|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]() ![]() Ik heb een virus op mijn pc en mijn virusscanner vind het niet ![]() En elke directory... In elk mapje... OVERAL... Zelfs in elk ding van mijn start-menu staan van die programma'tjes ![]() FreeSex.jpg.exe Sex4you.exe autoexe.bat MSN Hacker CloneCD + Crack Zucht... kweet niet van waar die dingen komen hoor ![]() En mijn outlook wil altijd maar berichten verzenden ![]() *huil* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Komt omdat het je eigen domme fout is om telkens van die inbelproggies te accepteren etc etc etc
![]() En dat het simpelweg geen virus is... -Ga naar start.. -settings -control panel -software etc. En uninstallen die hap. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Just suck it? Kom maar naar Arnhem hoor..
|
![]() |
![]() |
#4 | |
-
|
![]() Citaat:
Men pa en men zusje zitten ook nog op pc... En er staat daar nx bij software... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Spybot installeren; die haalt die troep wel weg. En ik neem aan dat je al een virusscanner draait.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
autoexe.bat heb je btw wel degelijk nodig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
T'is autoexec.bat dat ze moet laten staan. autoexe.bat zal wel een hoax zijn die het mailprogramma opstart als je het runt. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() IK HEB DIE MEE VERWIJDERD... En ik heb prullenbak al leeggemaakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |