|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey
Ik moet over een paar weken een profiel kiezen en ik twijfel tussen e&m of c&m! Ik wil later iets in het toerisme gaan doen! Wat lijkt julliu het best? c&M extra taal muziek of tekenen ( vind ik niet leuk) economie1 wiskunde a1 geschiedenis ( ook al zo stom) E&M Economie2( ik twijfel of ik er goed genoeg voor ben) wiskunde a2 Aardrijkskunde Geschiedenis En dan in me vrije deel een extra taal Wat denken jullie? -x--x- ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
zou je dan geen M&O nodig hebben (als jullie dat als keuzevak hebben..)? of tenminste, misschien is dat wel handig als je iets in de toerisme wil gaan doen, net als economie. maarja, als je die creatieve vakken niets vind, raad ik C&M af...
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik zou E & M kiezen, dan kan je veel meer kanten op dan C & M
|
![]() |
![]() |
#4 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Bianca
|
![]()
Als je iets in de richting van tourism management wil doen, heb je genoeg aan C&M, de talen zijn erg belangrijk
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik zou ook voor C&M gaan, taal is belangrijk bij Toerisme, en daar kun je nog veel aan hebben.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hey
Ik ga denk ik E&M doen en ik kies er dan gewoon een extra taal bij dan heb ik toch talen genoeg!! En ik kies er dan ook M&O bij!! Ik vind economie ook wel leuk, ik moet er alleen wat meer tijd aan besteden en emer mijn best doen! Want het grote nadeel van C&M vind ik toch wel muziek of tekenen dus dan lijkt het me beter om E&M te doen!! Ik wil iets van grondstewardess worden ofzo! -x--x- |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Met een extra taal erbij. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
Je kunt ook C&M kiezen en dan met economie1,2 en/of m&o in de vrije ruimte? Ik doe ook C&M en heb geen tekenen, muziek, handvaardigheid of wat dan ook
![]()
![]() |
#11 |
Bianca
|
![]()
Je zei met M&O en een extra taal erbij? Jezum, volgens mij worden dat aardig wat uurtjes..
![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Ik heb ook c&m en wel met handenarbeid en dan moeten we in kunstgeschiedenis examen doen.. Verder heb ik m&o in mn vrije deel..
Ik wil ook iets in de toerisme gaan doen..
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
het beste zou zijn c&m (daarbij heb je al frans2 en duits2) met m&o. maar als je dat per se niet wilt, ga dan voor c&m met een extra taal..
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik zou voor E&M gaan. Aardrijkskunde is belangrijk bij toerisme (tenminste, dat zijn ze ons nou aan het wijsmaken
![]() Of, zoals mijn ouders zeggen: "Met E&M kun je meer dan C&M. C&M is een beetje wat vroeger het pretpakket van de havo was. " (Mooi dat ik dus C&M ga kiezen... ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |