|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
haj haj mensen..
ik zal me even voorstellen ik ben kim ben 17 jaar en kom uit enschede (A) ik heb even een belangrijke vraag en hoop dat iemand me hiermee kan helpen! ik ben dus 17 jaar en ben zwanger, ik wil graag stoppen met school, ten eerste omdat ik het gevoel heb dat deze opleiding niet voor mij is weggelegt en ten tweede omdat ik graag wil gaan werken om geld te verdienen voor`me kleintje(de vader kan natuurlijk ook niet alleen alleen). dus het lijkt me een goed idee om te stoppen met school en te gaan werken, en misschien nadat de kleine is geboren dat ik nog weer met een opleiding begin ofzo maar dat is later ![]() maar nu het probleem ik lees dus overal dat je op 17de nog wel leerplichtig bent dat wil zeggend at ik minimaal 1 a 2 dagen in de week nog naar school moet. wie heeft hier ervaring mee die op zijn/haar 17de gestopt is met school, of wie heeft advies voor mij ? ik hoor het graag, liefs kim Laatst aangepast door Chrizlybeer : 22 November 2006 om 11:19 Reden: Nieuw topic van gemaakt, was wel erg oud die vorige |
![]() |