|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Wat gaat Saar vrijdag doen ? | |||
Saar moet maar mee naar dat privé-feestje gaan. Dat het misschien saai word is een probleem voor later ! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Saar moet maar mee naar dat gratis vat gaan. Dat je daar weinig kent is ook geen probleem, als je dronken bent vind je toch iedereen leuk ! |
10 | 38,46% |
Saar gaat gewoon naar die toffe fuif in Heist-op-den-Berg... Bodyguards kan je nog steeds huren uit de goude gids... ! |
13 | 50,00% |
Blijf gewoon thuis, en doe geen moeite ! |
10 | 38,46% |
Meerkeuze Enquête Stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Ik ben drie-dubbel-over-boekt
![]() Drie jongens hebben mij gevraagt om vrijdag weg te gaan en ik heb 3x ja gezegd (en mij kennende blijf ik gewoon thuis, als altijd ![]() 1. J. geeft privé-feestje met drie andere jongens... Beuh... Snap niet eens waarom ik gezegd heb dat ik kom... *LoL* 2. D. geeft een vat bier om zijn 18de verjaardag. Waarschijnlijk lopen daar weer 99% mensen rond die ik totaal niet ken... 3. Ik ga met Thomas mee naar een fuif in Heist-op-den-Berg. Dit klinkt het leukst enkel is er een klein practisch probleempje. Dat is een fuif georganiseerd door mijn vroegere school, en ik ben daar weggegaan nà dat ik er eentje haar neus bijna gebroken heb ![]() ![]() Verder loopt M. daar ook rond... En zijn vriendin ook. En als die zijn vriendin ontdekt dat M. haar bedrogen heeft... Oh-oh... Probleem denk ik... ![]() Het spannendste gaat alvast optie drie worden... Het veiligste optie 2... Het gezelligste optie 1... Ach... Wie weet word het wel weer optie 4 : THUISBLIJVEN ![]() |
![]() |
![]() |