|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Banned
|
Keuken:
- Vloer dwijlen. - Kastjes aan de buitenkant poetsen. - Tegels aan de muur laten glimmen. - Aanrecht plus de bak erin laten glimmen. - Fornuis laten glimmen. - Plankje boven fornuis schoonmaken. - Waterkoker poetsen. - Magetron schoonmaken. - Prullenbak poetsen buitenkant. - Stopcontacten afstoffen. - Randjes van de ramen schoonmaken. - Balkon duur aan de binnekant dus keuken all dat witte plastic schoonmaken. Dat het weer echt wit is. Douche: - Spiegel laten glimmen. - Wasbak plus kraan laten glimmen. - Douchekraan plus de ophanging laten glimmen. - Plakje waar schampoo's staan schoonmaken. - Plankje boven wasbak schoonmaken. - Vloer dwijlen. Gang: - Ijskast schoonmaken, krumels die erin liggen. - Vloer dwijlen. - En de glazenplaten schoonmaken die erin zitten. Rest: - Alles in woonkamer afstoffen, computer ook. - Kozijnen schoonmaken. - Randjes langs de raam schoonmaken. - Water van de ramen afhalen. - Banken uitkloppen, plus rommel ertussen weghalen als dat erzit. die vond ik op me PC... onder "Mijn ontvangen bestanden" als *.txt.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trots van het noorden.
|
|
|