|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
ik ben hier nieuw op het forum dus eff dag zeggen... maar k'had eigenlijk een vraagje: ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze terwijl ze vingeren ook anaal stimuleren... kan soms mij iemand meer informatie geven hoe het in z'n werk gaat?? alvast thx en een dikke kus... |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nieuw en al direct floep naar seksualiteit, tssss
![]() Wel als je weet wat vingeren betekent weet je ook wat anaal vingeren betekent, je stimuleert de anus met je vingers, bv door deze in te brengen. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar k'bedoel moet je dan ook clitoraal mee stimuleren?? en moet je soms een soort van glijmiddel ofzo gebruiken?? (sry voor mss rare vragen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
volgens mij bedoeld hij/zij dat je met gewoon vingeren, ook de anus kunt stimuleren, van de binnenkant dus...
volgens mij kan dat inderdaad... omdat de vagina en de anus vrij dicht bij elkaar zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
boven op een cactus zitten
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ohja maar mag ik er nog een vraagje bijvragen: lijkt het jullie wat om ook anaal te stimuleren terwijl je vingert?? |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Gadverdamme nee!!!
![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
me neef heeft het een keer gedaan zij die. Hij vond het best chill
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
KnikkerOog!
|
![]()
ja hele dagen door!!!
gadver nee.. heb soms al last van m'n anuskontkringspieren als ik aan het schijten ben... dus ik ga er al helemaal niks in stoppen.. ook niet m'n vinger !! BAAH ![]() ik heb er geen last van als andere het doen hoor maar ik hoef het niet te zien !!! ![]()
![]() |
#13 |
Über Mensch
|
![]()
mwa.... tis opzich best fijn om gestimuleert te worden daar, maar om nou iets IN me anus te krijgen
![]() bij mannen schijnt der een geil Gspot te zitten ofzo, nooit uitgeprobeert. bij vrouwen heb ik geen id hoe dat voelt om 2x op zo een manier gestimuleert te worden, dat zul je aan andere experts moeten vragen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
het is best lekker hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat dat niet zo mijn ding is
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ach jah try out.... z0u'k zo zegge. Mah n vinger in muh kont?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Neh bedankt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
tijd om op te staan
|
![]()
waar mensen zich soms mee bezig houden , hallo ! een vinger in je kont.. dienen die anus spieren niet voor een feces uitscheiding ipv bevrediging ? vrij igiënisch zal het ook wel zijn he..
![]()
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Mja gebruikt je lul toch ook niet enkel om te plassen? Als mensen hier nu genot in vinden laat ze dan doen toch ieder zijn zaak.
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() je moet natuurlijk wel oppassen met aanrakingen bij de vagina als je ook al bij de anus hebt gezeten ivm evt. bacterien. maar het handen wassen is ook niet voor niets uitgevonden ![]() de anus is erg gevoelig aangezien er veel zenuwuiteinden zitten. vandaar dat mensen het lekker en opwindend kunnen vinden ![]() en als je het niet wat lijkt, ok, maar ga het niet afkraken als je het nooit geprobeerd hebt. ik krijg een beetje het idee van jullie van 'wat de boer niet kent dat vreet (in dit geval, doet) ie niet'. beetje jammer, ik dacht dat taboe's toch steeds meer de wereld uit werden geholpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
tijd om op te staan
|
![]()
misschien heb jij wel eens gelijk..