|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
naam:
Woonplaats: Leeftijd: lengte: gewicht: Hobby,s : naam van je mobiele telefoon: huisdieren: broers en/of Zussen: vriend(in): naam vriend(in): saaiste forummer: beste forummer: irritantste forummer: domste forummer: vind je jezelf mooi:lelijk ![]() Sport: |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
[This message has been edited by MilkyWayz (edited 03-01-2002).] |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]()
[quote]Originally posted by Annuh:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik ben mooi
ik hou van voetbal en ik heb een vriendin ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
tof he |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
[QUOTE]Originally posted by cartoons:
[B] [QUOTE]Originally posted by Dante Thomas: [b]naam:jeffrey Woonplaats:rotterdam Leeftijd:12 lengte:1.75 gewicht:59 Hobby,s :voetbal,kung fu naam van je mobiele telefoon:geen huisdieren ![]() broers en/of Zussen:1 broer 14 ,zus,17 vriend(in):ja naam vriend(in):mirte saaiste forummer:geen beste forummer ![]() irritantste forummer:alanis domste forummer:geen vind je jezelf mooi:lelijk ![]() Sport: voetbal tof he nou tevree |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
naam:James
Woonplaats ![]() Leeftijd:13 lengte:1.65 gewicht:45 kilo Hobby,s :tennis en voetbal naam van je mobiele telefoon:heb ik nog niet huisdieren:1 hond en 2 katten broers en/of Zussen:1 zus van 20 vriend(in):vrijgezel naam vriend(in):vrijgezel saaiste forummer:geen idee beste forummer:geen idee irritantste forummer:geen idee domste forummer:geen idee vind je jezelf mooi:lelijk ![]() Sport:tennis |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
naam: Bloempjuh
![]() Woonplaats: Middelrode Leeftijd: 17 lengte: 1m75 gewicht: 55 kg Hobby,s: Lezen, schrijven, muziek, films, TIJS! naam van je mobiele telefoon: Flip ![]() huisdieren: Maarten, ons konijn broers en/of Zussen: Roel (net 16), Linda (bijna 14) vriend(in): Ja! naam vriend(in): Tijs! saaiste forummer: eehm.. beste forummer: Tyskie (OKEE DAN!) irritantste forummer: de mensen die een ban hebben ![]() domste forummer: Ik? vind je jezelf: normaal Sport: Fiets naar werk, sta en loop de hele dag.. [This message has been edited by bloempjuh (edited 04-01-2002).] |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Puike lijstjes. Vul allemaal nog eens in
|
![]() |
![]() |
#16 |
Bianca
|
![]()
Verveel je je Arie?
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
naam: Tine
Woonplaats: Leuven Leeftijd: 16 lengte: 1 m 73 gewicht: 55 kg Hobby,s : tekenen, hobo, gitaar, piano, breakdance en chiro naam van je mobiele telefoon: / huisdieren: een kat broers en/of Zussen: 1 zus, Els vriend(in): vriendloos naam vriend(in): anoniem saaiste forummer: /\ beste forummer:\/ irritantste forummer:/\ domste forummer: \/ vind je jezelf mooi:lelijk ik ben tevrden met mezelf Sport: breakdance |
![]() |
![]() |
#18 |
Bianca
|
![]()
naam: Bianca
Woonplaats: de Zilk Leeftijd: 17 lengte: 1 m 75 gewicht: 63 kg Hobby,s : Saxofoon spelen, muziek, kinderen en computeren naam van je mobiele telefoon: Sony Ericsson T230 huisdieren: een kat, een konijn, een parkiet en 40 postduiven broers en/of Zussen: 1 zus, Patricia(bijna 25) vriend(in): vrijgezel naam vriend(in): - vind je jezelf mooi/lelijk: Ik ben ook tevreden ![]() ![]() Sport: Geen, ik schaats af en toe ![]() Vooruit dan maar ![]()
![]() |
#19 | |
KnikkerOog!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
naam: Karima
Woonplaats: Tilburg Leeftijd: 17 lengte: 1.68 gewicht: +/- 60 kilo Hobby,s : Lezen, dansen, shoppen, muziek, films naam van je mobiele telefoon: noki6510 huisdieren: neeh man, niks voor mij broers en/of Zussen: 11 broers, 9 zussen vriend(in): ja naam vriend(in): Kevin saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: Banshee vind je jezelf mooi/lelijk/normaal: Ben wel tevreden ![]() sport: johh, van alles wat ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Hier is weer een WTF-moment ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
hehehe, die zaagman leeft nog steeds ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
naam: Jeroen Slob
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland Leeftijd: 18 jaar lengte: 189 gewicht: 80-85kg Hobby,s : muziek, sport, gezelligheid naam van je mobiele telefoon: Siemens huisdieren: Kat, Cavia broers en/of Zussen: 2 Broertjes vriend(in): Ja naam vriend(in): Jessica Boudesteijn saaiste forummer: beste forummer: irritantste forummer: domste forummer: voor de forummervragen heb ik de enquete al ingevuld ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
naam: Merel
Woonplaats: Harderwijk Leeftijd: 16 lengte: 1. 73 gewicht: weet ik niet, vind ik niet belangrijk ![]() Hobby,s : sporten, gezellig doen ![]() naam van je mobiele telefoon: sony ericsson t230 huisdieren: hond, bertus ![]() broers en/of Zussen: 5broers vriend(in): nope vind je jezelf mooi:lelijk of normaal: normaal Sport: fitness en power yoga __________________ |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Omdat ik me verveel
![]() naam: Laura Woonplaats: Best/Leiden Leeftijd: 18 lengte: 1.70 ongeveer gewicht: geen flauw idee Hobby's : muziek, boeken, schrijven, films naam van je mobiele telefoon: Sjakie huisdieren: mijn huisspin broers en/of Zussen: zusje vriend(in): geen vind je jezelf mooi:lelijk:normaal: geen van alle Sport: vroeger tae kwon do nu beetje skaten maar niet echt iets wat ik twee keer per week doe ofzo. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Niet te enthousiast he
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
KnikkerOog!
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
.
|
![]()
naam: Laurens
Woonplaats: Utrecht Leeftijd: 21 lengte: 1.95 gewicht: te zwaar ![]() Hobby's: nerd zijn ![]() naam van je mobiele telefoon: T630 Laurens huisdieren: lieve hond ![]() broers en/of Zussen: 2 broers ![]() ![]() vriendin: nop ![]() naam vriendin: bertha12 ![]() saaiste forummer: henk ![]() beste forummer: jan ![]() irritantste forummer: piet ![]() domste forummer: henk-jan-piet ![]() vind je jezelf mooi:lelijk of normaal: normaal ![]() Sport: sport? ![]()
![]() |
#36 |
pudiecat
|
![]()
naam: felix
Woonplaats: Capelle aan de ijssel Leeftijd: 18 ![]() lengte: 1.87 gewicht: 78 Hobby,s : snowboarden, pc'en pk'en naam van je mobiele telefoon: ikke huisdieren: ![]() broers en/of Zussen: broer en zus vriend(in): evelien naam vriend(in): ja saaiste forummer: amf beste forummer: psaajko bunnie irritantste forummer:silverchair domste forummer: Niemand vind je jezelf mooi:lelijk f normaal: ja Sport: ook nog ![]()
![]() |
#37 |
just myself
|
![]()
naam: Joël Oosterom
Woonplaats: Lunteren..!! Leeftijd: 17 lengte: 1.85.. gewicht: 78 Hobby,s : volleybal, formule 1 naam van je mobiele telefoon: Motorola C350 (helaas) huisdieren: Hond (Brutus) stuk of wat konijnen, 2 kippen.. ![]() broers en/of Zussen: Stefan (23), David (19), Thomas (9) vriend(in): ben vrijgezellig naam vriend(in): Vrijgezellig saaiste forummer: weeknie ![]() beste forummer: thiagialaa (ofzoiets) heeft nog wel een diepzinnige topics) irritantste forummer: woudjuh ( ![]() domste forummer: Niemand (naar aanleiding van je (weet niet hoe ik...topic) ![]() vind je jezelf mooi:lelijk of normaal: mwah, dacht toch wel normaal Sport: Volleybal
![]() |
#38 | |
just myself
|
![]() Citaat:
maar kzat ook wel ff te kijken.... ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Lieverds, was maar een grapje hoor, ik heb heus niet zoveel broers en zussen
![]() ![]() Ik heb 'maar' 4 zussen en 2 broers. |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
naam: Roy
Woonplaats: vlakbij Groningen Leeftijd: 18 lengte: 1.80 meter gewicht: 85 kilo (al ![]() Hobby's : ICT, sport, uitgaan, enz naam (merk? ![]() huisdieren: twee honden, een kat, ratten, gerbils.. ![]() broers en/of Zussen: 1 zusje van 16 vriend(in): jep ![]() naam vriend(in): Mirjam saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: - vind je jezelf mooi:, lelijk of normaal: normaal ![]() Sport: Wakeboarden, Fitnix |
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Amanda
|
![]()
naam: Amanda
Woonplaats: Den Bosch lengte: 1.73 gewicht: onbelangrijk ![]() Hobby,s : Handbal, winkelen, computeren, bij Niek zijn naam van je mobiele telefoon: nokia 6600 huisdieren: vissen in de vijver ![]() broers en/of Zussen: nee vriend(in): ja naam vriend(in): Niek saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: - vind je jezelf mooi:lelijk f normaal: uhh normaal Sport: Handbal
![]() |
#43 |
veteraan
|
![]()
Naam: Martijn
Woonplaats: Zwolle Leeftijd: 21 lengte: 1.90 gewicht: 73kg Hobby,s : computers, films, muziek en alles wat met deze 3 te maken heeft? naam van je mobiele telefoon: siemens s55 huisdieren: amber broers en/of Zussen: 1broertje , 6halfbroers, 2 halfzussen ![]() vriend(in): ja naam vriend(in): amber saaiste forummer: woudjuh / mrinsane(ofzo) beste forummer: <- irritantste forummer: woudjuh / mrinsane domste forummer: vind je jezelf mooi:lelijk:normaal: mooi ![]() Sport: nee
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
naam: Wendy
Woonplaats: Banthum Leeftijd: 14 lengte: 1.77 gewicht: 60 Hobby,s : voetballe.. wielrenne.. msne.. shoppe.. naam van je mobiele telefoon: henk!! huisdieren: katten + honden broers en/of Zussen: 3 broers 3 zussen vriend(in): nee naam vriend(in): is er nie saaiste forummer: jij!! beste forummer: ik!! irritantste forummer: jij!! domste forummer: jij!! vind je jezelf mooi:lelijk 0f normaal: Normaal.. Sport: Voetbal!! Feyenoord über alles!!! |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Naam: Susanne
Woonplaats: Tilburg Leeftijd: 21 Lengte: 1m78 Gewicht: 65 kg Hobby's: Lezen, schrijven, muziek, films, cabaret, literatuur, Tijs. Naam van je mobiele telefoon: Nokia 7210 Huisdieren: - Broers en/of Zussen: Roel (19), Linda (17) Vriend(in): Ja, nog steeds. Naam vriend(in): Tijs. Saaiste forummer: Ik ![]() Beste forummer: Tyskie Irritantste forummer: - Domste forummer: Koelkast Vind je jezelf: Normaal Sport: Fiets naar school, ren naar trein. |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
naam: Jamila Blokzijl
Woonplaats:Enschede Leeftijd:18 lengte:1.75 gewicht: - Hobby's : Zingen, dansen, muziek maken naam van je mobiele telefoon: nokia 2600 huisdieren: 2 golden retrievers en 1 konijn broers en/of Zussen: nope ( magk er een paar lenen k@rima ? ![]() vriend(in): Jaah naam vriend(in): Michael saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: - vind je jezelf mooi/lelijk/normaal: hangt van mijn bui af. Sport: Ik doe niet aan sport, maar dans wel graag (city-jam) |
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Aachen TSV
|
![]()
Naam: Bart
Woonplaats: Heerlen/Tilburg Leeftijd: 21 Lengte: 1m96 Gewicht: 91 kg Hobby's: Stappen, Roda JC, Alemannia Aachen, Formule 1, wielrennen, computeren. Naam van je mobiele telefoon: Samsung E700 Huisdieren: Thuis niks, mijn zus heeft 2 honden, 8 konijnen, een vogel, een vis en 6 kippen Broers en/of Zussen: Inge (23) Vriend(in): Nee Naam vriend(in): - Saaiste forummer: - Beste forummer: Theo Tank, Tyskie Irritantste forummer: Pakspul Domste forummer: - Vind je jezelf: gewoon Sport: zaalvoetbal
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
architect of life
|
![]()
naam: Lieselotte
Woonplaats: Ghent Leeftijd: siebzehn lengte: 3cm te kort gewicht: 56 kg Hobby,s : muziek spelen en beluisteren, speelpleinwerking!!, pogingen doen om mezelf zijn en ik vergeet vast nog dingen naam van je mobiele telefoon: / huisdieren: 2 honden, 2 konijnen, 1 bahama, 8 kippen, 3 eenden, duust vissen, 1 kanarie, duust huismijten, muizen en ratten (hoewel die laatste drie ongewenst zijn) ohja, en 2 broertjes broers en/of Zussen: (zie vorige vraag) Dieter (14) en Maarten (10) vriend(in): / naam vriend(in): / saaiste forummer: thaliaaglaja beste forummer: geen commentaar irritantste forummer: thaliaaglaja domste forummer: thaliaaglaja vind je jezelf mooi:lelijk f normaal: alles kan beter, maar zolang er geen verbetering kan komen, probeer ik tevreden te zijn Sport: struikelen over horden, fietsen, zwemmen en dansen(maar geen ervan in clubverband oid) |
![]() |
![]() |