|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Looking at you
|
![]()
Zijn sommige van die artsen van die ontzettende klootzakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sommige hebben echt totaal geen gevoel in hun donder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
gooi je verhaal maar in de groep
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik ken het..
jaja ik ben nog niet zolang geleden op 17-jarige leeftijd aan het huilen gemaakt door een arts en flink ook...wat een LUL was dat... Khoorde later dat ik niet de enige was die dat vond ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
idd, heb net het verhaal gehoord, en wat een baggerapen (behalve je broer natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ooit al opgemerkt da oogartsen gemeen zijn ?
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Mijn dokter vind dat alles waarmee je komt naar hem in je hoofd zit en dat je je niet moet aanstellen...Nu ga ik meestal naar de dok waar me meoder werkt, dies liever en weet tenminste wat!
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
jah, ik had zo een keer me teen (2 jaar geleden) gestoten maar echt vet hard, deed echt gruwelijk pijn. Dus we gingen naar de 1e hulp. Die dokter daar was heel aardig, toen moest ik foto's laten maken. Dat wijf was pas gemeen. Die ging dingen zeggen als: "mensen komen ook voor alles naar het zieken huis" en "had je moeder er geen pleister op kunnen plakken" maar hij bleek dus wel gebroken te zijn, en ik had toen een klacht ingedient. :kwaaist:
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ja ik ken het. een paar jaar geleden was ik op mijn arm gevallen en een dag later had iemand er een stomp opgegeven. Toen ik naar de dokter ging zei hij dat hij overbelast was, kreeg twee dagen een verbandje, na 4 keer teruggeweest te zijn ( in 3 weken) zei hij dat ik maar naar de fysio moest maar die moest een foto, bleek het gebroken te zijn, met veel geluk dat hij zonder gips recht is aangegroeid, maar in plaats van 3 weken heb ik er 3 maanden heel erg last van gehad
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
-
|
![]()
Mijn papie is zo bijna dood geweest
![]() Hij was erg ziek, en hij moest steeds maar overgeven enzo... En hij kon niet meer eten... En drie keer kwam de dokter, en drie keer zei ie *dat hij een zware griep had* Tot mijn papa flauwviel in de badkamer... En toen moest de ziekenwagen komen en toen hadden ze hem meegenomen naar ziekenhuis. En daar viel ie bijna in coma... En hebben ze moeten reanimeren... En stelden ze vast dat ie al 3dagen een maagbloeding had, en vééééél te weinig bloed had.. Ik was toen 2 jaar ![]() Fuck you huisdokters ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En al die patienten maar klagen over dat de dokter dit niet doet en dat niet doet, maar die mensen hebben ook echt super druk, mijn ouders hebben een praktijk van 8000 (!!!) mensen. En hebben iedere week een n acht dienst (van 12 tot 8 ) en moeten dan waar nemen voor 100000 met 3 artsen. Dus ik vind niet fuck you huisdokters:kwaad:
![]() |