Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 November 2003, 17:27   #1
Forza
Guest

Standaard het forum heeft een hele nieuwe wending

sinds ik er weer ben, en joeyB meer post

echt goed van ons he

Oud 10 November 2003, 17:29   #2
Queenie
Guest

Standaard

kicks

Oud 10 November 2003, 17:30   #3
Mindy
Guest

Standaard

Oud 10 November 2003, 17:31   #4
JEANUS
Guest

Standaard

Gefeliciteerd.
Wil je een vlaggetje ?

Oud 10 November 2003, 17:32   #5
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Gefeliciteerd.
Wil je een vlaggetje ?
beetje jammer dat t gaatje inmiddels te groot is waar die hem in zou moeten steken
Oud 10 November 2003, 17:34   #6
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

ja het was daar voor toch leuker
Pakspul is offline  
Oud 10 November 2003, 17:37   #7
psychobunny
Guest

Standaard

jah,het suckt weer

Oud 10 November 2003, 17:41   #8
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Terug naar de ondergang ermee
WishfulDreaming is offline  
Oud 10 November 2003, 18:20   #9
Riddler
Lid

Riddler's Avatar

Standaard

waarom blijven jullie niet gewoon weg eh
Riddler is offline  
Oud 10 November 2003, 18:22   #10
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Riddler
waarom blijven jullie niet gewoon weg eh
Zoals ik mijn mijn lieve vriendin psychobunny altijd zeggen :
Geen hobbies, geen vrienden, geen leven
Oud 10 November 2003, 18:24   #11
Riddler
Lid

Riddler's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
jah maar om dat nu hier af te reageren is ook zo wat he
Riddler is offline  
Oud 10 November 2003, 18:48   #12
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
doel je nou op je zelf? ik bedoel
-zoals je vriendin bunny, die ken je via internet,
-hobbies tja wat zijn jou hobbies? msnen, forummen, meeten,
-geen vrienden? je zegt zelf dat je niet met meisjes om kan gaan, en je zit echt ALTIJD op msn, dus ja wie heeft hier geen vrienden, ik zelf kan zo al 3 goeie vriende op noeme die hier ook op forum actief zijnn, jij alleen bunny en die ken je via internet.

dus saartje, conclusie, wie heeft hier nou geen leven? IN JOU OGEN DAN,

want in mijn ogen kunnen mensen zoals DENDEN die hele dag computer spelletjes spele ook een leuk leven ,niet zo complex en nooit gezeik aan de kop.

en dan nog iets Saartje, jij bent hypocriet en ik niet, want ik zeg hier op forum als ik iemand niet mag, jij zegt op msn (vandaag nog) dat je me lief vind, en op forum zet je daarna dit neer om bij je forum vriende stoer over te komen.

eind conclusie: ik heb medelijde met je

Oud 10 November 2003, 18:51   #13
The Phit
Guest

Standaard

hoi ChrissiePissie. NEC staat boven Vitesse

Oud 10 November 2003, 19:02   #14
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
hoi ChrissiePissie. NEC staat boven Vitesse
moet je me dan altijd weer depresief maken

Oud 10 November 2003, 19:04   #15
UrbanLegend
Guest

Standaard

alles en iedereen staat boven vitesse..
maar ok..
welke wending neemt het?
links? rechts? omhoog? (denk eerder deze) omlaag?

Oud 10 November 2003, 19:13   #16
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
-hobbies tja wat zijn jou hobbies? msnen, forummen, meeten,
Mijn voornaamste hobby is wel slapen hoor. Ik slaap de ganse dag. Voor de rest ben ik momenteel erg druk met mijn GIP's van alle vakken die ik krijg (= totaal-eindwerk) MSN staat gewoon op om met mijn klasgenootjes te kunnen praten als ik iets niet snap of wil vragen hoe zij iets doen. Jij blijkt daar toch geen last van te hebben?

Citaat:
doel je nou op je zelf? ik bedoel
-zoals je vriendin bunny, die ken je via internet,
Wat is er mis met mensen via internet te leren kennen. Jou beste vriendje JoeyB had toch ook verkering met een meisje dat hij via internet kende? Bunny heb ik hier leren kennen omdat ze met het zelfde probleem zat als mij. Ik heb haar dan toen gePM't, toegevoegd op MSN, en later mee afgesproken. Uiteindelijk heeft die vriendschap toch helemaal nx meer te maken met internet? De vrienschap momenteel tussen mij en Stefanie staat totaal los van internet. Neem het maar aan van mij

Citaat:
-geen vrienden? je zegt zelf dat je niet met meisjes om kan gaan, en je zit echt ALTIJD op msn, dus ja wie heeft hier geen vrienden, ik zelf kan zo al 3 goeie vriende op noeme die hier ook op forum actief zijnn, jij alleen bunny en die ken je via internet.
Dat waarom mijn msn de laatste drie weken CONSTANT openstaat heb ik hierboven al uitgelegd. Als jij me nog eens gaat verwijten dat ik geen leven heb en alleen maar aan school denk, doe maar. Ik zal diegene dan toch wel zijn die in juni met beide handjes naar boven komt, en eindelijk aan haar hoge school mag beginnen. Dat jij NOG STEEDS je diploma dan nog niet hebt, is mijn zaak niet
Voor de rest heb ik wel vrienden buiten MSN..
Eve, Kim, Tinne, Hanne, Niki, Stefanie, Michiam, Stef, Nick, Andy, Steven, Roel, Joost, Alexander, Evy, Eva, Valerie, Saskia ,... Ik heb vrienden genoeg Ik ga er ook niet van wakkerliggen dat jij nu zo doet...

Citaat:
want in mijn ogen kunnen mensen zoals DENDEN die hele dag computer spelletjes spele ook een leuk leven ,niet zo complex en nooit gezeik aan de kop.
Ik speel geen spelletjes op mijn computer?
Ik maak mijn schoolwerk...

Citaat:
en dan nog iets Saartje, jij bent hypocriet en ik niet, want ik zeg hier op forum als ik iemand niet mag, jij zegt op msn (vandaag nog) dat je me lief vind, en op forum zet je daarna dit neer om bij je forum vriende stoer over te komen.
Omdat jij op msn overkomt als een aardige jongen, en jij op 't forum overkomt als een stomme kloot

Citaat:
eind conclusie: ik heb medelijde met je
eindconclusie : Ik denk dat er meer mensen met JOU medelijde hebben met jou dan met mij
Oud 10 November 2003, 19:30   #17
UrbanLegend
Guest

Standaard

Citaat:
[i] *knip* [/B]
eindconclusie: je had verder niets te doen?

Oud 10 November 2003, 19:31   #18
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
eindconclusie: je had verder niets te doen?
Als dat mijn knip, jawel... maar ik wou dit even rechtzetten
Oud 10 November 2003, 19:32   #19
UrbanLegend
Guest

Standaard

Citaat:
Als dat mijn knip, jawel... maar ik wou dit even rechtzetten
had dus niets te doen

Oud 10 November 2003, 19:33   #20
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard

Citaat:

eindconclusie : Ik denk dat er meer mensen met JOU medelijde hebben met jou dan met mij
jaa saartje daarom geef je een hele uitleg van je leven om je te bewijzen. Mensen die dat doen weten dat ze ongelijk hebben
Oud 10 November 2003, 19:33   #21
Stapper
Guest

Standaard

jaja
ik negeer je nog steeds

Oud 10 November 2003, 19:34   #22
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Mijn voornaamste hobby is wel slapen hoor. Ik slaap de ganse dag. Voor de rest ben ik momenteel erg druk met mijn GIP's van alle vakken die ik krijg (= totaal-eindwerk) MSN staat gewoon op om met mijn klasgenootjes te kunnen praten als ik iets niet snap of wil vragen hoe zij iets doen. Jij blijkt daar toch geen last van te hebben?

Wat is er mis met mensen via internet te leren kennen. Jou beste vriendje JoeyB had toch ook verkering met een meisje dat hij via internet kende? Bunny heb ik hier leren kennen omdat ze met het zelfde probleem zat als mij. Ik heb haar dan toen gePM't, toegevoegd op MSN, en later mee afgesproken. Uiteindelijk heeft die vriendschap toch helemaal nx meer te maken met internet? De vrienschap momenteel tussen mij en Stefanie staat totaal los van internet. Neem het maar aan van mij

Dat waarom mijn msn de laatste drie weken CONSTANT openstaat heb ik hierboven al uitgelegd. Als jij me nog eens gaat verwijten dat ik geen leven heb en alleen maar aan school denk, doe maar. Ik zal diegene dan toch wel zijn die in juni met beide handjes naar boven komt, en eindelijk aan haar hoge school mag beginnen. Dat jij NOG STEEDS je diploma dan nog niet hebt, is mijn zaak niet
Voor de rest heb ik wel vrienden buiten MSN..
Eve, Kim, Tinne, Hanne, Niki, Stefanie, Michiam, Stef, Nick, Andy, Steven, Roel, Joost, Alexander, Evy, Eva, Valerie, Saskia ,... Ik heb vrienden genoeg Ik ga er ook niet van wakkerliggen dat jij nu zo doet...

Ik speel geen spelletjes op mijn computer?
Ik maak mijn schoolwerk...

Omdat jij op msn overkomt als een aardige jongen, en jij op 't forum overkomt als een stomme kloot

okej ik kan niet zo mooi qoute maar

PUNT 1:

je grootste hobbie is slapen, slapen doe je om tot rust te komen, als je slapen als voornaamste hobbie hebt, dan heb je eigenlijk geen hobbies, en is het gewoon tijd verdrijf. je zal dit wel weer ontkennen same met je forum vriendjes, maar zo denk ik er over, en kan je weinig aan veranderen.

PUNT 2:

er is niks mis met mensen via het internet leren kennen, alleen volgens mij was het in jou situatie meer om vrienden te zoeken, wat vele mensen zoals nightwolf ook doet , via meetings, ook omdat je eerst op scholieren vaak naar meetings ging. ook dit zul je weer ontkennen, maar zo krijg je eindeloze discussie en zo denk ik er over.

PUNT 3:

Je zegt dat msn open staat voor schoolwerk, en mense van je school, maar hoe komt het dan, dat je gewoon 9 van de 10 keer je webcam aanzet enzo, en gewoon de tijd hebt om te msnen/forummen. dan kan je beter je tijd anders indelen, en savonds bijvoorbeeld andere dingen doen, OF in het weekend es gaan stappe ofzo.. en je kan wel lijstje vriende op neme, maar wat moet ik daar mee moet je zo nodig bewijze dat je vriende hebt, en daarbij je kan wel vriende hebbe, maar je kan veeeel beter paar GOEDE vriende hebbe, trouwens wel grappig dat er meisjes namen tussen staan, terwijl je meerdere keren hebt gezegd dat je hekel aan meisjes hebben omdat ze achterbaks en roddelen

PUNT 4:

wat ik dus bedoel is, je kan moeilijk oordelen of iemand wel of niet een leven hebt, want iedereen heeft een ander leven, en iedereen is blij met andere dingen, en dat wil ik dus zeggen, die DENDEN speelt de hele dag spelletjes op pc, maar mischien is ie daardoor wel veel gelukkiger, dan jij die blowt en drinkt en volgende dag super kut voelt.

PUNT 5:

op msn zeg ik ook wat ik vind saartje, en jij zegt zelf dat ik op msn ook iritant ben, alleeen verschil is, jij doet fake aardig op msn, en gaat op forum de stoere bink uit hangen, alleen jammer dat ik daar niet in trap, uiteraard wel naiefe mense als riddler en nightwolf

PUNT 6:

al heeft de hele wereld medelijde met me, als ik maar geen medelijde met me zelf heb, vind ik alles best.
Ik moet een beetje denke aan een programma op ned 3. waar geestelijk gehandicapten, die eigenlijk helemaal neit veel kunnen, maar als ze dan bijvoorbeeld op de boederij de hooischuur moge schoonmaken, of de koeien mogen melken. De allergrootse lol hebbe, mischien wel de mooiste dag van hun leven, en waarom omdat ze niet beter weten. Net zoals wereld beroemde sterren de dag van hun leve hebbe, als ze in super de luxte hotel zitte en 3 vrouwe om hun heen hebben. Iedereen interperteert hun leven op een andere manier. als je er maar gelukkig mee bent. ik ben gelukkig op mijn manier. en heb dus wel degelijk een leven

Oud 10 November 2003, 19:35   #23
UrbanLegend
Guest

Standaard

Citaat:
*knip*
kan dit nu nie beter naar discussie?

