|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat zijn er toch KANSLOZE figuren werkelijk.. Tofke_H is zo iemand, velen kennen m wel, die kansloze met 140 posts per dag. Ik kom al ruim een half jaar weer op scholieren, gedraag me keurig, en wil graag met mensen praten daar over Formule 1, aangezien daar veel meer liefhebbers zitten van die sport dan hier. Nu het vakantie is bijvoorbeeld kan ik daar niet meediscusiëeren, aangezien mijn PC thuis nog steeds gebanned is. Ik vroeg Mitros even me te unbannen, maar die heeft het blijkbaar niet tot FB+ geschopt nog, en kan dus niet unbannen. Tofke negeert continue mijn PM's en e-mails, en dus vroeg ik Saartje even hem te adden op msn in een gesprek. Dat wilde ze helaas nie
![]() ![]() Tofke_H says: maw hij blijft gebanned Tofke_H says: daarbij, hij zit op s.com vanaf zijn school.. hij mag blij zijn dat die nickname niet terug gebanned wordt Dapper hoor kerel!! Wat ben jij een kansloos ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
hmmz, best wel lullig van em.
maar er zullen vast wel redenen zijn dat je niet unbant word? |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mjah soms kicken alle fb's daar op macht ![]() |
|
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
vraag Mitros anders een goed woordje voor jou tedoen bij tofke_h alhoewel ik denk dat dat ook niet veel effect heeft ![]()
![]() |
#6 |
-
|
![]()
Misschien heeft ie daar zen redenen voor?
Ik weet de hele situatie niet... en ik verdedig geen van beiden.. Maar FB is FB huh... en regels zijn regels ![]() Ik heb hier vroeger eens gespamd dacht ik, ofwel was het dat gospelforum... kon ook ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#9 | |||
-
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier slijmen ze ook ![]() ![]() Citaat:
Pardon, maar ik sta hier volledig buiten. En ik denk dat er altijd al regels geweest zijn op s.com ![]() Een forum zonder regels is onmogelijk ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#10 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ik haat hem, hij haat mij. En dat omdat ik hem 'bad girl' noemde.
![]() ![]()
#11 |
Lid
|
![]() ![]() Wat een ongelooflijke ramp dat je niet meer op s.com mag komen zeg... Ik zou het wel weten als ik jou was... ![]()