|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste vrienden/vriendinnen van liset...,
Zoals de meeste van jullie weten ligt Lisette in het ziekenhuis te Utrecht... Ze ligt er nou al bijna zo'n 3 weken en ik weet zeker dat ze wil dat haar vrienden en vriendinnen weten hoe haar toestand is... Aangezien ik niet al d'r vrienden ken, en dan ook niet al de e-mail adressen heb, zou ik graag willen dat dit mailtje eventueel ook naar hen verstuurd wordt waarvan jullie weten dat ze liset goed kennen maar niet aan deze lijst toegevoegd zijn. 10 augustus werd liset opgenomen, ze had een kiste (een goed aardig gezwel) in haar alvleesklier zitten en aangezien deze kwaadaardig kon worden moest deze verwijderd worden. Ze moest daarvoor naar het ziekenhuis in Utrecht, dit kwam omdat hetgene wat ze had, nogal zeldzaam en ingewikkeld was, daar kwam bij dat ze haar buik niet open wilde snijden, en een nieuwe techniek (d.m.v. buisjes de kiste verwijderen) die overgekomen was alleen daar uitgevoerd werd. Er werd voorspelt, dat wanneer alles redelijk goed verliep, ze maximaal een week in het zieknhuis zou liggen. Inmiddels zijn we 3 weken verder. Aanvankelijk leek alles goed, na een kleine week at ze weer een beetje en had ze zelfs even in een rolstoel gezeten. Van vrijdagnacht op zaterdag kreeg ze hevige buikpijn, zo erg, dat de morfine en medicijnen niet hielpen. Ze heeft de hele nacht verschrikkelijk veel pijn gehad, wat nauwelijks te beschrijven is. Haar ouders wisten het niet meer, ze lag daar en je kon niks doen om haar pijn weg te nemen. Ze is toen voor een tweede keer geopereerd, haar drain was verstopt en er waren verschillende ontstekingen in haar maag en alvleesklier. De alvleesklier was gaan lekken, en dit kwam in haar maag, wat ontzettend pijn doet. De onstekingen en overige zaken die er niet thuis hoorden werden weggehaald, en d'r buik werd schoongemaakt. Na de uitrustkamer kwam ze gewoon weer terug op d'r gewone kamer, maar heel lang duurde dit niet, weer moest ze geopereerd worden. Vele compilcatieswaren niet precies bekend. D'r bloed was niet goed en ze had nog teveel pijn door de morfine heen, ze kreeg er koorts bij en de doktoren besloten tot nog een operatie. Deze was afgelopen donderdagavond. Sindsdien ligt ze op de intensive care, en zelfs aan de beademing, ze heeft na 3x narcose en operaties veel van haar energie verloren. Ik ben zo'n beetje om de dag op bezoek geweest,maar afgelopen zondag schrok ik zo erg, ik hield het zelf niet, en dat is gewoonweg niet te beschrijven. Haar ouders zijn er alledrie de weken bijgeweest en voor hun is het zo zwaar, ze kunnen de pijn van liset niet wegnemen en hier gaan ze nog het meest aan onderdoor. Dan gaat het goed, dan weer niet, dan willen de dokters dit, dan weer dat. Frans (de vader) heeft al meer dan een week aan werk afgezegd terwijl er daar zonder hem vrijwel geen werk is! Ik wil jullie dan ook heel graag vragen om liset een hartonder de riem te steken! Ze heeft het echt nodig en het is te hopen dat het vanaf nu beter gaat. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
sterkte.. op DMFnet.nl staat ook zo`n topic,
Nogmaals sterkte en liefs |
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]()
Ai, das lelijk
![]() Sterkte lisetje!!! ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Nou ik ken Liset niet, maar ik wil haar toch veel sterkte en beterschap wensen. Er zullen binnenkort wel weer betere tijden aanbreken voor haar. En echt chapeau voor haar ouders!
Liefs, Karen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
heel veel sterkte lisette!!
![]() ![]() ![]() en haar familie/vriend(in)en ook natuurlijk ![]() Laatst aangepast door Headliner : 13 September 2004 om 21:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
veel sterkte gewenst!
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
meisje komop, je kunt het!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
van mij ook sterkte! wat erg zeg :S
weet nie goed wat verder te zeggen... ik hoop dat ze er weer bovenop komt! ook sterkte aan de familie en vrienden gewenst ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
architect of life
|
![]()
*slik*
Veel beterschap meis! *geeft voorzichtig een knuffel* @daantjuuh: houd je ons verder op de hoogt ajb?
![]() |
#10 |
° Blub °
|
![]()
Ook al ken ik haar niet echt (weet wel wie het is), veel sterkte toegewenst
![]() En hopelijk houdt ze er niks (ernstigs) aan over..
![]() |
#11 |
pudiecat
|
![]()
wow dat is echt niet goed! Wil je dr heel veel sterkte wensen? Kunnen we niet met zn alle een kaart naar dr sturen? lijkt me wel leuk
![]() jij ook sterkte en dr ouders ook!
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
dat van die kaart, of adres voor een kaart had ik ook al over gepméd maar krijg ik nog niets op ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() of iedereen schrijft een klein boodschapje en dat voeg je samen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
the bearded lady
|
![]()
Beterschap en veel sterkte
![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Tsjonge hier schrik ik wel effe heel erg van
![]() Ik vind zeker dat we met zn alle iets van ons moeten laten weten! |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Über Mensch
|
![]()
oooo kut zeg dit, ik kan me haar nog goed herinneren hoe we met ze allen aan het zwemmen waren daar in eindhoven (toch!?) het was erg leuk!
