Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 October 2003, 18:08   #1
Emperor
Lid

Emperor's Avatar

Question Telemarketeers afzeiken

Die telemarketeers....

-Dit is een verzekeringmaatschappij die komt vragen of u geld wilt lenen.

-Nee, ik hoef geen geld te lenen

-En waarom niet?

-Ik word niet zo slecht betaald als jij.

-DIS-

Emperor
Oud 6 October 2003, 19:57   #2
DutchECK
Guest

Standaard

Die telemarketeers doen ook maar gewoon hun werk. Je kan ook gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dat je ze verder een goede dag wenst. Klaar.
Als ze door blijven zeuren, dan kan je gewoon zeggen dat je hier geen zin in hebt en dat je nu ophangt. Een hele goedenavond.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2003, 21:41   #3
Xessex
Guest

Standaard

Het vetst is het om met ze mee te lullen en dat ze denken beet te hebben en dat je er daarna toch vanaf ziet. Das toch geinig joh...

Of denk aan de film Boilerroom die ging over een stel gasten die aandelen probeerde te verkopen over de telefoon. De hoofdrolspeler werd toen ook opgebeld door een telemarketeer (voor een krant). Hij ging toen tot het uiterste om een goed verkooppraatje uit die telemarketeer te halen omdat zoals ie begon ie niet gauw iets zou verkopen. En toen ie m uiteindelijk had dat goede praatje toen zei hij dat hij al geabboneerd was op een andere krant..

Das toch vet.

Het is toch ook niet leuk een Jehova getuige voor de deur te laten staan of te openen en de deur direct dicht te gooien. Neej nodig ze uit..bied ze een koppie koffie aan en ga heftig met ze in discussie en lul ze klem. Of verzin wat anders. Das tenminste nog leuk.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2003, 22:40   #4
DarkAngel
Looking at you

DarkAngel's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Xessex

Het is toch ook niet leuk een Jehova getuige voor de deur te laten staan of te openen en de deur direct dicht te gooien. Neej nodig ze uit..bied ze een koppie koffie aan en ga heftig met ze in discussie en lul ze klem. Of verzin wat anders. Das tenminste nog leuk.
Heeft een vriend van mij een keer gedaan hij wilde serieus met ze praten en toen zagen ze zijn verzameling boeken (boeken over satanisme en wicca enz. (Hij verzameld boeken over alle geloven)) ze zijn nooit meer langs geweest :respect:
Oud 7 October 2003, 08:30   #5
Dobbo
Guest

Standaard

altijd gezellig als je gebeld word door die mensen, gewoon nee zeggen en dan wachten tot ze je gaan "overtuigen" met zooi argumenten en dan zeggen ohw U moet mijn vader hebben.. ja die is er niet
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2003, 13:57   #6
Emperor
Lid

Emperor's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by DutchECK
Die telemarketeers doen ook maar gewoon hun werk. Je kan ook gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dat je ze verder een goede dag wenst. Klaar.
Als ze door blijven zeuren, dan kan je gewoon zeggen dat je hier geen zin in hebt en dat je nu ophangt. Een hele goedenavond.
Ik heb wel zo'n tegenscript ontvangen per e-mail waarin wat vragen stonden die je tegen dat persoon kan stellen zoals: "Wat voor merk tandpasta gebruikt u?" en "Wilt u dat even spellen?"
Oud 9 October 2003, 12:49   #7
Floris17
Guest

Standaard

Ok nie boos worden allemaal maar ik ben zelf als bijbaaantje ook telemarketeer. Ik begrijp dat sommige mensen het vervelend vinden maar als je wilt kun je tog gewoon ophangen? Doe ik ook altijd als wij worden gebeld Maar het verdient lekker en je hoeft alleen maar te praten en dat vind ik wel chill om te doen dus perfect baantje voor mij. En veel (oude) mensen vinden het wel leuk als ze gebeld worden!! Dus niet iedereen vind het zo erg!!! Erg lang zal het waarschijnlijk niert meer duren ook want alle bedrijfjes gaan failliet Nja voor jullie mischien wel beter maar voor mij dus nie
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels