|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Wegens zeiken gewijzigt
|
![]()
ik begin maar met een gedichtje van mezelf van een paar weekjes geleden.
Grote jongens huilen niet Ze zegt dat de liefde over is de eerste traan valt op de grond De stoere jonge heeft opeens niet meer zo’n grote mond De volgende traan glijd over zijn wang De liefde is over dat maakt hem bang De volgende druppelt alweer naar beneden Dit gevoel, hij huilt het is al zolang geleden Hij kijkt op en veegt zijn tranen weg, Grote jongens huilen niet. Hij belt haar op met trillende stem Ze kijkt op haar telefoon het nummer is van hem De eerste traan kom aan zijn kant van de lijn Om haar mooie stem weer te horen dat doet hem pijn De volgende traan sijpelt naar benee Shit man dat gejank wat moet hij ermee Hij kijkt op en veegt zijn tranen weg, Grote jongens huilen niet. een prijs zal ik er niet mee winnen maar het was toen net uit met mijn vriendin en heb dit toen gemaakt in een down mood.