En dan nu dit, ziek op bed zelfs aan de beademing, echt een shock! ze is zo levendig! en nu ligt ze daar. Liset! veel sterkste en doorbijten meid!!!! Ouders, familie en vrienden, ik wenst jullie ook sterkte! *beterschap lieve liset!* |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Tja, nou zou ik toch wel iets langers moeten schrijven voor Lisette dan al die standaard sterkte/beterschap dingen van hierboven, want hoe langer je dit leest hoe sneller de tijd gaat, en hoe eerder je weer thuis bent dacht ik zo. Ik kan het ook fout hebben, maar ga daar dit keer maar niet van uit.
Maarja, wat moet ik je zeggen in een situatie als deze... Het komt vast allemaal weer goed met je, maar toch kei veel sterkte namens je "allerbeste vrienden" Alwin en NW! En natuurlijk sterkte voor ouders, zusje, erwtje, daantje en de rest van de familie en vrienden. Als je bij de volgende Feyenoord - PSV gewoon weer lekker thuis zit, maar zogenaamd net als toen weer in het uitvak zit sms/zwaai ik wel weer naar je Brabo ![]() Hou je sterk! Alwin Daantje bedankt voor het maken van deze thread |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
sterkte meissie
![]()
![]() |
#25 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
damn.. sterkte meisje..
![]() je red het wel.. je red het wel.. denk er gewoon even aan dat je het ons nog moeilijk wil maken hier ![]() kommop! ![]()
![]() |
#26 |
BeHeerser
|
![]()
Wow dit is echt erg voor haar en haar naasten.
Sterkte en besterschap! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Sterkte meissie
![]() En veel sterkte aan de familie... |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Ik ken je ook niet meid, maar heel erg veel sterkte en geeft nooit op!!
Knuffel ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
. plop .
|
![]()
Heeeel veeeel sterkte meis! Komt goed
![]()
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Beterschap en veel sterkte
![]() Heb verder ook niets zinnigs te melden ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
damn
![]() ![]() heel erg veel sterkte allemaal, liset, daantje, familie.. t zal een moeilijke tijd zijn ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
pff wat erg..
veel sterkte voor lizz , haar familie en al haar vrienden , blijven volhouden... ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
ohhh neeee, de alvleesklier
![]() Me vader heb dr een onsteking aan, en is de afgelopen half jaar al 3 keer opgenomen geweest. Als ik de dokters mag geloven zijn alle aandoeningen die met de pancrias te maken hebben erg moeilijk te genezen. Ik hoop dat Liesje erdoorheen komt en dat ze nog lekker vaak op stratumseind kan gaan stappen. Ze zal waarschijnlijk wel dan van de drank af moeten blijven denk ik.. super veel sterkte en beterschap toegewenst liesje ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Super Lid
|
![]()
Jeetje...wat een rotsituatie! Hoop dat je dr weer bovenop komt Lisetje..en dat je familie en je vrienden er voor je zijn helpt natuurlijk ook al een heleboel!! Je verdient echt alle steun, je kunt het!
![]()
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Jeetje zeg, Heel veel sterkte zoals iedereen al zegt ! Ook aan de familie !
Verder idd een leuk idee om iets van een kaartje te sturen ! |
![]() |
![]() |
#37 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
omg, zo jong en dan al zo ziek.
ik heb er geen woorden voor. ook al ken ik je niet , veel sterkte meid, en blijf vechten. |
![]() |
![]() |
#39 |
Bianca
|
![]()
wat zielig
![]() ![]()
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
jah had al ergens anders op t forum gelezen dat ze geopereerd zou moeten worden,
het klinkt echt erg.. heel veel sterkte + beterschap, ook voor familie + vrienden enzo, ik weet zeker dat ze sterk genoeg is om t te redden ![]() ![]() ![]()
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 14 September 2004 om 17:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
|
![]()
Shit da's echt erg dat het veel anders is gelopen dan ze in eerste instnatie dachten dat het zou doen!
Ik wil Liset heel veel sterkte wensen en hopen dat ze er sne lweer boven op komt!
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Hier schrik ik idd ook heel erg van..Dit verwacht je niet natuurlijk.
Heel veel sterkte allemaal en LiZzje: je moet weer heel snel beter worden! ![]() ![]() ![]() Erg fijn dat je dit zo aan iedereen laat weten, Daantje. |
![]() |
![]() |
#43 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
Ik wens je heel veel beterschap!!
het komt allemaal wel in orde, positief denken... ![]()
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
ze was net op msn
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Lieve Lizz, ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een superleuke meid. Het is heel wat wat je door moet maken, maar met de steun van je ouders en lieve vrienden kun je je er vast doorheen slaan!
Ik hoop dat deze reacties iig voor een moment van afleiding en een glimlach kunnen zorgen ![]() Hou vol Lizz, blijven doorvechten ![]() En Daantje, erg lief van je dat je haar zo steunt, jij ook sterkte. |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
daantje, het is inderdaad lief van je dat je haar zo steunt.. sterkte...
lizz.. ontzettend veel sterkte.. ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik hoop wel echt dat het goedkomt.. kus van mij ![]() (god wat ben ik slecht in dit soort dingen ![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lid
|
![]()
het lijk mij ook leuk (nouja leuk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
-
|
![]()
Veel beterschap lizz...
Sterkte aan haar familie en hopelijk gaat het snel weer beter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
.
|
![]()
jeutje dat is echt niet gezellig..
heel veel beterschap zeg! Ik hoop dat je snel weer beter wordt!!