|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hea =D
Niina, 14, houd van muziek [punk, rock, punkrock, alternative, emo, screamo, alternrock, enz.] bezig met: hyve tegen kindermishandeling: http://honeymopsactie.hyves.nl voor meer, tsjek profiel maar heh =) leuk forum, BLAUW! (L) luv ya! -XxX- |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
emo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
noujaa zeg, word ik hier meteen uitgescholden! XD
wie zegt dat ik dan ook echt emo ben als ik die muziek luister? dat slaat nergens op, je kent me niet eens, dan moet je me niet meteen in een hokje plaatsen zeg. Laatst aangepast door Vlinder : 25 October 2007 om 12:49 |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
*kijkt lief*
Helluww ![]() JAA wat is er mis met emo..!!!?? Ik ben er toevallig 1 ![]() majah.. Welkomme nina!! |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
YAY
iemand die post in MIJn topic! en idd: EMO 4 LIFE |
![]() |
![]() |
#6 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
Screamo?
errr?
![]() |
#7 | ||
Banned
|
![]() Citaat:
Toch wat anders dan de basisschool he? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
wat nou basisschool?! kzit in de 3e hoor!
jee wat hebje tegen emo dan huh? |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Hee hoi!
![]() ik heb ook nooit GEZEGD dat ik emo ben, daar gaat iedereen gewoon van uit ![]() nouja ik vind het best hoor |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() de "grote mensen wereld" is een wereld waar je niet word afgerekend op alles dat je zegt en doet, en hoe je er uitziet. in de "grote mensen wereld" leeft iedereen in vrede en harmonie met elkaar. maar jammer genoeg verpesten personen die maar niet volwassen kunnen worden de "grote mensen wereld" en hoezo ga je ervan uit dat ze op de basisschool zit? en je hebt geen leven als je hulpeloos achter de laatste mode aan loopt, in plaats van te doen wat je zelf leuk vind en waar je zelf goed over denkt! |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
danku!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banned
|
![]() Citaat:
![]() 3e klas _O_ *proest* Citaat:
roflol! "de "grote mensen wereld" is een wereld waar je niet word afgerekend op alles dat je zegt en doet, en hoe je er uitziet. in de "grote mensen wereld" leeft iedereen in vrede en harmonie met elkaar." En toen werd er iemand voor je ogen in elkaar getrapt omdat ie een verkeerde trui aan heeft. Of steek iemand in een dronken bui een ander neer. Of blijkt dat Willen H. zich wel schuldig maakt aan afpersing. Open je ogen en zie in wat voor shithole we leven ![]() "en hoezo ga je ervan uit dat ze op de basisschool zit?" Way of talking and awnsering? "en je hebt geen leven als je hulpeloos achter de laatste mode aan loopt, in plaats van te doen wat je zelf leuk vind en waar je zelf goed over denkt!" ![]() nee, als alto, goth of emo (all the same shit) heb je wel een leven, een leven wat doorgaans ongeveer de helft duurt van dat van een normaal ( een hulpeloos achter de laatste mode aan loopt, in plaats van te doen wat je zelf leuk vind) mens bent ![]() nuff said, voor ik echt ga lachen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dat zou genoeg moeten zijn |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
wauw je bent een sgat!
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
en ookal duurt mijn leven dan half zo lang als dat van een 'normaal' persoon, ik heb dubbel zoveel lol!
'' because life's a sickness, we all die.. '' |
![]() |
![]() |
#17 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
jij ben zown.. idk XD
kvin je eig wel lollig ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medewerker
|
![]()
Hij is al bezet
![]() |
#20 |
Banned
|
![]()
als ik kijk naar wat jij allemaal post, zou ik zeggen dat jij niet veel verder zit dan de eerste klas
zal ongetwijfeld zo zijn, en toch, toch heb ik zo nu en dan teminste een positiefpunt in het leven. het enige wat k jou zie zeggen is negatief hier, negatief daar ![]() dat komt door mensen zoals jij, die het niet accepteren dat er mensen zijn die anders zijn, dat het normaal is als mensen het oneens met elkaar zijn en dat liquideren niet altijd de beste manier is om een geschil op te lossen. die mensen vermoorden je omdat je even niet wat geld op kunt hoesten, die mensen zetten je af omdat ze nog wat geld op moeten hoesten enz. enz. o, meen je dat? ![]() Tja, typisch emo, niet verder kijken dan 1 persoon ![]() ga toch dood, accepteer dat deze wereld ziek is en dat heeft niets met mensen accpeteren te maken, zinloos geweld zit in ieder mens ![]() zoals ik al zei "als ik kijk naar wat jij allemaal post, zou ik zeggen dat jij niet veel verder zit dan de eerste klas" Check, 1ste reply ![]() hoezo ga je ervan uit dat het leven van een alto, goth of emo maar de helft duurt van het leven van een "normaal" mens (wat overigens ook niet klopt, normaal bestaat niet, de mensen die jij beschrijft als normaal, zijn hoertjes en macho's, zulke lui wiens leven uit mode en sport bestaat) omdat GOTHS soms zelfmoord plegen? ze zouden daar geen reden toe hebben als er een beetje minder beledigend mee omgegaan zou worden dat zij een andere kijk op de wereld hebben. en die zelfmoordgevallen wegen niet op tegen het aantal mensen dat wordt vermoord door de "normale" mensen en trouwens, emo's en goths zijn niet hetzelfde! ROFLOL! wie zei ook alweer dat ik mensen generaliseer? "de mensen die jij beschrijft als normaal, zijn hoertjes en macho's, zulke lui wiens leven uit mode en sport bestaat" nu jij weer over het feit dat ik mensen generaliseer over hoe ze zijn ![]() Besides, "goth`s" worden vreemd aangekeken om wat ze doen, ooit over na gedacht? valt ook niet op dat ze altijd negatief zijn? ![]() houd je bek toch Gaan we flamen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medewerker
|
![]()
Ik dacht altijd dat het leven van hoertjes voornamelijk uit sex en heroine bestond
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medewerker
|
![]()
![]() |
#26 |
Banned
|
![]()
ik moest het even duidelijk maken, dat jouw zicht op normaal niet normaal is..
O, en hoe doe je dat als jij zelf doet zoals ik? wie is er dan fout? als ik het ben ben jij het zeker ![]() A: dit is een nederlands forum, waarom zeg je "besides" A. Mag dat niet? heb je geen ander argument en ga je het op taal gooien? ![]() B: Goth's worden vreemd aangekeken om hoe ze eruit zien en hoe ze zich gedragen, ze zijn niet altijd negatief, maar Emo's worden alleen vreemd aangekeken omdat ze er in de ogen van sommige mensen raar uit zien, en ze zijn amper negatief.. jij zit zelf Emo's af te kraken, en dan zeg jij in eens dat ik goth's af kraak? Dat doe je ook schat, lees je eigen tekst er maar op na. En zodra ik de eerste Goth of emo tegenkom die mij een positief verhaal verteld over zijn of haar leven, dan verander ik mijn mening ![]() Gaan we flamen? jij bent degene die de hele tijd emo's zit af te kraken enzo... En jij kraakt anderen net zo hard af ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banned
|
![]()
Tempo jopie, de baas wacht!
Jij zeikte toch dat het maar duurde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Medewerker
|
![]()
poeh, gelukkig typen jullie langzaam, want ik kan niet zo snel lezen
![]()
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
emo's hebbe ook zo hun leuke en gezellige kanten hoor..
en zijn niet altijd depressief.. en lache heel wat af met hun vrienden.. die hun WEL begrijpen.. in tegenstelling tot andere.. hča insanity |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() IK heb genoeg lol anders, ook met anderen IRL op forum w/e ![]() maar het is een gegeven dat emo`s en co vaker depri zijn dan "normale" mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banned
|
![]()
help me even, sinds wanneer ben ik hetzelfde als jij?
Zijn we niet beiden mensen? ![]() ik maak gewoon een opmerking (NEDERLANDS!) Een er niet toe doent offtopic antwoord ![]() wacht maar af.. Dan kan ik wachten tot ik een ons weeg. omdat jij denkt dat dat emo's zijn, maar dat zijn GOTH'S!! LEER HET NOU!! heerlijk, lig je al op de kast? maareh, ik reageer nu ff niet meer, ik moet van de pc af ontlopen heeft geen zin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
jee okee dan..
Iedereen heeft recht op een eigen mening en die moet geaccepteerd worden door anderen. Insanity heeft kritiek op emos en dat is zijn mening. Ok, leuk voor hem. Moet hij weten, boeit ons niet. Natuurlijk moeten emos ook gewoon geaccepteerd worden, maar dat betekend niet dat iedereen het ook meteen leuk moet vinden. |
![]() |
![]() |
#35 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
huh?
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
was gewoon een voorbeeld gekkie!
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banned
|
![]()
ja, maar dat betekent niet dat we hetzelfde zijn
precies, dus emo`s zijn ook niet hetzelfde als normale mensen. Was het nou zo moeilijk om dta toe te geven? offtopic? hoezo? omdat het dat ik engels schrijf niets met dit topic danwel onze discussie te maken heeft? JIJ was degene die wacht maar af.. zei Ja, ik zei ik dat als ik ging wachten op een positieve emo/goth... bdw; nog steeds niet gezien.. huh? Je reageert zo aangevallen, heb ik je op de kast gejaagd knulletje? ik ontloop je niet, ik heb strenge ouders Snij je jezelf daarom ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
dat is lullig zeg.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Lid
|
![]()
oh-oh wat een dolle boel weer
![]() |
#40 |
Banned
|
![]()
Nee, das de waarheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
wauw! Ik heb nog nooit een introduceringstopic zelf gehad waarin zoveel geruzied [jullie zeggen meningsverschilletje] werd. Geweldig.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lid