geen spiekbrief, ik werk samen...
iemand in mijn klas kan gebarentaal en ik ook ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Bij een proefwerk van biologie ging het ligt van de klas ook eens spieken, als je bij ons op spieken word betrapt word het door gegeven aan de examecomissie ect. ect. ect. Die jongen had een brief met alle antwoorden open bloot op zijn tafel liggen, met de smoes "Als ik zou spieken dan deed ik het toch niet zo openbarig?" Hij was daarna een week geschorst
![]() |
![]() |