|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
k haat het zo hé! ja, ok mn vader is landbouwer, so what? ik wordt het stillaan beu om van iedereen commentaar te krijgen daarover. "moej je papa niet halen met zn tractor nou." "zegt miss boerin jou soms nix?" " snif snif is je papa langs geweest?" en dan doodserieus sommige: "nouja ik zou echt niet aan jou zien dat je op een boerderij woont" alsof je het ziet dat je vader landbouwer is
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
jocking
|
![]()
inderdaad niet alteveel op in gaan, dan houden ze snel genoeg op
![]() en voor de rest mag je ook wel blij zijn om op een boerderij te wonen... teminste lekker de ruimte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
daaromvult mijn moeder altijd op brieven van school bij werk ouders N.V.T. in gewoon omdat ze het zo spuigzat is! ik vind het wel heel jammer van je vader vooral als hij zich fijn voelt bij het werk wat hij doet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Wat een zielige piepeltjes zeg. Zo bekrompen dat ze niks anders kunnen bedenken. Ga er gewoon boven staan en gun ze gewoon geen aandacht. Snap dat da niet eenvoudig is, maar je moet je sterk maken en schijt hebben, je bent altijd meer waard dan zo'n zielige figuren.
Grandhekker |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik en dries hebben het ons nooit aangetrokken eh lot...enigste wat irritant was,waren die varkens *febrèsemoment*
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
mijn pappie is ook boer, maar hier vindt iedereen dat juist cooooooooool
![]()
![]() |
#9 |
Trots van het noorden.
|
![]()
wees blij dat je niet in groningen woont dan wordt je pas vaak voor boer uitgescholden
![]()
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ach, niks van aantrekken, hoewel dat soms moeilijk zal zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
veteraan
|
![]()
zonder boeren geen brood op de plank zegt mijn moeder altijd
![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
Het is een beroep.. ik noem mensen toch ook niet: Ach misselijke tandarts terwijl het zijn beroep niet is.. ![]() Boer zijn is cool.. ze kunnen niet zonder ons.. ![]()
![]() |