Oud 10 November 2003, 19:36   #24
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
Forza, je gemiddeld aantal letters per post stijgt als een tierelier!
Youssef is offline  
Oud 10 November 2003, 19:36   #25
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
er is niks mis met mensen via het internet leren kennen, alleen volgens mij was het in jou situatie meer om vrienden te zoeken, wat vele mensen zoals nightwolf ook doet , via meetings, ook omdat je eerst op scholieren vaak naar meetings ging. ook dit zul je weer ontkennen, maar zo krijg je eindeloze discussie en zo denk ik er over.
Ik ben nog NOOIT naar een echte meeting van s.com geweest. Enkel zo'n privé gedoe samen met Sterre, Methuselah, Tofke_H en BlueWolf
Oud 10 November 2003, 19:37   #26
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Ik ben nog NOOIT naar een echte meeting van s.com geweest. Enkel zo'n privé gedoe samen met Sterre, Methuselah, Tofke_H en BlueWolf

conclusie, je bent het voor de rest met me eens?

Oud 10 November 2003, 19:37   #27
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
al heeft de hele wereld medelijde met me, als ik maar geen medelijde met me zelf heb, vind ik alles best.
Ik moet een beetje denke aan een programma op ned 3. waar geestelijk gehandicapten, die eigenlijk helemaal neit veel kunnen, maar als ze dan bijvoorbeeld op de boederij de hooischuur moge schoonmaken, of de koeien mogen melken. De allergrootse lol hebbe, mischien wel de mooiste dag van hun leven, en waarom omdat ze niet beter weten. Net zoals wereld beroemde sterren de dag van hun leve hebbe, als ze in super de luxte hotel zitte en 3 vrouwe om hun heen hebben. Iedereen interperteert hun leven op een andere manier. als je er maar gelukkig mee bent. ik ben gelukkig op mijn manier. en heb dus wel degelijk een leven
Oke, als jij je leven vergelijkt met dat van een mentaal gehandicapte... Niet mijn zaak
Oud 10 November 2003, 19:38   #28
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Brrrrrr, :s tofke

Oud 10 November 2003, 19:39   #29
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Oke, als jij je leven vergelijkt met dat van een mentaal gehandicapte... Niet mijn zaak
beetje domme opmerking vind ik dit, lees nog maar keer goed door, mischien snap je dan mijn bedoeling. op deze domme opmerking ga ik verder niet op in

Oud 10 November 2003, 19:39   #30
UrbanLegend
Guest

Standaard

dit is echt een mooie verpakking, in die woorden allemaal, maar het gaat volgens mij echt helemaal NERGENS meer over..

Oud 10 November 2003, 19:40   #31
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Je zegt dat msn open staat voor schoolwerk, en mense van je school, maar hoe komt het dan, dat je gewoon 9 van de 10 keer je webcam aanzet enzo, en gewoon de tijd hebt om te msnen/forummen. dan kan je beter je tijd anders indelen, en savonds bijvoorbeeld andere dingen doen, OF in het weekend es gaan stappe ofzo.. en je kan wel lijstje vriende op neme, maar wat moet ik daar mee moet je zo nodig bewijze dat je vriende hebt, en daarbij je kan wel vriende hebbe, maar je kan veeeel beter paar GOEDE vriende hebbe, trouwens wel grappig dat er meisjes namen tussen staan, terwijl je meerdere keren hebt gezegd dat je hekel aan meisjes hebben omdat ze achterbaks en roddelen
Ik cam niet 9/10 met jou. Ow plz, maak jezelf dat toch niet wijs

Wie zegt dat ik in't weekend geen leuke dingen doe? Omdat ik ze jou niet vertel, wil niet zeggen dat ik er geen heb

Ik heb trouwens één goeie vriend... Hij noemt Michiam...
Jou probleem toch ook helemaal niet
Ik kan beter om met meisjes dan met jongens, omdat ze idd achterbaks zijn en roddelen, maar ik ken wel MEER meisjes dan diegene die ik daarnet opgenoemd heb?
I
Oud 10 November 2003, 19:41   #32
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by UrbanLegend
dit is echt een mooie verpakking, in die woorden allemaal, maar het gaat volgens mij echt helemaal NERGENS meer over..
Mag toe van me !

RANDY !!!
Oud 10 November 2003, 19:42   #33
UrbanLegend
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
niet datk het helemaal ben gaan lezen maar vind je nu zelf niet datje beetje je leven aan het verkloten bent door hier zo'n tekst te gaan neerpennen ...jullie proberen je alletwee een beetje teveel te bewijzen
pcies zoals ik al zei:
het gaat nergens over!
en kan dit voortgezet worden in discussie?

Oud 10 November 2003, 19:43   #34
RandyJC
Lid

Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Deze Thread is geclosed.

dit is gewoon uitlokken van flames.
en de discussie kan je altijd nog voeren via PM

Berichting Regels