|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
je kan het met veel woorden zeggen en met weinig woorden. maar alles komt op het zelfde neer!
Ga door met school.. later op oudere leeftijd zul je toch merken dat je dan spijt krijgt. de een merkt het pas op leeftijd 30 en de andere al op leeftijd 25 bijvoorbeeld.
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
oke daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik kijk nu naar het belang van me kindje, ik bedoel wat heeft hij/zij aan ouders die geen geld hebben of moeilijk rond gaan komen. ik wil niet dat m`n kleine in zo`n situatie terecht komt. dus zou ik nu liever gaan werken en wie weet later als de kleine er is, weer beginne met school en dan heb ik nu ook nog eens tij om na te denken wat ik eigelijk wil gaan doen qua richting, want daar ben ik ook nog niet zo zeker van ![]() weet jij misschien of je met 17de kan stoppen met school en gaan werken ? liefs kim |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Beheerder
|
![]()
Had je daar niet beter over na kunnen denken vóórdat je je zwanger liet maken?
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik snap eigelijk niet waar jullie je mee bemoeien! weg laten halen is voor mij geen optie!! en het enige wat ik vraag is of je met je 17 kan stoppen met school en kan gaan werken? ja of nee ??? ik hoef jullie meningen niet of ik het weg moet laten halen :@ wie zijn jullie om dat te zeggen!! net zo gek:@ |
|
![]() |
![]() |
#5 | |||
Beheerder
|
![]()
Nou ja, opzich zijn er zat voorbehoedsmiddelen om er voor te zorgen dat je niet zwanger wordt, ik vraag me dan af wat je verkeerd hebt gedaan
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wij laten ook alleen maar weten wat het beste is. En eerlijk gezegd lijkt weghalen mij ook wel een goede optie, want op deze manier verneuk je je leven gewoon
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat weten jullie er nou van en ik ga jullie zeker niet vertellen hoe het kan dat ik toch zwanger raak het enigste wat ikw eet is dat is gebeurd klaar! en ik hoef jullie gratis advies en al die zooi er niet bij te hebben mijn vraag was alleen of je op je 17de kan stoppen met schoole n kan gaan werken ik vraag neit om commentaar ove rm`n zwangerschap! stel kleuters !! bah |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Zet er dan gewoon niet bij dat je zwanger bent.... En als je ook nog gaat zeggen dat je lekker toch niet zegt hoe je zwanger bent geraakt... Dan heb ik mijn conclusies al getrokken ![]() Maar als je een echt goed antwoord wil hebben zou ik, als ik jou was, eens naar de decaan op je school gaan en daar mee gaan praten
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
*kuch*
ik ben ouder dan jou schat en ik heb een nichtje met een koter van 1,5 *kuch* maar goed to the point nope je zal 1 of 2 dagen naar school moeten, officieel maar je kan ook "vergeten" in te schrijfen voor een opleiding je krijgt dan geen studeifinanciering. maar als ik jou was was ik door gegaan met studeren er zijn apparte fondsen voor jonge moeders die in opleiding zijn. maar nogmaals, ik zou doorgaan met studie, levert je later meer op, en dan kan je een nog betere toekomst voor je kleine regelen. |
![]() |
![]() |