|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
sinds ik er weer ben, en joeyB meer post
echt goed van ons he |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
kicks
|
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Gefeliciteerd.
Wil je een vlaggetje ? |
![]() |
#5 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
ja het was daar voor toch leuker
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
jah,het suckt weer
|
![]() |
#8 |
-
|
![]()
Terug naar de ondergang ermee
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
waarom blijven jullie niet gewoon weg eh
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
Geen hobbies, geen vrienden, geen leven ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-zoals je vriendin bunny, die ken je via internet, -hobbies tja wat zijn jou hobbies? msnen, forummen, meeten, -geen vrienden? je zegt zelf dat je niet met meisjes om kan gaan, en je zit echt ALTIJD op msn, dus ja wie heeft hier geen vrienden, ik zelf kan zo al 3 goeie vriende op noeme die hier ook op forum actief zijnn, jij alleen bunny en die ken je via internet. dus saartje, conclusie, wie heeft hier nou geen leven? IN JOU OGEN DAN, want in mijn ogen kunnen mensen zoals DENDEN die hele dag computer spelletjes spele ook een leuk leven ,niet zo complex en nooit gezeik aan de kop. en dan nog iets Saartje, jij bent hypocriet en ik niet, want ik zeg hier op forum als ik iemand niet mag, jij zegt op msn (vandaag nog) dat je me lief vind, en op forum zet je daarna dit neer om bij je forum vriende stoer over te komen. eind conclusie: ik heb medelijde met je ![]() |
|
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
hoi ChrissiePissie. NEC staat boven Vitesse
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
alles en iedereen staat boven vitesse..
maar ok.. welke wending neemt het? links? rechts? omhoog? (denk eerder deze) omlaag? |
![]() |
#16 | ||||||
-
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Voor de rest heb ik wel vrienden buiten MSN.. Eve, Kim, Tinne, Hanne, Niki, Stefanie, Michiam, Stef, Nick, Andy, Steven, Roel, Joost, Alexander, Evy, Eva, Valerie, Saskia ,... Ik heb vrienden genoeg ![]() Citaat:
Ik maak mijn schoolwerk... ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#18 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#20 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
jaja
ik negeer je nog steeds ![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
okej ik kan niet zo mooi qoute maar PUNT 1: je grootste hobbie is slapen, slapen doe je om tot rust te komen, als je slapen als voornaamste hobbie hebt, dan heb je eigenlijk geen hobbies, en is het gewoon tijd verdrijf. je zal dit wel weer ontkennen same met je forum vriendjes, maar zo denk ik er over, en kan je weinig aan veranderen. PUNT 2: er is niks mis met mensen via het internet leren kennen, alleen volgens mij was het in jou situatie meer om vrienden te zoeken, wat vele mensen zoals nightwolf ook doet , via meetings, ook omdat je eerst op scholieren vaak naar meetings ging. ook dit zul je weer ontkennen, maar zo krijg je eindeloze discussie en zo denk ik er over. PUNT 3: Je zegt dat msn open staat voor schoolwerk, en mense van je school, maar hoe komt het dan, dat je gewoon 9 van de 10 keer je webcam aanzet enzo, en gewoon de tijd hebt om te msnen/forummen. dan kan je beter je tijd anders indelen, en savonds bijvoorbeeld andere dingen doen, OF in het weekend es gaan stappe ofzo.. en je kan wel lijstje vriende op neme, maar wat moet ik daar mee ![]() PUNT 4: wat ik dus bedoel is, je kan moeilijk oordelen of iemand wel of niet een leven hebt, want iedereen heeft een ander leven, en iedereen is blij met andere dingen, en dat wil ik dus zeggen, die DENDEN speelt de hele dag spelletjes op pc, maar mischien is ie daardoor wel veel gelukkiger, dan jij die blowt en drinkt en volgende dag super kut voelt. PUNT 5: op msn zeg ik ook wat ik vind saartje, en jij zegt zelf dat ik op msn ook iritant ben, alleeen verschil is, jij doet fake aardig op msn, en gaat op forum de stoere bink uit hangen, alleen jammer dat ik daar niet in trap, uiteraard wel naiefe mense als riddler en nightwolf PUNT 6: al heeft de hele wereld medelijde met me, als ik maar geen medelijde met me zelf heb, vind ik alles best. Ik moet een beetje denke aan een programma op ned 3. waar geestelijk gehandicapten, die eigenlijk helemaal neit veel kunnen, maar als ze dan bijvoorbeeld op de boederij de hooischuur moge schoonmaken, of de koeien mogen melken. De allergrootse lol hebbe, mischien wel de mooiste dag van hun leven, en waarom omdat ze niet beter weten. Net zoals wereld beroemde sterren de dag van hun leve hebbe, als ze in super de luxte hotel zitte en 3 vrouwe om hun heen hebben. Iedereen interperteert hun leven op een andere manier. als je er maar gelukkig mee bent. ik ben gelukkig op mijn manier. en heb dus wel degelijk een leven |
|
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#24 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
conclusie, je bent het voor de rest met me eens? |
|
![]() |
#27 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
dit is echt een mooie verpakking, in die woorden allemaal, maar het gaat volgens mij echt helemaal NERGENS meer over..
|
![]() |
#31 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Wie zegt dat ik in't weekend geen leuke dingen doe? ![]() ![]() Ik heb trouwens één goeie vriend... Hij noemt Michiam... ![]() Jou probleem toch ook helemaal niet ![]() Ik kan beter om met meisjes dan met jongens, omdat ze idd achterbaks zijn en roddelen, maar ik ken wel MEER meisjes dan diegene die ik daarnet opgenoemd heb? ![]() I |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
-
|
![]() Citaat:
RANDY !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
het gaat nergens over! en kan dit voortgezet worden in discussie? |
|
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
Deze Thread is geclosed.
dit is gewoon uitlokken van flames. en de discussie kan je altijd nog voeren via PM