Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 January 2005, 16:04   #1
niemand
Super Lid

Standaard eten bij oma..

vorige week zei ze dat ik vandaag hamburgers bij der kreeg (we eten elke dinsdag bij mijn oma, omdat mijn ouders tot half 6 werken), dus ik bel der net..
IK: Hallo
Zij: Heej piepensnijer
ik: vanavond hamburger he?
zij: Ne, boerenkool, vind je ook best lekker
ik: klopt, dan eet ik volgende week wel hamburger
zij: Na ok, ik maak het zo wel voor je
ik: ooo dankje, hou je nog wel van me?
zij: ja, dat is het hem juist, sufferd

Leuk he?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 16:06   #2
LexS
BeHeerser

Standaard

Aardige oma idd...

Maar waarom kook je zelf niet dan??
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 16:08   #3
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Aardige oma idd...

Maar waarom kook je zelf niet dan??
hahah lache met lexsssssssss
ik en koken...
heb 1 x in mijn leven gekookt.. Met de vetpan welteverstaan
en toen ik de vetpan heb laten omdonderen heb ik me voorgenomen om nooit meer te koken oid...
maar daar komt wel verandering in hoor, mijn pa is van plan me het huis uit te trappen
Oud 11 January 2005, 16:13   #4
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wat heb je misdaan?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 16:15   #5
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Wat heb je misdaan?
ben 18 geworden, dat was de druppel ofzow
Oud 11 January 2005, 16:20   #6
LexS
BeHeerser

Standaard

Zie het probleem niet als ze jouw kamer betalen.
Oud 11 January 2005, 16:23   #7
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
ben 18 geworden, dat was de druppel ofzow
Hmm.. kweet niet, ik vind dat toch niet gezond ofzo.. Ik heb er uiteindelijk zelf voor gekozen om op kamers te gaan. Zoiets kan je toch niet dwingen? Daar ben je aan toe of niet.
Oud 11 January 2005, 16:28   #8
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Hmm.. kweet niet, ik vind dat toch niet gezond ofzo.. Ik heb er uiteindelijk zelf voor gekozen om op kamers te gaan. Zoiets kan je toch niet dwingen? Daar ben je aan toe of niet.
ja ik verrek het ook gewoon... w8 nog steeds op de dag dat mijn spulle buiten staan.. mij pa zegt heel de tijd voor de gein dat ie het doet, en hij is der ook gek genoeg vor vrijdag ging ik na de kroeg en toen zei die het weer en ik zei: doe je toch niet.. hij: jawel, wedden voor 10€ toen heb ik maar verstandig nee gezegd, want hij doet het echt
Oud 11 January 2005, 16:33   #9
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

En dat om 10 euro te besparen cq. te winnen! Ik ben blij dat het bij mijn ouders niet zo is gegaan. Ik vind het gewoon best lekker om thuis te zijn en mijn ouders vinden het ook prima als ik thuis ben!
Oud 11 January 2005, 16:57   #10
Amneris
Guest

Standaard

Ik vind ook niet dat je ouders voor eeuwig hoeven te wachten tot je eens ophoepekt hoor, je hebt van die mensen die echt tot in de eeuwigheid bij hun ouders blijven .

Ik heb net trouwens kokend water over mijn fikken gegooid. Ook niet zo'n goed idee.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 17:01   #11
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
hahah lache met lexsssssssss
ik en koken...
heb 1 x in mijn leven gekookt.. Met de vetpan welteverstaan
en toen ik de vetpan heb laten omdonderen heb ik me voorgenomen om nooit meer te koken oid...
doe jezelf een pleSier en vraag of je mams of paps je wil leren koken.... en dan niet alleen studentenvoer, maar voedsel wat je eventueel ook nog andere mensen kunt voorzetten

echt leer koken.. voordat je later zo'n vader wordt die alleen eitjes kan bakken en die zelfs nog laat verfikken...
Oud 11 January 2005, 17:12   #12
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amneris
Ik vind ook niet dat je ouders voor eeuwig hoeven te wachten tot je eens ophoepekt hoor, je hebt van die mensen die echt tot in de eeuwigheid bij hun ouders blijven .

Ik heb net trouwens kokend water over mijn fikken gegooid. Ook niet zo'n goed idee.
Hmm er zijn idd mensen die he tin het extreme gooien door voor eeuwig bij papa en mama te blijven wonen. Echter vind ik dat als je totdat je echt je eigen baan enzo hebt nog wel een beetje mag rekenen op steun van je ouders en enige verzorging. Ze verwachten later hetzelfd evan jou als ze oud zijn .
Oud 11 January 2005, 17:12   #13
Amneris
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
doe jezelf een pleSier en vraag of je mams of paps je wil leren koken.... en dan niet alleen studentenvoer, maar voedsel wat je eventueel ook nog andere mensen kunt voorzetten

echt leer koken.. voordat je later zo'n vader wordt die alleen eitjes kan bakken en die zelfs nog laat verfikken...

Een moeder die alleen eitjes kan bakken en zelfs dan nog de boel laatverfikken is echter geen bezwaar right?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 17:40   #14
FunFair
.

Standaard

Citaat:

Een moeder die alleen eitjes kan bakken en zelfs dan nog de boel laatverfikken is echter geen bezwaar right?
oh jawel! iedereen moet gewoon goed kunnen koken
Eten doe je elke dag.... dus dan mag je er ook wel verstand van hebben hoe je het moet bereiden , weten wat lekkere combinaties zijn en wat niet te vreten is.... en natuurlijk ook hoe je de meeste vitaminen in voedsel houdt enzow...
je hebt van die mensen die leven op magnetron maaltijden... lekker simpel.. je hoeft niet te koken ofzow... maar het smaakt ook 10 keer slechter dan als je het zelf klaarmaakt en of het gezond is wat je allemaal in de magnetron stopt?

als je alleen maar eitjes zou kunnen bakken als je moeder was... dan zou ik je eerlijk gezegt een 'slechte' ouder vinden

maarjah.. niet iedereen vind koken leuk... maar ik ben van mening dat als je leert lekker te koken, dat je het ook leuk gaat vinden
Oud 11 January 2005, 17:47   #15
Amneris
Guest

Standaard

Citaat:
Eten doe je elke dag.... dus dan mag je er ook wel verstand van hebben hoe je het moet bereiden , weten wat lekkere combinaties zijn en wat niet te vreten is.... en natuurlijk ook hoe je de meeste vitaminen in voedsel houdt enzow...
je hebt van die mensen die leven op magnetron maaltijden... lekker simpel.. je hoeft niet te koken ofzow... maar het smaakt ook 10 keer slechter dan als je het zelf klaarmaakt en of het gezond is wat je allemaal in de magnetron stopt?

als je alleen maar eitjes zou kunnen bakken als je moeder was... dan zou ik je eerlijk gezegt een 'slechte' ouder vinden

maarjah.. niet iedereen vind koken leuk... maar ik ben van mening dat als je leert lekker te koken, dat je het ook leuk gaat vinden
Waarom ben je dan een slechte ouder, als die ander nou kan koken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 17:57   #16
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

Citaat:

in principe is normaal eten klaarmaken nu ook zo moeilijk niet. aardappelen opzetten, groentjes en dan vlees bakken.
Oud 11 January 2005, 17:59   #17
Amneris
Guest

Standaard

Je kunt ook gezong eten zonder dat je kunt koken hoor als ik voor mezelf moet zorgen vreet ik gewoon een zak sla leeg, works for me
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 18:00   #18
PFP
Guest

Standaard

Ik bestel wel een pizza
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 18:02   #19
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

Citaat:
Je kunt ook gezong eten zonder dat je kunt koken hoor als ik voor mezelf moet zorgen vreet ik gewoon een zak sla leeg, works for me
lol
tijdens de examens heb ik ook geen tijd om te koken (en ben ook beetje te lui daarvoor dan). dan leef ik ook op broodjes, spaghettisaus van mama en rauwe groenten
Oud 11 January 2005, 18:10   #20
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Koken is voornamelijk een kwestie van timing, als je dat onder controle hebt is er in principe weinig wat fout kan gaan.
Oud 11 January 2005, 18:10   #21
silverchair
Guest

Standaard

Ontopic:

LIeve oma

Ik heb ook een super oma, een oma die mijn allstars aan doet en ze wel wilt hebben.. en oma die Bruce Springsteen wel 'koel' (ik quote haar) vindt..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 18:45   #22
Berend
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik bestel wel een pizza
Doe mij een lasagna.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 18:49   #23
appelshampoo
Guest

Standaard

Mijn oma belde net ook:

"Ja met je oma, ik moet voor volgende week nog een boek lezen voor mijn boekenclubje maar daar heb ik geen zin in.. kun je even een uittreksel voor me downloaden?"

Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 20:08   #24
LexS
BeHeerser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Mijn oma belde net ook:

"Ja met je oma, ik moet voor volgende week nog een boek lezen voor mijn boekenclubje maar daar heb ik geen zin in.. kun je even een uittreksel voor me downloaden?"

Oud 11 January 2005, 20:56   #25
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Mijn oma belde net ook:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS

idd ...

mijn oma vind het heerlijk om pizza te eten dus gai k elke donderdagavond naar dr toe om pizza te eten ...
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2005, 21:34   #26
Jamiel
Guest

Standaard

Mijn oma is ook modern! Ze heeft binnenkort een computer met internet ( lees: Computer had ze al ), een scooter, op haar 60ste liet ze nog een tatoeage zetten ( I'm not jokin' ), en een mobieltje

maar ze is wel heel lief
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels