Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 June 2003, 23:34   #1
FiZz
Guest

Standaard Amsterdam

Was weer gezellig.

Dag 1
Lekker met een groep vrienden rond gelopen, wat gewinkeld, maar voornamelijk veel gelopen van kraakpand tot kraakpand. Ze hebben erg mooie daar. Tegen een uur of 8 gingen de meesten naar huis maar Mattijs, Rolf en ik bleven in 1 van die kraakpaden slapen.

Het was een erg mooi erg groot pand aan de Prinsengracht. Er woonden in totaal 15 mensen waarvan 3 gezinnen. Die kinderen waren ook erg lachen. K3? Die zijn stom, Ramones is koel! (punk band). En dat voor kinderen van 6 en 9 jaar Geweldige kinderen

S'nachts nog 2 uur erover gedaan om te bedenken dat we naar een coffeeshop naast het pand zouden gaan, en we hebben daar 1 uurtje gezeten om vervolgens te gaan slapen.

Dag 2
Om 6 uur was ik alweer wakker, maar we zijn er rond 8 uur uitgegaan. Tegen een uur of 10 zaten we weer op "De Dam". Even naar de AH gegaan om wat te eten te halen. Tegen een uur of 12 heb ik de trein genomen, de andere 2 gingen zelf wel een keer naar huis, om vervolgens weer bij Lieve Colafles langs te gaan.

Vanaf daar zijn we weer naar het centrum van Amsterdag gegaan. Eerst in een leuke dierenwinkel geweest, en daarna in een boekenwinkel waar we omgeveer 2 uur gezeten hebben ons verwonderen over Africa, en dubbel liggen om een heel erg leuke gedichtenschrijver.

Daarna zijn we op "De Dam" gaan zitten om gewoon lekker te kletsen, even naar de AH wat eten halen, en nog meer kletsen op "De Dam". En toen was het alweer 8 uur s'avonds. Ko gaat maar eens naar huis, helaas.

Thuis aangekomen terug naar een kraakpand in hengelo, want daar stond me fiets nog. Maar het was te gezellig, dus ben nu net thuis.

Maar het waren weer 2 erg leuke dagen!
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels