|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben het nu zo fucking zat dat er niks aan gedaan word . Het begon allemaal rond 7 uur bij de kermis in Rhoon . was allemaal wel leuk , veel lekkere weiven bla bla . Na een tijdje kwam er een vriend en die zei : Kom een blowtje roken . ok , ik dus mee gaan . Kwam er een groepje Turken uit Rotterdam en die ging ruzie zoeken met een groep uit Rhoon . Op een gegeven moment gaat er zo'n turk beginnen met vechten , toen sloegen ze de soort leider van die groep turken . Ze bril was helemaal kapot . Toen gingen die turken vluchten . Politie kwam zoals altijd veels te laat .Toen die aankwam was het maar trouwens 1 kleine auto voor 20 Turken . Maarja , toen de politie weg was kwamen die Turken terug en hadden ze er vrienden bijgehaald . Toen stond ik er niet meer bij en was ik maar weer naar de kermis gegaan en hoorde ik de gekste verhalen . De helft zal wel veels te overdreven zijn . Er werd bijvoorbeeld gezegd dat die Turken pistolen hadden , dat iemand een Turk met een moker hamer in ze kop hadden geslagen , maar volgens mij was dat bullshit . Maar wat wel waar is en wat ik wel zag is dat ze mijn fucking vrienden sloegen met fucking honkbal knuppels . Ze schopten een vriendin haar maag, ze schopten een vriend een paar keer tegen zijn kop ( Moet eerlijk toegeven dat hij wel fucking agressieft deed )en ze sloegen nog een vriend met een honkbal knuppel tegen zijn voet , Politie kwam toen weer, gelukkig net op tijd dit keer en nu met een busje . Het ergste was nog dat de politie maar 3 man oppakte terwijl er rond de 30-40 Turken waren .
Politie heeft dus weer goed werk verricht en de regering blijft ze maar binnen halen , goed werk ![]() ![]() Laatst aangepast door lou : 13 September 2003 om 00:00 |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Yeahhhhhh nieuw liedje
Kut turken |
![]() |
#3 |
Beheerder
|
![]()
ik vind jou niet rasistisch, dit soort dingen gebeuren bij mij hier ook nogal vaak
![]()
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
:respect: |
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Je bent inderdaad vrij kansloos generaliserend bezig. Ook blijkt uit sommige delen van je post weinig intelligentie. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er een vechtpartij is geweest, waarin beide partijen lomp en agressief bezig waren. Ook weet je niet precies zeker wat er allemaal gebeurd is. Toch zijn op basis daarvan Turken "kut" en "halen we ze binnen". Goed bezig Lou!
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik ben gestopt met lezen na het woordje 'weiven'
![]() |
![]() |
#7 |
Amsterdam Original
|
![]()
ik irriteer me er eerder aan als je et woordje 'turken' opnoemt. maar zal jij vast wel niet begrijpen
![]()
#8 |
Guest
|
![]()
turken heetten vroeger toch osmanen? dat klinkt veel leuker vind ik.
|
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
"Toen stond ik er niet meer bij en was ik maar weer naar de kermis gegaan en hoorde ik de gekste verhalen "
Dat zegt mij genoeg. Altijd maar weer van die verhalen. Jij generaliserend joch... bah. |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
zo gaat het overal met buitenlanders( alleen de buitenlanders met vroegtijdige snorren)
|
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik ben benieuwd wat Arie Kanarie er van vind..
|
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
dat dat groepje nou zo was betekent niet dat alle turken zo zijn
![]() en ja dat stukje "gekste verhalen" heb ik ook zo mijn twijfels over dat dat allemaal waar is ![]() |
![]() |
#13 |
Amanda
|
![]()
die turken waren niet de enige hoor die fout zaten dus wat zeur je met je kut turken net alsof turken alleen van die dingen flikken
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Jop
|
![]() |
#17 |
Banned
|
![]()
Kansloooooooos
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Je hebt wel gelijk, die islamieten zijn vaak agressief en wat heeft een groep van zoveel islamieten te zoeken op een kermis? Gewoon om rotzooi te trappen, het word tijd dat dit soort groepen eens goed op hun bek worden getimmerd door geformeerde knokploegen van middenstanders
|
![]() |
#19 |
Watch it!
|
![]()
Je zult het er wel naar gemaakt hebben
![]()
#20 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
veel nederlanders schijten gewoon bagger voor die groepen jongeren, dat is toch niet meer normaal
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#23 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zullen we dan maar een bordje neerzetten: voor islamieten verboden ? dat doet me denken aan een bordje.. voor joden verboden.. ![]() edit: er zijn toch ook altijd veel grote groepen nederlanders op de kermis ? |
|
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
weet je niet meer Ajax tegen feijenoord ? waren grote groepen nederlanders als ik me niet vergis? met die dood van Carlo ... bedoel ik.. |
|
![]() |
#27 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het hele dorp loopt dan uit; "oh kijk een turk" |
|
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#34 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#36 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() oost:negers,marrokanenn,white trash west:blanken,junks westside 4 life ![]() ![]() ik ga s'avonds niet naar oost toe ![]() ![]()
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#38 | ||||
Guest
|
![]() Citaat: