Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 October 2005, 22:19   #1
k0ekje
Guest

Unhappy waarom doet hij zo?

hoi,

ik weet eik niet of ik hier goed zit bij liefde & dating, maar ik vraag me gewoon af wat jullie mening bij mijn verhaal is:S

In april is het uitgegaan met mijn ex. Een paar dagen later heeft hij me gewoon van msn verwijdert..ik had hem gemailt met de vraag waarom hij dat nou doet:S Hij mailde niks terug.. op een feest zag ik hem weer, en ik vroeg of hij me weer toe wilde voegen (ja mssn wel dom van me mjah) toen heeft ie me weer toegevoegd, en we hebben een paar gesprekken gehad..En hij heeft zijn excuses aangeboden omdat hij me verwijdert had..
Nu zie ik dat ie me weer verwijdert heeft.. ik snap t niet..waarom doet ie dat? Ik vraag me nu af of ik hem gewoon moet laten barsten, of vragen waarom hij me iedere keer verwijderd..wil hij aandacht ofzo?:S (ik zit trouwens bij hem op school, en sta in hetzelfde groepje als hem)..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 22:24   #2
Bask
Guest

Standaard

misschien interesseert hij zich niet meer voor je. of hij vindt het nu het uit is niet meer nodig jou in msn te hebben. of hij wil aandacht. proberen daar eens fatsoenlijk over te praten zou geen kwaad mogen kunnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 22:31   #3
k0ekje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bask
misschien interesseert hij zich niet meer voor je. of hij vindt het nu het uit is niet meer nodig jou in msn te hebben. of hij wil aandacht. proberen daar eens fatsoenlijk over te praten zou geen kwaad mogen kunnen.
ja maar hij heeft mijn vriendinnen nog wel in zijn msn lijst:S dat is toch raar.. of niet?:S..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 22:34   #4
Bask
Guest

Standaard

met jouw vriendinnen heeft hij vermeodelijk geen relatie en niet zo'n binding gehad. de breuk met jou wil hij misschien op deze manier nog verduidelijken, wellicht om jou te kwetsen of omdat hij het eventuele verdriet niet verdraagt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 22:37   #5
k0ekje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bask
met jouw vriendinnen heeft hij vermeodelijk geen relatie en niet zo'n binding gehad. de breuk met jou wil hij misschien op deze manier nog verduidelijken, wellicht om jou te kwetsen of omdat hij het eventuele verdriet niet verdraagt.
ja je kan gelijk hebben;s maar t lijkt me niet dat hij verdriet heeft, hij doet nl altijd een beetje bot:s. maar ik ga nu ook veel met een jongen om op school, en dat ziet hij..mssn dat hij die jongen niet kan uitstaan ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 22:41   #6
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

Is voor sommige mensen dat MSN gedoe nou echt een groot deel van het leven? Je lijkt Jdiezrekliko wel, die begint ook te janken en te mekkeren als je hem uit je lijst kickt.
Oud 28 October 2005, 22:42   #7
Bask
Guest

Standaard

ook al doet hij bot kan hij nog verdriet hebben maar dat op die manier verbergen. jaloezie is natuurlijk ook een mogelijke optie.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 23:03   #8
Jamiel
Guest

Standaard

Ik denk dat je je daar beter niet om druk om kunt maken. Hij wil gewoon verder met zijn leven, maar kennelijk -hard gezegd- niet met jou. Hij is zeg maar niet meer zo geinteresseerd. Loat goan!
Ga lekker op zoek naar een jongen die wel interesse in je toont
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2005, 23:08   #9
K@rima!
Guest

Standaard

''He's just not that into you''
De Oprah kijkers onder ons weten wat ik bedoel.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2005, 00:58   #10
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
''He's just not that into you''
De Oprah kijkers onder ons weten wat ik bedoel.
Maar ik kijk nooit oprah, dus leg uit, Gordijn!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2005, 10:52   #11
K@rima!
Guest

Standaard

Gewoon, dat hij haar niet ziet zitten en dat hij geen contact meer met haar wil. En dat moet ze accepteren.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2005, 11:02   #12
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

Misschien duwt hij je weg om pijn te vermijden?
Oud 29 October 2005, 18:24   #13
MrInsane
Guest

Standaard

Niet over doorzeiken tegen hem, dat is voor hem ook niet al prettig om daar over lastig gevallen te worden.
Ik snap het van jouw kant wel, maar als hij je steeds verwijdert geeft dit volgens mij duidelijk aan dat hij liever geen contact meer met je wil hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2005, 22:03   #14
k0ekje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Gewoon, dat hij haar niet ziet zitten en dat hij geen contact meer met haar wil. En dat moet ze accepteren.
maar hij zegt tegen me, dat hij graag vrienden met me wil zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2005, 22:32   #15
CharmedOne
Lid

CharmedOne's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k0ekje
maar hij zegt tegen me, dat hij graag vrienden met me wil zijn
enn omdat hij vrienden met je wilt zijn.. blockt hij je?
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2005, 22:35   #16
k0ekje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
enn omdat hij vrienden met je wilt zijn.. blockt hij je?
hij blokt me niet, hij verwijdert me alleen uit zijn lijst..en hij weet dat ik dat kan zien
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2005, 09:07   #17
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
hij blokt me niet, hij verwijdert me alleen uit zijn lijst..en hij weet dat ik dat kan zien
Misschien een voorzichtige hint ?!?!?!?!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2005, 10:23   #18
k0ekje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Misschien een voorzichtige hint ?!?!?!?!
waarvoor dan
wat moet ik doen denk je?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2005, 12:03   #19
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

waarom vind je het zo erg dat hij je uit zijn lijst kickt? jullie zitten in hetzelfde vriendengroepje dus je ziet mekaar nog steeds toch? misschien kan hij er niet mee omgaan dat zijn ex in het zelfde groepje zit.. of hij probeert je te vergeten en daarom gooit hij je uit zijn lijst..
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2005, 12:06   #20
SpiNe
Trots van het noorden.

SpiNe's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Misschien neukt ie nu een ander en heeft ie geen tijd meer voor je.
Oud 31 October 2005, 12:41   #21
Freakyhead
Guest

Standaard

Ik zou zeggen , ga lekker verder met je leven..als je je zorgen maakt om iemand die je niet wilt spreken op msn, laat 'm toch. Er zijn genoeg andere jongens voor je

freakyhead
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2005, 20:59   #22
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
Misschien neukt ie nu een ander en heeft ie geen tijd meer voor je.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2005, 11:45   #23
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard

ik zou me er niet zo druk om maken. hij heeft er kennelijk niet zoveel behoefte aan en dan zul jij ook maar moeten respecteren en als je er echt mee zit, ga dan een keer persoonlijk met hem praten en niet via msn of wat dan ook..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2005, 16:13   #24
Me-little-girl
Guest

Standaard

je moet hem tijd gunnen, het is nogal wat hoor als het uitgaat, je moet elkaar dan eerst even met rust laten, en het later weer oppakken dan komt het waarschijnlijk wel weer goed
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 21:00   #25
somebody_15
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Is voor sommige mensen dat MSN gedoe nou echt een groot deel van het leven? Je lijkt Jdiezrekliko wel, die begint ook te janken en te mekkeren als je hem uit je lijst kickt.

Voor mij is msn ook heel belangrijk hoor, ik vind het bijvoorbeeld verschrikkelijk als een meisje die ik leuk vind en zij mij ook in haar MSN naam heeft staan: ..... houvanjouw(L) ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 12:26   #26
Daegron
Guest

Standaard Re: waarom doet hij zo?

Citaat:
hoi,

ik weet eik niet of ik hier goed zit bij liefde & dating, maar ik vraag me gewoon af wat jullie mening bij mijn verhaal is:S

In april is het uitgegaan met mijn ex. Een paar dagen later heeft hij me gewoon van msn verwijdert..ik had hem gemailt met de vraag waarom hij dat nou doet:S Hij mailde niks terug.. op een feest zag ik hem weer, en ik vroeg of hij me weer toe wilde voegen (ja mssn wel dom van me mjah) toen heeft ie me weer toegevoegd, en we hebben een paar gesprekken gehad..En hij heeft zijn excuses aangeboden omdat hij me verwijdert had..
Nu zie ik dat ie me weer verwijdert heeft.. ik snap t niet..waarom doet ie dat? Ik vraag me nu af of ik hem gewoon moet laten barsten, of vragen waarom hij me iedere keer verwijderd..wil hij aandacht ofzo?:S (ik zit trouwens bij hem op school, en sta in hetzelfde groepje als hem)..
Ik denk dat hij het verdriet niet kan verdragen en dat hij je op deze manier een beetje probeert uit zijn hoofd te zetten door niet meer met je te praten of op andere manier te praten.. miss mist hij wel heel erg de leuke tijd met je en nu het uit is wil hij daar niet meer aan denken....

het kan natuulyk ook gewoon zo zijn dat hij gewoon helemaal niks meer met je te maken wilt hebbe of dat hij al een ander ofzo heeft...

zijn jullie via een ruzie uit elkaar gegaan? want dan is hij miss wel gewoon boos op je als dat zo is
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 17:30   #27
Unfearworld
Guest

Standaard

Volgens mij ligt het eraan hoe het uit gegaan is. Hebben jullie geen onwijze ruzie gehad of heb je hem ergens voor uitgescholden? Ikzelf snap wel dat hij je verwijderd heeft, ik denk dat je het beste gewoon met hem kunt gaan praten, hij kan achter dat beeldscherm niet jou gevoelens zien en jij de zijne ook niet. Suc6
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 19:27   #28
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door somebody_15
Voor mij is msn ook heel belangrijk hoor, ik vind het bijvoorbeeld verschrikkelijk als een meisje die ik leuk vind en zij mij ook in haar MSN naam heeft staan: ..... houvanjouw(L) ofzo
Wat the fuck heeft dat er nou weer mee te maken ?!?!?!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2006, 08:49   #29
Sndr
I <3 Leiden.

Sndr's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MrInsane
Wat the fuck heeft dat er nou weer mee te maken ?!?!?!
Ben dus niet de enige die dat niet helemaal volgde

~Sndr
16:22 Chiw: you will all see
16:22 Mork: not all
16:22 Mork: stevie wonder wont
Sndr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2006, 14:37   #30
just mii
Guest

Standaard

Weet je me ex doet dat ook maar ga niet achter hem aan rennen. Hij heeft je verwijdert denk ik omdat als je een nieuwe vriendje hebt of als je verliefd bent heb je vaak een liefdesnaam op je msn en hij wil dat gewoon niet weten dat je een nieuwe hebt. En als je niks tegen hem zegt of gewoon niet met hem omgaat kom je der wel overheen of hij komt achter jou aan rennen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2006, 11:23   #31
little girl
Guest

Standaard

Hij vind waarschijnlijk dat je nog wel erg aan hem plakt. Je wil hem zo graag op msn. Hij denkt waarschijnlijk dat je hem nog wel leuk vind ofzo. terwijl hij er totaal overheen is. Om afstand te crieeren heeft ie je waarschijnlijk verwijderd. dat zou iki ook doen. het is over dus geen contact meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2006, 11:53   #32
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

mischien wil ie je gewoon even niet zien, heeft iedereen wel eens +)
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2006, 12:02   #33
Forza
Guest

Standaard

mischien heb je wel zo tegen zijn kop aan lopen zeiken dat hij het HELEMAAL GEHAD HEEFT MET JE
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels