|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heeey Al
![]() Hoe geil je je hartsvriendin op ('k ben ook een meid) Want ik ben verliefd op m'n vriendin en die Denk ik ook wel een beetje op mij we doen altijd wel gave dingen zoals samen praten over sex Sexcetera kijke en samen ![]() ![]() ![]() Alvast bedankt xxx m. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet hoe een meid een meid moet versieren aangezien ik een gozer ben, maar een ding weet ik wel! Ik wil foto's!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
mmm, ik heb niet echt goeie tips voor je, maar doe wat je zelf fijn zou vinden, neem aan dat je je daar in ieder geval prettig bij voelt. Ik en mijn beste vriendin hebben het met alcohol dat we ons heel erg aangetrokken voelen tot elkaar. Tja, heb je ook niet veel aan denk ik, maar het valt altijd te proberen en een glaasje alcohol werkt toch wel ontspannend.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
praat anders eens gewoon over "hoe zou het zijn om een meisje te kussen?"
de gevolgen zullen wel komen zeker?.........; |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
hm beetje fout gebruik van smilies magoed. Beetje alcohol, en neem de stap om haar te zoenen, nadat je er eerst over gepraat hebt. Je ziet wel hoever ze wil gaan. Kijk uit met die verliefdheid, t kan zijn dat zij alleen nieuwsgierig is terwijl jij echt iets met haar wil. Dan ben je je vriendschap kwijt, dus denk daar goed over na! verder sterkte en veel plezier
![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeh jongens.. argh slecht..
heel simpel aanpakken! ![]() Als ze b.v. ergens aandachtig achter de computer iets leest, of tv kijkt.. zachtjes haar bij de zij, hand, been aanraken/vasthouden en dan merk je vanzelf of ze dat opvat.. van.. hey .. I like you. van dat asoort aanrakingen krijg je kriebels ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Indeed, bepaalde aanrakingen zeggen meer dan 1000 woorden. Het gaat om het gevoel wat je uitstraalt door het aanraken. Kan echt heel heftig zijn. Aura-bonding enzo
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
wie gelooft dit nu? Ik durf te wedden dat marleen het bij deze ene post laat
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Je bent 14.. ik zou nog maar ff wachten voordat je (lesbische) seksuele acties gaat ondernemen...
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest