|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo!
![]() Ik zal voor enkele maanden in Zwolle gaan wonen, maar ik ken er geen cafe en helemaal niemand. ![]() ![]() Tot ziens, Xanao |
![]() |
![]() |
#2 |
Whooohooo
|
![]()
uhm hallo
![]()
![]() |
#3 |
Über Mensch
|
![]()
moet je RandyJC es vragen, die woont er
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
have no fear, I is here
![]() leuke mensen: ik ![]() leuk café: de dokter. en als je dat niets aan vind moet je de andere 10 kroegen in die straat maar proberen. ofzo ![]() wat kom je eigenlijk doen en waar ga je wonen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hoei!
Ik zal met een collega komen. Mijn collega is uit belgie, ik ben uit luxemburg. Wij werken op een project, in de financiele sector. Wij houden van fun en ik hoop dat er ook mogelijkheet is om te dancen, eh! ![]() ![]() ![]() Is er geen website wan zwolle's activiteiten (clubbing, drinking, sporting, ...)? Ik heb er geen gevonden! Xanao Laatst aangepast door Xanao : 3 February 2004 om 11:17 |
![]() |
![]() |
#6 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
?
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
wel, 't is wel een beetje te serieus, denk je niet?.... zoiets als outsoon.be (voor belgie) is leuker
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
sorry...kwoon ergens 200 km verderop...
|
![]() |
![]() |
#9 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() so what? ooops, het zijn enkel kiddies hier!!! ![]() ![]() Laatst aangepast door Xanao : 3 February 2004 om 14:07 |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
eeuwig jong
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
de vier jaargetijden ken ik alleen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
haal je je teksten van een vertaalmachine ofzow ?? beetje vreemd taalgebruik, vind ik persoonlijk
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
=> kom uit g.h. luxemburg en ben franstalig.
sorry voor de fouten ![]() De Hotel City Hotel Zwolle is niet duur, maar is hem goed? Kent iemand dit hotel? Dank u iedereen voor de antwoorden! ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
hoi
|
![]() |
![]() |
#16 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik snap toch niet waarom je van Belgie naar het *** nederland gaat hoor. Je zal snel merken dat het hier toch leuker is ![]() Iig, ik weet niets zijn in zwolle, en wens je dan alvast veel succes ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
ik ken dat hotel niet, maarre > www.stappeninzwolle.nl
zwolle.pagina.nl > Timeless > beetje r&b, top 40 > Blooper > nooit geweest maar is volgens mij voor 18+ (niet verkeerd opvatten L+ > de docter: :respect: alternatief kroegje ![]() > Vliegende paard: studentenkroeg. is wel wat voor jullie gok ik zo ![]() > de joffer: zul je je ook wel vermaken > Roots: gezellig ![]() > pizzaria lanterna ![]() > rest moet je zelf maar uitzoeken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
dank iedereen voor de tips!!!
![]() ![]() voor die, die het willen weeten, ik werk (die het niet willen weten zullen niet verder lezen ![]() ![]() well, ik werk dus 6 maanden, hier, 6 maanden daar. Ik was nu 7 maanden in Luxemburg, en daarvoor 6 maanden in Amsterdam. Het is heel leuk om nieuwe platsen te zien, maar het is een beetje asociaal, omdat als ik na enkele maanden vrinden heb, moet ik bye zeggen voor de volgende project. Nu is het Zwolle voor 4 maanden, darnaa weet ik nog niet waar het is. ![]() Maar ik houd dog wel van; omdat het altijd een nieuw situatie is ![]() ![]() Laatst aangepast door Xanao : 4 February 2004 om 22:28 |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Bloopers gaat wel de dokter nog nooit geweest ![]() Vliegend paard ERG VEEL STUDENTEN joffer gezellige tent ![]() rooots ZO GEZELLIG!!! LEKKER DANSEN DAAROH ze draaien daar wel wat ouwere muziek maaar is ozoo lekker verder is castelijn wel grappig en je kan ook nog is gaan naar de vier jaargetijden vind ik ook wel leuk... verder kan je lekker eten bij de febo ![]()
![]() |