|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik ben erg benieuwd hoe jullie daar over denken
![]() ![]() Is er iemand op het forum die overweegt om het tedoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Achja iedereen heeft wel een beetje een afwijking en meeste kunnen hier mee omgaan, de mensen met een lagere IQ hebben hier meer last van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
F0rum God +
|
![]()
plastische chirurgie is een beetje een tweesnijdend zwaard vind ik.
Als bijvoorbeeld jouw gezicht ofzo door een ongeluk ernstig is verminkt kan ik begrijpen dat zo iemand plastische chirurgie ondergaat om proberen de "schade' te herstellen. Maar ik vind het onzin dat al die hollywood snollen facelifts moeten en vrachtwagens vol siliconen laten inspuiten.
![]() |
#4 |
little_angel
|
![]()
ik vind het zo onfair da hollywood zich zo in ban laat nemen voor een paar rimpels minder, en rondere borsten,(naja ik zou het ook wel willn hoor, maar ik heb het er NIET voor over.)
in tegenstelling met mensen waarbij het beter is, sterke afwijkingen bij de geboorte enz., daar ben ik voor, die voelen zich er goed bij, omdat ze er dan wat uitzien zoals wij, de rest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Wat is daar unfair aan? Na plastische chirurgie op een normaal gezicht (niet ernstig verminkt dus) ziet het er gewoon lelijker uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gek als een geit. =]
|
![]()
Pas wanneer het echt noodzaak is vind ik dat je plastische chirurgie moet overwegen.
In de eerste plaats dus als je een afwijking hebt, maar waarom alleen uiterlijke afwijkingen mee laten tellen? Toevallig ken ik een vrouw (eind 20) die een borstvergroting heeft laten doen, want ze had 'niks'. Nu heeft ze gewoon een cup A. Voor de mensen om haar heen is ze qua uiterlijk niet veranderd, maar haar zelfvertrouwen is gewoon gestegen, ze voelt zich nu vrouwelijker. Als je het op die manier bekijkt is haar leven er aangenamer door geworden. Hetzelfde denk ik erover bij mensen die bijvoorbeeld een neuscorrectie willen laten doen. Of bij mensen die echt ernstig overgewicht hebben. (denk aan 40+kg teveel vet). Zoals het in Hollywood gebeurt vind ik daarentegen wel belachelijk: liposuctie laten doen voor 5-6kg, sport het er dan af. Borstvergrotingen, alleen om in een blad zoals playboy te kunnen komen. etc. Nouja om een lang verhaal kort te maken: als het echt iets is waar je heel moeilijk iets/niks aan kan doen, en het je mentaal ook echt beter laat voelen vind ik dat je plastische chirurgie zou kunnen overwegen.
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
cosmetisch niet, maar als ik nu onder een bus zou komen en hier en daar wat mis, zou het denk ik wel een optie zijn. Die mening zullen meer mensen waarschijnlijk wel met mij delen. Ik ken wel iemand met een centenbak, en die wil haar onderkaak laten verkleinen. Ze zeggen dat ze de kaak dan eerst breken en er aan elke kant 1 stuk uitzagen. Ze krijgt het wel vergoed, maar mij zie je niet zo gauw iets doen.
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()