|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb een vriendje sinds 6maanden, onze seks is aangenaam. 2weken geleden is het wat uitgelopen op een feesje en heb ik seks gehad met een goede vriend (thomas) van mij. we hebben nu al 3 keer seks gehad en het voelt heerlijk. ik ben er zeker van dat we niets voor elkaar voelen.
is daar nu zoveel verkeerd mee? |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
ja, want je bedriegt je vriendje... kennelijk betekent je vriendje niet zoveel voor je ..
![]() |
#3 |
Ja?
|
![]()
idd..
maak het dan uit met je vriend.. damn
![]() |
#4 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
half jaar, en dan nog met iemand anders
![]() ![]()
![]() |
#5 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik zie het niet echt als bedriegen als er geen gevoelens bij te pas komen...
|
![]() |
![]() |
#7 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik vind het schromelijk verkeerd, stel jezelf even in de plaats van je vriendje? hoe zou jij je voelen?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Woordenboek zegt: be·drie·gen (ov.ww., ook abs.) 1 min of meer met opzet misleiden => bedonderen, beduvelen, belazeren, besjoemelen, besodemieteren, iem. knollen voor citroenen verkopen, naaien, oetsen, verlakken, vernachelen, verneuken, verneuriën 2 ontrouw zijn aan Bedriegen dus. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Damn ik ben benieuwd hoe jij het zou vinden als jouw vriendje vreemdging ?
Of je moet natuurlijk niks voor je vriendje voelen verder ![]() Dan heb je dus eigenlijk seks met 2 personen waar je niet van houdt ![]() En trouwens, als jij het niet ziet als bedriegen, waarom vertel je het dan niet aan je vriendje? Vind hij vast niet erg hoor... ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
een slippertje, ok, ma daar versta k alleen zoenen onder, seks is veeeel te ver, vooral dat je het meerdere malen doet en nix opbiecht.
Wat zegt die andere jongen daar trouwens van, aangezien hij een goede vriend is zal hij wel weten dat je een vriendje hebt toch? Nu, niemand verbiedt het je, maar hou ook zeker rekening met de gevolgen, niet alleen met je vriendje, je sexy reputatie zou wel eens die van een afgedankt sletje kunnen worden. Stop er maar mee, voor het te laat is, je bent nog jong, je kan nog veel vriendjes hebben waar je mee kunt vrijen, ma twee tegelijk, tja, ik weet het zo niet. Laat ons ook weten hoe het is afgelopen nà de biecht |
![]() |
![]() |
#15 |
Trots van het noorden.
|
![]()
uh hoer?
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zo hoor ik jongens wel vaker denken, maar waar slaat dat op?! Vreemdgaan is vreemdgaan punt uit.. Niks geen onderscheid maken.. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ze komt hier nu ook wel ni op da forum om beledigd te worden, doe het toch is discreet
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Ja ze vraagt je mening, die geef je, ma geef die over de situatie, ni over haar, want je kent haar niet eens.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
In dat geval vind ik haar geen slet maar doet ze sletterig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() over situatie, vraag er geld voor ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
ik ben het wel met de algemene mening eens dat als jij vindt dat je pas vreemdgaat als er gevoelens bij komen kijken, dat je dan ook het lef moet hebben dat aan je vriend uit te leggen, want vreemdgaan hoort niet in een relatie als je de afspraak van monogamie bent aangegaan. want ja in dat geval bedrieg je em.
en of je iets voor die goeie vriend voelt hoef je niet altijd zo zeker te weten, maar samen goeie sex beleven is wat anders dan verliefd zijn of van elkaar houden, daar heb je gelijk in. Overigens interessant om te weten dat de samenwerkende vreemdganger Thomas heet ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
ik ben iemand die stellig gelooft dat de mens niet gemaakt is om monogaam te zijn, dus van mij mag je.
als je t leuk vind ga er lekker mee door, maar hou wel in de gaten dat als je het niet van te voren af hebt gesproken dat jullie relatie er één van de vrije soort is je vriendje misschien wel een ietsie pietsie pissed off kan worden, en je moet je af vragen of dat is wat je wilt. ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
zoals u ziet zijn er verschillende meningen
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
kan goed zijn dat de mens niet gemaakt is om monogaam te zijn, maar dan moet je misschien ook maar geen relatie aangaan, zeker niet als die persoon met wie je een relatie hebt ervan uitgaat dat vreemdgaan niet binnen een relatie past... en als ze het lef niet heeft om het op te biechten en toch maar door te gaan, nou dan neigt dat toch wel erg naar het sletterige ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
ik vind het ook fout, moooooi geformuleerd hierboven
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#32 |