|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Kan liefde, een relatie, zonder sex? Is sex noodzakelijk om een relatie stand te houden?
En andersom, kan sex zonder liefde? Een one-night-stand? Of komt er altijd liefde bij kijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() tenzij je bejaard ben, want dan hoor je geen seks meer te hebben natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ik denk dat sex in een relatie een hele belangrijke rol speelt, maar geen noodzakelijke. al heeft het een grote toegevoegde waarde van intimiteit en vertrouwen, ik denk dat je die ook op andere manieren zou kunnen bereiken. (Al is dat misschien minder leuk
![]() Ik denk dat er bij een 1night stand altijd wel liefde komt kijken, tenminste van de vrouw uit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik zelf ben van mening dat in een relatie gewoon sex moet zijn, en dat puur omdat sex een soort manier is van liefde tonen.
Maar aan de andere kant zeg ik ook dat sex in een relatie niet perse hoeft, omdat met een one-night stand komt er namelijk helemaal geen liefde bij de sex vrij, nee het is gewoon simpel weg sex en verder nix. Maar in een relatie hoort wel sex vind ik zelf, niet alleen omdat het lekker is, maar das gewoon natuur denk ik, ik weet niet, geen vaste reden voor ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
liefde zonder sex als in de zin van vrindschap prima, verder zou ik het niet trekken.
sex zonder liefde gaat prima. edit: amber.. echt niet bij elke vrouw zit er altijd liefde bij sex. sprak gisteravond bij een concert nog een vriendin van me die gisternacht even een of andere gast ging misbruiken voor een goede beurt en om haar cd's terug te halen .... jammer genoeg was ik het niet.. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Het hoort er gewoon bij.. Zonder sex minder intimiteit, je komt minder dicht bij elkaar enz..
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
wat mij betreft hoeft sex in een relatie niet, maar ik heb er wel veel behoefte aan in mijn relatie.
maar sex zonder relatie zou ik niet kunnen. ik zou niet intiemer dan zoenend met iemand om kunnen en willen gaan waar ik geen relatie mee heb en als er geen echte liefde van beide kanten bij komt kijken.
![]() |
#9 |
Bianca
|
![]()
Een relatie zonder seks kan makkelijk. Het is toch geen noodzaak? Al vind ik het wel een leuk onderdeel ervan natuurlijk. Ik vind andere dingen in een relatie belangrijker, seks is leuk, heerlijk, lekker, geweldig.. maar ik kan evenveel genieten van een knuffel of van een stoeipartijtje. Wel op een andere manier genieten dan
![]() Seks zonder relatie kan ook makkelijk. Als je de behoefte hebt, de ander vertrouwt en het veilig doet.. Veel plezier ![]()
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Super Lid
|
![]()
Misschien is liefde zonder seks (in de zin van een relatie, dus niet bij een gewone vriendschap
![]() Seks zonder liefde kan wel, dat kan alleen om lichamelijke aantrekkingskracht draaien.
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Ik ben van mening dat seks de basis is van elke goede relatie. Als de seks minder wordt of als je niet op elkaar bent afgestemt op seksueel gebied, dan zal de relatie verwateren, hoe goed jullie ook bij elkaar passen. Het probleem tegenwoordig is dat jongeren vaak niet ontmaagd worden door "hun ware liefde" (als die al bestaat), maar door de persoon met wie ze op dat ogenblik een relatie hebben en de rest van hun leven bij denken te blijven (wat niet altijd het geval is). Ze kunnen dus vergelijken of die persoon nu werkelijk beter is in bed of niet. In het laatste geval kan je samen werken om de seks aangenamer te maken, als dat niet lukt, betekent het vaak het einde van de relatie. Wel vind ik dat je er beide klaar voor moet zijn om de seksuele betrekkingen te hebben in een relatie. Je hoeft niet van de eerste dag seks hebben, maar het is ook belangrijk dat je er samen over praat om te weten of jullie op dezelfde hoogte staan (ervaringen hebben) wat seks betreft of niet.
![]() |
![]() |
#15 |
Trots van het noorden.
|
![]()
Ik vind seks in een relatie wel noodzakelijk omdat seks zonder relatie niet leuk is.
![]() |
#16 |
tijd om op te staan
|
![]()
Het kan zonder seks .
![]() |
#17 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Aachen TSV
|
![]()
Precies wat AMF zegt. Vast wel dat het kan, maar ik niet. En ik kan wel seks hebben zonder liefde
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dat weet je toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
veteraan
|
![]()
ik vind dat thali het allemaal wel erg mooi verwoord, ik ben het ermee eens
![]()
![]() |
#26 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
Ik las vandaag de grote jongerenenquette in de humo en vond dit vermeldenswaardig: Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar daar ga ik niet vanuit!! |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
sex in een realtie is nodig maar mag niet de hoofdzaak zijn van de relatie.
in mijn ogen kan sex niet zonder vertrouwen in elkaar en liefde voor elkaar. u lichaam heef je op dat moment weg aan iemand die je echt vertrouwd en dood graag ziet. maar sex moet er zijn, het help je om meer zelf vertrouwen te krijgen, nog meer vertrouwen naar elkaar. voldoening. elkaar belonen ... simpelweg, van elkaar genieten. maar in een relatie moet sex enkel om het orgamse ook kunnen. dus een vlugertje op restaurant in het toillet moet kunnen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
kijk er nooit naar ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Voor mij kan het niet. Kan me wel voorstellen dat je af en toe zin hebt in een vluggertje, waar meestal niet veel liefde bij komt kijken, maar dan toch wel een vluggertje met de geliefde!
![]() |
![]() |