|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
kom ik t station in den bosch uit....allemaal fotograferen enzo bij t paleis van justitie....
stonden superman en spiderman op het dak ![]() ![]() weer zo'n fathers-4-justice actie.... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
echt geweldige acties vind ik het
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Op die manier ga je die mannen dus ook echt serieus nemen *not*. Wie brengt nou een kind onder bij een idioot!?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Die mannen laten zien dat ze iets erg graag willen, daar aan vast blijven houden, en ze doen dóén iets om aandacht te krijgen voor dat wat ze willen. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Dat kan ook op een serieusere manier, op een manier dat je laat zien dat je de verandwoording aan kan en dat je gelijk bent aan de moeder. Dat je evenveel kan als de moeders. Wat bewijs hiermee? Dat je leuk superman kan spelen? Een kind moet educatieve dingen leren, dat kind moet manieren leren, dat kind moet normen en waarde krijgen. Die krijg je niet van een Superman of Spiderman of weet ik veel wat! Er is meer dan lol in de opvoeding. Als je serieus genomen wilt worden moet je in mijn ogen echt iets serieus ondernemen dan op een dak in een pakkie van een carnevalswinkel te gaan staan!
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me af wat jij weet van wat die mannen doormaken! Hun eigen kind kunnen ze niet zien omdat die moeders (hun ex-vrouwen) niet willen hebben dat ze het kind te zien krijgen!? Die kinderen krijgen vaak van hun moeder te horen wat voor een eikel die vader van hun wel niet is. Is dat wat je wil horen over je vader? Zou jij je vader nooit meer willen zien? Pffsss, een scheiding vloeit meestal voor doordat het aan beide kanten niet meer gaat. Niet omdat de vader zo'n lul is. Maar omdat de rechter de band tussen moeder en kind vaak belangrijker acht dan een band tussen vader en kind, krijgt de moeder vaak voogdij. Dat die man in een superman pak op zo'n gebouw staat, laat niet zien dat die man niet verantwoordelijk is. Nee, dan begrijp je het helemaal verkeerd. Dat laat zien hoe wanhopig die man aandacht probeert te krijgen! Die man wil meer rechten, voor zichzelf en voor alle andere mannen die dit onrecht zijn aangedaan. Dat lijkt me terecht ook!!! [Het komt natuurlijk ook wel eens voor dat de vrouw de pineut is, maar daar gaat het nu ff niet om] |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Vrouwen kunnen ook liegen en een rechter om de tuin leiden hoor... die mannen staan daar heus niet omdat ze hun kindje willen verkrachten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Laat het toeval heten dat in gevallen van sexueel misbruik ook de kinderen door een kinderpsycholoog onderzocht kunnen worden. En dat kunnen de vaders ook eisen, en daar kan hun advocaat hen op wijzen... En rekenmaar dat er vele gesprekstechnieken zijn die de echte waarheid op de tafel leggen. Nee... in de helderheid van zulke mannen geloof ik niet.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
dus jij gaat er blindelings van uit dat al die vrouwen het het beste voor hebben met de kinderen?
dat het niet iets is om die vent keihard terug te pakken, nadat ze m gestript heeft van zn huis zn spullen zn halve salaris, en dan ook nog een omgangsregeling weigeren. die wijfen zijn er net zo goed als dat er foute kerels zijn, maar ik weet wel dat jij het niet zo op mannen hebt, dat is neit erg, jouw zaak, maar houd wel goed in je achterhoofd dat een verhaal altijd 2 kanten heeft, en dat er genoeg vrouwen zijn die vies misbruik maken van het feit dat een rechter negen van de 10 keer de vrouw in het gelijk stelt, waarom, omdat er van vroeger uit word uitgegaan dat de moeder de enige is die de kinderen kan opvoeden, de opvatting van: een man kan dat niet. en dat is wat die mannen bedoelen, ze mogen hun kind helemaal neit zien, VAN HUN VROUW! En denk je nou serieus dat die lui hun kinderen misbruikt zouden hebben, mens denk na, dat zou binnen de kortste keren uitkomen, dat zou een grote kop in de krant opleveren, de media zou er van smullen, maar is dat gebeurt, nee, dus dan ga ik er van uit dat dit NIET het geval is, jij met je achterlijke vooroordelen. het is namelijk heel vaak zo, dat een vrouw haar persoonlijke scrupules in zulke gevallen niet aan de kant kan zetten en de man nog een hak probeert te zetten door hem alles af te pakken. MAAR! het is ook heel erg vaak zo dat er een goede omgangsregeling word getroffen ook al hekelen de voormalige pratners mekaar, er word voor gezorgd dat de kinderen de kans krijgen om ook met de ouder waarbij ze niet wonen om te gaan, en die fathers for justice, die mogen dat van hun ex-vrouwen niet, en omdat niemand naar die schrijnende gevallen luisterd gaan ze in superhelden pakken ludieke acties ondernemen. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() My point exactly |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||||||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En natuurlijk een man kan heel goed voor kinderen zorgen, alleen, er zijn bijna altijd bezoekregelingen en ik geloof dat het een rede heeft als dit helemaal niet meer het geval zou zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
je spreekt jezelf tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
wat een lange reactie ADB zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banned
|
![]()
Annomeisje is gewoon zeer kansloos bezig, maar ik denk dat dat door haar eigen jeugdtrauma is gekomen ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
where is the love ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
te moeilijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Super Lid
|
![]()
moet je geen kinderen mishandelen en dan tijdens het vinger daarover fantaseren, annomeisje?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
blaat@
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]() Citaat:
Jij weet denk ik niet hoe weinig dat is voor vader én kind als je graag bij elkaar bent, als je van je vader houdt! Ik wìlde zelf geweldig graag co-ouderschap (week bij vader, week bij moeder), m'n vader wilde dat ook. Mocht niet. M'n moeder was ondertussen hertrouwd, ik had ook al een zusje bijgekregen. Die vent, toen nog m'n stiefvader, wilde niet dat ik m'n vader zag. Het zou 'een slechte invloed' hebben op mij. Hij vond dat dat niet kon, een opvoeding bij m'n moeder én m'n vader. Ik was vreselijk bang van hem, ik moest zondags om 18u terug thuis zijn, ik heb heel dikwijls m'n tranen moeten bedwingen als ik om 18.15u terug thuis kwam, wetende dat er ruzie van zou komen. Om dat stomme kwartiertje. "Op tijd is op tijd", dat het m'n vader was bleek niet te tellen. Ik heb ook een hele tijd "papa" tegen hem moeten zeggen, ook vreselijk rot maarja. 2 jaar geleden is er co-ouderschap gekomen, eindelijk, en is m'n moeder gescheiden van m'n stiefvader. Nu komen m'n ouders goed overeen ![]() Dit is dus een voorbeeld waarvan de vader het kind NOOIT iets misdaan heeft, er geweldig veel van houdt. Andersom ook, ik hield/hou ook geweldig veel van m'n vader. Toch mocht ik hem niet meer dan 1 weekendje per 2 weken zien. M'n vader kon, juridisch gezien, ook nìks doen. M'n moeder had de voogdij, was dus de baas. Ik ben er trouwens zeker van dat er zoals dit, nog veel voorbeelden zijn. M'n stiefvader stookte me ook dikwijls tegen m'n vader op, gelukkig deed m'n moeder dit niet. Ik snap dus ook heel goed hoe kinderen tegen hun vader opgestookt kunnen worden.
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |