Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Actueel > Even voorstellen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 October 2007, 13:04   #11
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

als ik kijk naar wat jij allemaal post, zou ik zeggen dat jij niet veel verder zit dan de eerste klas

zal ongetwijfeld zo zijn, en toch, toch heb ik zo nu en dan teminste een positiefpunt in het leven.
het enige wat k jou zie zeggen is negatief hier, negatief daar

dat komt door mensen zoals jij, die het niet accepteren dat er mensen zijn die anders zijn, dat het normaal is als mensen het oneens met elkaar zijn en dat liquideren niet altijd de beste manier is om een geschil op te lossen. die mensen vermoorden je omdat je even niet wat geld op kunt hoesten, die mensen zetten je af omdat ze nog wat geld op moeten hoesten enz. enz.

o, meen je dat? is het mijn schuld dat de wereld zo in elkaar steekt?
Tja, typisch emo, niet verder kijken dan 1 persoon
ga toch dood, accepteer dat deze wereld ziek is en dat heeft niets met mensen accpeteren te maken, zinloos geweld zit in ieder mens

zoals ik al zei "als ik kijk naar wat jij allemaal post, zou ik zeggen dat jij niet veel verder zit dan de eerste klas"

Check, 1ste reply

hoezo ga je ervan uit dat het leven van een alto, goth of emo maar de helft duurt van het leven van een "normaal" mens (wat overigens ook niet klopt, normaal bestaat niet, de mensen die jij beschrijft als normaal, zijn hoertjes en macho's, zulke lui wiens leven uit mode en sport bestaat)

omdat GOTHS soms zelfmoord plegen? ze zouden daar geen reden toe hebben als er een beetje minder beledigend mee omgegaan zou worden dat zij een andere kijk op de wereld hebben. en die zelfmoordgevallen wegen niet op tegen het aantal mensen dat wordt vermoord door de "normale" mensen

en trouwens, emo's en goths zijn niet hetzelfde!

ROFLOL!
wie zei ook alweer dat ik mensen generaliseer?

"de mensen die jij beschrijft als normaal, zijn hoertjes en macho's, zulke lui wiens leven uit mode en sport bestaat"

nu jij weer over het feit dat ik mensen generaliseer over hoe ze zijn

Besides, "goth`s" worden vreemd aangekeken om wat ze doen, ooit over na gedacht? valt ook niet op dat ze altijd negatief zijn?

houd je bek toch

Gaan we flamen?
insanity is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels