|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Zoals je al in de titel zag. Ik heb echt slaap problemen. Ik doe al ongeveer een halfjaar dit:
Schooldagen: 16:00 thuis- tot 6uur in de morge tv of pc of wat ik ook maar kan doen, tot 7u uurtje slapen, en naar school...... kom ik terug, vn school, slaap k meestal uurtj btw Vakantie:bijna zelfde ZomerVakantie: tien uur 's avonds - 10u voormiddag tv pc weer t zelfde, dan gaan slape tot weer tien uur s avonds ofz Waarom nolifen?; Ik hang rond op Computer fora, gaming fora waar ik best actief ben en moet moderen. Je weet wel, vragen beantwoorden, kids waarschuwen - flamers bannen na paar warnings, blabla. Natuurlijk is life belangrijker dan die nerd zooi. Maar ik heb een paar dagen no life gedaan en ben nu zegmaar pc verslaafd ![]() Zelfs al wil ik nu gaan slapen zoals iedereen om een vroeg tijdstipje, kan ik dat niet.. Dan lig ik daar minstens 3+ uurtjes rond te draaien met mijn ogen dicht.. Dus ehm, wie heeft tips? Leeftijd: 14 Trouwens, gok eens. Ja ik zit weeral nolife @pc ![]() nouja heb echt slaap ben er vandoor, k gok dat k nu ga slapen tot 15 of 20 ![]() Jongens alsjeblieft help me ik wil weer prachtig slapen ![]() KOM NIET AF MET; "DRINK WARME MELK" En nee, ik probeer niet 'stoer' te doen of zo te acten. Ik zoek hulp -,- Laatst aangepast door x-smurf-xIShot : 19 August 2011 om 09:12 |
![]() |
![]() |