|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hmmja .. ik moest er dus nog inhalen .. en die die ik nu (nou ja over 2 weken ) krijg moet in un spier ..
ik zie er heel erg tegen op iemand nog tips ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
niet huilen gewoon er in raggen dat ding
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medewerker
|
![]()
Proberen te ontspannen, krijgen doe je hem toch wel.
Je gewoon niet druk maken. Heb laatst 5 spuiten in mijn kaak gehad voor een operatie. viel reuze mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ben je daar bang voor ?
nergens voor nodig joh wat voor spuit moet je precies ? als ie in 'n spier moet ( monnikskapspier ? ) .. goed je arm ontspannen ... voel je er bijna nix van en als je 't vervelend vind om te zien .. gewoon je ogen dicht doen succes |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
denken aan dingen die erger zijn dan pijn
zo doe ik het toch altijd |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Whehehee , ik hebg ister me laatste hepatitus A en B gehad , die gaan in de spier van je bovenarm (is dat de monnikkapspier ? ) , het deed alleen maar een beetje zeer , maar niet schokkend ofzo!!! Alleen daarna deed me arm wel zeer , maar dta kwma omdta me arm al zeer deed ( van het bowlen
![]() En begin dit jaar heb ik er 4 tegelijk gehad , (naja achter mekaar dus ) en daarvan deed er maar eentje zeer. Dus grote kans dat het meevalt ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
die voelde ik trouwens helemaal niet (weekje terug gehad, HB dus, 1e van de 2e poging, ahum ) wel beetje spierpijn na 'n uurtje ofzo ( da's normaal hoor) en ja da's je monnikskapspier |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
das toch niets ergs aan
![]() ![]() voordat je weet is t voorbij ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
owke tip: dat ding ziet er enger uit dan het voelt. Want je zult nauwelijks iets voelen.. dat hij eraan loopt met de spuit is misschien beetje eng voor je. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Gewoon je arm ontspannen, en stil zitten en hopen dat de spuiter niet te hardhandig is
Ik had vorig jaar een prik gehad, en toen wou ik laten zien hoe breed mijn arm was, dus spande ik mijn armspieren. Toen deed de prik wel veel pijn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar wat hier boven staat idd, goed ontspannen (werkt ook bij andere spuiten) dus succes alvast..! |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
toch niet voor die lekkere verpleegstertjes? want dan moet je denken dat een paar hondert man dat in dat ziekenhuis ook doet en het haar job is om niet onder de indruk te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Bijna alle inentingen ( behalve BMR, en nog een paar) worden in een spier gezet . maar als je je goed ontspant voel je alleen 'n klein prikje als de naald door je vel gaat. nix om bang voor te zijn hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
een geil wijf nog wel. zozo.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ow je moet gewoon je ontspannen en dan valt de pijn best mee, maar als ze een spierprik doen dan verstijft je spier na een tijd en dat is wel vervelend.
|
![]() |